Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Tror jeg ligger ganske mange 100 millioner unna å klare det på MP10 :p Prøvde litt i a1 på MP10 og selv de trege zombiene ble jo livsfarlige, for ikke å snakke om tiden det tok å få de ned :D

 

Edit: Noen som har noen formening om når 1.0.7 går live? Litt usikker på hvor mye jeg gidder å spille nå, eller om jeg bare legger det på is frem til patchen. Føles litt bortkastet å spille når MPX xp gain blir drastisk økt til 1.0.7. Er jo snakk om så mye som 50% mer bare i MP3 som jeg spiller på.

 

Prøvde meg på Siegebreaker på MP10 for lols med WW barben min med 70k damg. Fikk han ned til 25% før jeg ble drept av enrage, trodde de hadde fjernet det? :eek:

 

Er det XP alene du er ute etter kan du jo seff legge det på is hvis du har bedre ting å finne på, men items vil jo være det samme og er det ikke shaini luuts vi spiller dette for da? :dribble: :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ellers finnes det folk i general chatten som gjerne tar deg med på en MP10 uber run, har du nøklene dreper de bossene for deg uten problem. Da slipper de og farme nøkler og de vinner også på det.

 

Og samtlige i et MP game som farmer bossene får også hvert sitt loot(organs)?

Lenke til kommentar

Og samtlige i et MP game som farmer bossene får også hvert sitt loot(organs)?

 

Jepp, så sant alle har 5NV.

 

Dessuten vil nok alltid det MP du kan oneshotte på være det raskeste å farme.

Når du får nok dps til å gjøre det i MP0 kan du tenke på å gå opp til MP1.

Ellers taper du både XP og loot.

Lenke til kommentar

http://www.d3sanc.co...lson-easy-fixes

 

Tror dere dette blir fikset i 1.0.7? Blir en ganske stor "nerf" på diverse våpen om så.

 

Enda er bare dette en known issue på PTR. Ser saken linker til patch notatene, men enn så lenge står det ikke noe i de om dette. Så kilden til saken er feil.

 

Men hvis det faktisk er slik folk hevder, og Blizz gjennomfører dette i patch 1.0.7. Så må jeg vurdere om jeg kommer til å fortsette å spille D3.

Lenke til kommentar

Fikk denne her greia i dag

 

https://dl.dropbox.c...23-37-38-16.jpg

 

Plan: Fire Brand.

 

Kan mekke 2 hånds legendary axes....

 

Bra? eller skal eg bare selge den?

 

Vel, Fire brand selges på ah fra mnellom 250k til 1 mill avhengig av stats.

____

 

Digg å spille D3 på 3 skjermer^^ fant ut at å sette spillet i windowmode (fullscreen) så brer spillet seg ut automatisk :p

 

 

 

qg6KH83.jpg

 

Lenke til kommentar

Han spiller på MP3, men er gearet for minst MP8-9. Han spiller "WW-specc" altså at man har en måte å ha uendelig rage på, sånn at han kan bare spinne og løpe (sprint) hele tiden. Samtidig har han rune på WOTB som gjør at den forlenges når han bruker rage (varer evig så lenge det er mobs å drepe).

 

Får rage ved at man har rune på Battle Rage som gir rage når man critter. I tillegg bruker han rage med Hammer of the Anciencts når han fighter champs med mye HP, samme med overpower.

 

Forøvrig tror jeg det er "Alkaizer-runden" han kjører der (første person til 100 paragon)

Lenke til kommentar

Det er ikke Alkaizer-runden.

 

Noe av det er med, men i feil rekkefølge (du har visse steder du får 5 NV, for å så gå til steder med high mob density) og noen steder som ikke er med.

 

Kan være en ny, modifisert utgave, men ikke originalen iallefall.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...