Gå til innhold

Netcom avduker Iphone-prisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Lyst å betale 1099 kroner i måneden?"

- NEI!

 

Det må da på ett eller annet vis bli mulig å kjøpe denne uten binding, slik som det er mulig i Frankrike? Ser for meg en pris på 4500-5500 for en Iphone uten binding. Hvor vil evnt Netcom selge de uten binding, eller kan man kansje kjøpe med abbonement for så å betale for bryting av abbonementet?

Endret av Zeceer
Lenke til kommentar

Takk Netcom, du drepte min lyst på iPhone. Nå kan jeg kjøpe noe musikkutstyr isteden :)

 

HaueR: Ja, USA har også bindingstid, i 2 år faktisk, men prisene er langt fra like dramatiske som dette. Tror det kan bli vanskelig å få 3G telefonen over eBay, det ryktes at folk må aktivere abonnent i butikken når de kjøper, som betyr lengre køer pg.a. aktivering av telefonene ved kjøp. Dette resulterer enten i skyhøye priser på iPhone fra eBay eller ingen i det hele tatt.

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar

Er ikke NetCom/Apple pålagt å selge telefonen uten binding også? Det er den prisen jeg er mest spent på. Hvis den prisen blir forholdsmessig "lav" (under 6000), vil det jo nærmest lønne seg å kjøpe uten binding, og heller bruke OneCall el. lignende billig-abonnement. :)

 

EDIT: Ser at på Netcoms sider står det følgende i FAQen:

Kan jeg kjøpe telefon til fullpris uten abonnement?

Nei, det går ikke.

 

Har de lov til å gjøre dette? Vil tro konkurransetilsynet vil gi Apple/NetCom kraftig deng for dette rimelig snart, i så fall.

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...