Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle handle DX for første gang. Er det noe jeg må passe på når jeg skal bestille(fylle ut spesiell informasjon osv)?

 

Du finner info ved å lese noen sider av posteringene her.

Det aller meste vedr. DX har vi opplevd tidligere.

:thumbup:

Slitsomt å lese x antall sider da, men det er kanskje det en må.

 

Du kan jo teste ut søkefunksjonen. Funker av og til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med retur/defekte varer?

 

Kjøpte et mobildeksel til min søster som sprekker og knekker etter 1 uke bruk. Dette syns jeg er for dårlig, selv for DX.

 

Må dette eventuelt sendes i retur, eller blir nytt sendt til meg hvis jeg registrerer "RMA" på siden dems?

Lenke til kommentar

Noen som nylig har mottatt sin bestilling herfra, som kan fortelle meg hvordan leveringstiden er for øyeblikket? ;) Husker jeg bestilte noen lysende griser for et par måneder siden, som jeg ventet på i nesten to måneder... :thumbdown:

 

Dette er nok feil vinkling av deg.

Leveringstid er komplett avhengig av hva du bestiller.

DX må hente hos leverandør og sende til deg og da avhenger leveringstiden av hva du har bestillt.

 

Du vil finne mange eksempler på dette ved å bla litt i denne DX strengen så dette er ikke noe nytt.

 

Hvis du nevner her hva du har bestilt kan du hvis du er heldig få respons fra andre som har bestilt tilsvarende nylig og du kan får en pekepinn på leveringstid.

Endret av reor
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med retur/defekte varer?

 

Kjøpte et mobildeksel til min søster som sprekker og knekker etter 1 uke bruk. Dette syns jeg er for dårlig, selv for DX.

 

Må dette eventuelt sendes i retur, eller blir nytt sendt til meg hvis jeg registrerer "RMA" på siden dems?

 

Først må du registrere "RMA" på siden deres som du skriver. Deretter vil du få tilbakemelding etter noe tid om du må returnere varene eller ikke.

Ved ett tilfelle fikk jeg ny vare tilsendt ellers har jeg fått en tilgodelapp som bør benyttess ved senere bestillinger.

Lenke til kommentar

Ved ett tilfelle fikk jeg ny vare tilsendt ellers har jeg fått en tilgodelapp som bør benyttess ved senere bestillinger.

 

Jeg har hver gang fått spørsmål om jeg vil ha ny vare, pengene igjen eller tilgodelapp...

 

Om du får tilbud om pengene tilbake avhenger av hvor lenge du har ventet på bestillingen.

Vet ikke om jeg husker dette riktig, men tror det er slik at hvis du har ventet over 2 mndr tilbakebetaler ikke paypal noe som helst.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med retur/defekte varer?

 

Kjøpte et mobildeksel til min søster som sprekker og knekker etter 1 uke bruk. Dette syns jeg er for dårlig, selv for DX.

 

Må dette eventuelt sendes i retur, eller blir nytt sendt til meg hvis jeg registrerer "RMA" på siden dems?

De ber deg laste opp et bilde som viser skaden, deretter sender de et nytt og ber deg kaste det gamle.

Vet ikke om jeg husker dette riktig, men tror det er slik at hvis du har ventet over 2 mndr tilbakebetaler ikke paypal noe som helst.

paypal sin grense for klager er 45dager, men når du får refund er dette dealextreme som betaler deg tilbake via paypal.

så paypal har egentlig ikke noe med selve refunden og gjøre, de bare behandler overføringen.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...