Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har noen her erfaring med nettbutikken mp4nation.net?

Jeg vurderer å bestille noe derfra som kommer godt over 200kr i verdi, og jeg er ikke sikker på hvordan de markerer pakkene de sender. Om de markerer pakkene med varens faktiske verdi eller ikke.

 

Samtidig lurer jeg på hvor grundig tollen her i Norge undersøker pakker som kommer fra utlandet. Jeg har fått med meg at pakker fra dealextreme har fått påvist falsk verdi, noe som har ført til returnering av disse til Hong Kong. (mp4nation er stasjonert i Hong Kong) Hvor vanlig er det at dette skjer?

Endret av CavemanK
Lenke til kommentar

Har noen erfaringer med når på døgnet her (Norsk tid) det er mest stabilt å navigere på DX sine sider? Jeg syntes stabiliteten til DX sine sider/server har vært svært varierende de siste måneder. Akkurat som den øvrige service og effektivitet... De har nok blitt for store i forhold til hva de klarer å håndtere, både teknisk og øvrig.

Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort min første bestilling fra DealExtreme og jeg kommer garantert til å bestille igjen.

 

Men et godt tips som en eller annen skrev her i forumet, er å bestille og glemme det. Pakkesporingen fungerer dårlig. Min pakke er fremdeles i Kina hvis jeg sjekker sporingen, men jeg fikk pakken min for en uke siden :new_woot: Det tok nesten 4 uker fra jeg bestillte til den kom og det var vel omtrent som forventet.

 

Og med fire uker eller mer leveringstid, så bestiller man selvsagt ikke noe man trenger umiddelbart og etterpå sitter her på forumet og syter over leveringstiden. Da går du heller på Elkjøp og betaler 10x mere for varen, eller bestiller fra norske nettbutikker og betaler 3x mere for varen. Så enkelt er det!

 

En annen ting er at det er noe varierende kvalitet. Så mitt tips er at kan du velge mellom flere varer av samme slag, så IKKE ta den billigste! Velg heller et litt dyrere alternativ, det er jo uansett snakk om noen kroner forskjell uansett.

 

Så har jeg et spørsmål til slutt. På nettsiden er jo prisene oppgitt inkl. frakt. Men på pakken stod prisen på varene ca. 60-70% av prisen oppgitt på nettsiden og resten var oppført som frakt. Vil dette si at man kan bestille for litt mere enn den j@#%$!! 200-kroners grensa siden prisen på pakken vil bli oppgitt til under 200 da + noe frakt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...