Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Utrolig missfornøyd med den siste ordren min! Bestillte Manchester United effekter, alt fra klokker til hånkle og klistremerker.

 

Pakken kom i dag. Det var 2 ting som manglet i pakken selv om det stod at det var med. I tillegg så sendte dem FEIL fotballklubb! Dem sendte Liverpool klokke i stedet for Manchester United!!!!!!

Også fikk jeg barcelona klistremerker i stedet for Manchester United.

 

Dette er rett og slett frekt!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig missfornøyd med den siste ordren min! Bestillte Manchester United effekter, alt fra klokker til hånkle og klistremerker.

 

Pakken kom i dag. Det var 2 ting som manglet i pakken selv om det stod at det var med. I tillegg så sendte dem FEIL fotballklubb! Dem sendte Liverpool klokke i stedet for Manchester United!!!!!!

Også fikk jeg barcelona klistremerker i stedet for Manchester United.

 

Dette er rett og slett frekt!!!

287jasw.jpg

Dritt lag, men fra spøk til revolver det er bare å sende dem melding/open ticket.

Lenke til kommentar

Voldsomt hvor mange som skal klage på fotball laget. Fotball interesserer meg ikke i det hele tatt, pakken var en bursdagsgave til min stefar. Jeg tok ikke en gang og åpnet DX pakken før jeg ga den til ham, derfor det var litt spesielt å se reaksjonen hans når han tok opp en liverpool klokke og barcelona stickers.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Har nå bestilt to pakker fra DealExtreme, med følgende innhold:

 

9 LED Flashlight 20000mcd 2-pack

 

Rolling Toothpaste Squeezer and Mirror Hanger

 

Designer's UV380 UV Protection Resin Lens Sunglasses with Carrying Pouch

 

Polarized Glare-Guard Alloy Frame Sunglasses with UV400 UV Protection

 

Wilderness Survival Fire Sparkle + Blade Cutter Tool (Large)

 

1M Black Heat Shrink Tubing - Five Size Pack (6/7/8/9/10mm)

 

Stainless Steel Manual-Release Folding Knife with Clip (11.5cm Full-Length)

 

Precision Magnetic Screw Drivers 9-Piece Set with Internal Tip Storage Black Silver

 

Windproof Butane Jet Torch Lighter with Strap

 

Large Butane Iron-melting Torch

 

Noen som vet om noe jeg bør være obs på med disse produktene, og er det noe lignende produkter som dere anbefaler?

 

PS. er ikke ny på forumet, men trøbbel med den forrige.

 

 

Du har bestilt lykt med mange små leds, mens jeg ville bestilt en lykt med en stor kraftig heller.

2 par briller med UV-beskyttelse(ifølge DX ihvertfall). Mon tro om de faktisk har den beskyttelsen siden det er snakk om Dx. Jeg har selv bestilt en butan-lighter, men den var direkte farlig, så brukte arbeidshansker så jeg ikke svei meg(helt til den begynte å lekke, og da virket den ikke mer).

Lenke til kommentar

 

 

Du har bestilt lykt med mange små leds, mens jeg ville bestilt en lykt med en stor kraftig heller.

2 par briller med UV-beskyttelse(ifølge DX ihvertfall). Mon tro om de faktisk har den beskyttelsen siden det er snakk om Dx. Jeg har selv bestilt en butan-lighter, men den var direkte farlig, så brukte arbeidshansker så jeg ikke svei meg(helt til den begynte å lekke, og da virket den ikke mer).

 

Har allerede kjøpt to av de lyktene fra før og syns de var god nok til være så billig, ellers kjøper jeg for å teste om det er godt kjøp ettersom det er såpass billig. Knivene har jeg også forresten kjøpt før, men mistet.

Endret av sevenatenine
Lenke til kommentar

http://www.dealextreme.com/p/blue-light-2-x-2800mah-battery-packs-with-dual-controller-usb-charging-station-for-wii-3333

 

Kjøpte den for en liten stund siden. Men synes noe er litt rart. Den ene lade kanalen lader lengre en den andre. Hvis den er fullladet i en kanal er den ikke fullladet i den andre. Noen som har en forklaring ?

:hmm: kan være at du kjøpte den fra DX

 

hehe, vet at jeg ikke kan forvente allderdens fra DX, lurte bare på hva som eventuelt kunne være galt med den...

 

 

Forskjellig størrelse på batteriet? Kan også være at den ene porten rett og slett får mindre strøm enn den andre.

 

Om det er forskellig størrelse på batteriene kan godt være siden det er kina, men det skulle ikke ha noe å si i denne sammenhengen... vel ?

 

Det med forskellig strøm kan heller ikke være feilen ? Det samme batteriet skal ifølge laderen være ladet, men setter jeg inn det samme batteriet inn i den andre ladekanalen lader den videre...

Lenke til kommentar

De kutter vel av ladingen ved forskjellig voltstyrke da. Noe som betyr at enten lader den ene kanalen batteriet for lite (så du får mindre spilletid), eller så lader den andre for mye (noe som i verste fall er farlig, og mer sannsynlig kan skade batteriet så det dør mye fortere enn det skal.)

Lenke til kommentar

Sånn til informasjon (har registrert at det har vært mye snakk om leveringstider osv), så bestilte jeg DVI til VGA-adapter og VGA til RCA/S-video-adapter fra DX. Tenkte å oppdatere på kvalitet og leveringstid. Jeg betalte med Paypal, og ordren kom på ca $5.

 

14/05/11 Order placed

16/05/11 Order Shipped

 

Så nå får vi bare se hvor lang tid det tar før den lander i postkassa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...