Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare pga den posten goliath, må jeg skrive at jeg bestilte pakke her om kvelden, ikke sendt enda, og forventer ikke å få den til jul.

Men kursen på dollar er bra, så ble mye nice.

 

Spennende produkter kommer an på den som ser, du vil kanskje ikke synes usb blåtann pinne er spennende, mens andre kan finne det både spennende og fasinerende.

 

Hva folk velger å snakke om i en generell tråd om et evne, er vel opp til hver enkelt, men du kunne jo prøvd å penset samtalen inn på "spennende" produkter selv, ved å gjøre akkurat som du sa, skrive om et produkt.

Lenke til kommentar
Vel, denne tråden er om Dealextreme, ikke Hong Kong Post og Posten Norge.

 

Men uten hong kong post og posten norge, hadde det kanskje blitt noe mindre pakker å snakke om. Og så lenge det er relevant informasjon, som at lang tid pakker bruker, hvor vanskelig det er å avbestille, raskt ting blir sendt osv, hva er skaden i at folk skriver det?

 

Hadde det vært bedre om tråden "døde" og det kun kom en eller annen post om et "spennende" produkt?

 

Om ja, kan man jo alltids lage en egen tråd for "Spennende produkter på DX og reviews"

Lenke til kommentar
Bare pga den posten goliath, må jeg skrive at jeg bestilte pakke her om kvelden, ikke sendt enda, og forventer ikke å få den til jul.

Men kursen på dollar er bra, så ble mye nice.

 

Spennende produkter kommer an på den som ser, du vil kanskje ikke synes usb blåtann pinne er spennende, mens andre kan finne det både spennende og fasinerende.

 

Hva folk velger å snakke om i en generell tråd om et evne, er vel opp til hver enkelt, men du kunne jo prøvd å penset samtalen inn på "spennende" produkter selv, ved å gjøre akkurat som du sa, skrive om et produkt.

Du behøver ikke å være på offensiven fordi jeg stiller et åpnet spørsmål. Om folk heller vil snakke om ikke-sendte pakker og huffe seg over 3 ukers leveringstid så får dem gjøre det.

 

Eneste jeg prøver å si, er at tråden begynner å bli såpass ensartet fokusert på dette så for meg så blir tråden desverre lite spennende da jeg vil gjerne lese om produkter folk har kjøpt og eventuelt tilbakemeldinger :)

 

..kanskje det hadde vært en idé å skille tråden med en post- pg leveringstid tråd og en produkt og nettbutikk-tråd :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...