Gå til innhold

Netcom avduker Iphone-prisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye syting her. Det er da ikke SÅ dyrt? Billigste abonnement på telepriser.no med 100 minutter, 100 SMS og 100 mb data koster 492 kr, og telefonen er i tillegg subsidiert. Ja, det kunne vært billigere, og ja, det burde vært fri data, men så ille som mange her inne skal ha det til er det virkelig ikke.

 

Du må FOR ALL DEL ikke sammenligne med abonnement som finnes fra før av. Norge SUGER (veldig mildt sagt) på datatrafikkpriser. I USA har det vært gratis med evig datatrafikk i lange tider. Se heller på billigste med 100 minutter og 100 SMS. Det blir 0,- Med One Call kan du ringe 120 og sende 120 sms for 0,- I tillegg har de en av Norges billigste priser pr MB (5,-). Får bare håpe One Call legger inn datatrafikk i de gratistallene sine også nå.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Du må FOR ALL DEL ikke sammenligne med abonnement som finnes fra før av. Norge SUGER (veldig mildt sagt) på datatrafikkpriser. I USA har det vært gratis med evig datatrafikk i lange tider. Se heller på billigste med 100 minutter og 100 SMS. Det blir 0,- Med One Call kan du ringe 120 og sende 120 sms for 0,- I tillegg har de en av Norges billigste priser pr MB (5,-). Får bare håpe One Call legger inn datatrafikk i de gratistallene sine også nå.

 

Du kan FOR ALL DEL ikke sammenligne med andre markeder!

Må du se hva det koster i dag... I Norge og sammenligne prisene der!

 

Vanvittig til syting!

Lenke til kommentar

Vel så lenge det ikke blir noe komplikasjoner om å brukt en amerikansk en her i Norge, så lønner det seg naturligvis, sparer nok mange tusen kroner på det. Jeg håper det blir noe form for priskrig mellom butikker når iPhone er lansert. Den må ned i pris, er helt uhørt.

Lenke til kommentar
De fleste vil nok handle fra USA. Dette er jo bare tull.

 

Problemet er jo bare at du binder deg i 2 år i USA da. Lykke til ...

 

... Men det er et triks

 

Dersom du ikke ønsker å ha telefonen med abonnementet fra Netcom er det mulig å bryte kontrakten for mellom 2400 til 3500 kroner.

 

Om det er slik det står hos DinSide, så vil det si at du kan komme ut av butikken med en iPhone uten abonnement til ca 5000,-

 

Da blir det et mye mer gunstig kjøp, i hvert fall for meg. Jeg skal ha mitt OneCall abonnement på iPhonen, om jeg kjøper den nye.

Endret av CK_
Lenke til kommentar
Noen syns kanskje ikke prisen er dyr når de sammenligner med andre abonnementer og telefoner, men for mange av oss blir 8-13000 kroner alt for mye.

 

Jo det er sant, sier jo det ikke er billig.

Dette er jo en High-end mobil, med masse funksjoner.

Kan noen fortelle meg hva det koster med en HTC touch dimond med samme trafikk?

Blir mye likt prismessig.

Lenke til kommentar
Mange skuffede 13 åringer her gitt... haha!

 

Tror phonen kommer til å selge som bare juling.

Siden renten har blitt skrudd opp og de aller fleste i Norge har fått en del dårligere råd nå, så tror jeg ikke det er en iPhone til 10.000+ som står på prioriteringslisten til de fleste.

Lenke til kommentar
Mange skuffede 13 åringer her gitt... haha!

 

Tror phonen kommer til å selge som bare juling.

Siden renten har blitt skrudd opp og de aller fleste i Norge har fått en del dårligere råd nå, så tror jeg ikke det er en iPhone til 10.000+ som står på prioriteringslisten til de fleste.

Ikke undervurdér mote-idiotene.

Lenke til kommentar

Tja.

6.000 er jo penger. Men på den annen side kan jeg surfe så mye jeg vil, bruke kartene så mye jeg vil, ringe mer enn jeg trenger, og kombinert med mobile.me har jeg tilgang til mail, kalender og adressebok over alt. Jeg har norsk garanti og kan få den fikset om noe skulle gå galt. Så dyrt?

Min hackede I-phon kjøpte jeg for 2.200, brukte 1.500 på hackingforsøk, skjermen sluttet å virke etter 3 mnd. Og det er dyrt å fly til USA for å få fikset den.

Jeg tror jeg kjøper den 14. ......

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...