Gå til innhold

Hvilket kommende spill gleder du deg mest til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk hetta idag når jeg fikk vite at diablo 3 kommer!! Så den ligger på en fortjent førsteplass. Resten av min top 5 må vell bli slik:

 

2. Far Cry 2

3. Fable 2

4. Gears of War 2

5. Ser laaangt inn i fremtiden og gleder meg til en blanding av de gode sidene til GTA IV og GTA SA!:D

Lenke til kommentar
Hvorfor er det bare jeg som ser fram til Prototype og This is Vegas? Kan ikke dere gi et lite innleg på det? Er det fordi spillene er ukjente for dere, fordi spillene virker dårlige eller fordi dere ikke har sett noen trailere på de?

 

For min del er Prototype et spill jeg velger å være forsiktig optimist med, men må jo innrømme at ting faktisk ikke ser så bra ut som det virket ut fra de første teaser videoene.

At man hopper og spretter rundt uten mer kontroll enn du normalt ville løpt gjør meg også usikker på om spillet blir mer frustrasjon enn gøy når det kommer ut. (man trykker ikke noe for å hoppe/klatre/slenge seg over ting, kun løper og resten går av seg selv)

 

Uansett, klarer Prototype og levere varene virker det å bli utrolig kult, men som sagt virker de å ha et stykke igjen dit ut fra in-game videoer og bilder.

 

Gametrailers.com har foressten et 4 parts intervju med selskapet som lager Prototype ute på siden nå, annbefales !

Lenke til kommentar
Hvorfor er det bare jeg som ser fram til Prototype og This is Vegas? Kan ikke dere gi et lite innleg på det? Er det fordi spillene er ukjente for dere, fordi spillene virker dårlige eller fordi dere ikke har sett noen trailere på de?

Prototype dalte ca. 57 grader på het-o-meteret mitt da jeg fikk vite at det ikke blir noen multiplayer whatsoever. Og jeg er veldig usikker på om det faktisk er noe gøy å spille, så jeg venter og velger heller å bli positivt overrasket. This is Vegas er et spill som virkelig ikke treffer meg med settingen. Det er bare ikke meg. Dessuten ser det ikke ut til å bli noe spesielt bra som spill heller.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det bare jeg som ser fram til Prototype og This is Vegas? Kan ikke dere gi et lite innleg på det? Er det fordi spillene er ukjente for dere, fordi spillene virker dårlige eller fordi dere ikke har sett noen trailere på de?

 

Ser selvfølgelig fram til Prototype, men valgte ikke ta det med siden det ikke kommer før neste år. This is Vegas er jeg usikker på.

Lenke til kommentar

Mirror's Edge

Fable 2

Alan Wake

Dead Space

Street Fighter 4

Banjo-Kazooie 3

Fallout 3

Gears of War 2

Resident Evil 5

Call of Duty 5

Soul Calibur 4

Far Cry 2

 

 

Og til en viss grad pga forsiktig optimisme, Prototype, tror spillet kommer til å lide samme skjebne som Alone in the Dark desverre.

Ser/høres ut som en kandidat til årets spill, ender opp som en skuffelse.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

1. Far Cry 2

2. Mass Effect 2. Dog ikke før i 2009

3. Project Origin

4. Gears of war 2

5. Fable 2

6. Just Cause 2.

7. Call of Duty 5

 

Hadde forhåndsbestilt mercenaries 2. Men da jeg så at EA hadde en finger med i spillet og så en trailer, avbestilte jeg det. Det kommer garantert til å suge. Utrolig synd.

Lenke til kommentar
Hadde forhåndsbestilt mercenaries 2. Men da jeg så at EA hadde en finger med i spillet og så en trailer, avbestilte jeg det. Det kommer garantert til å suge. Utrolig synd.

 

Mercenaries 2 ser jo skamfett ut! Blir for dumt å tro at et spill blir dårlig fordi EA er innblandet, EA har laget mange veldig gode spill, f.eks Skate.

Lenke til kommentar
Hadde forhåndsbestilt mercenaries 2. Men da jeg så at EA hadde en finger med i spillet og så en trailer, avbestilte jeg det. Det kommer garantert til å suge. Utrolig synd.

 

Mercenaries 2 ser jo skamfett ut! Blir for dumt å tro at et spill blir dårlig fordi EA er innblandet, EA har laget mange veldig gode spill, f.eks Skate.

 

word.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...