Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

SKU Product Name Quantity

Price Line Total

07134 Smallest MicroSD TransFlash USB Card Reader with Cover (Blue)

 

remove $0.98 $0.98

03529 Flat to Round Power Plug Convertor

 

remove $0.87 $0.87

00000 Registered Air Mail ##

Package Tracking Service.

remove $0.01 $0.01

11315 High-Power 200mW Red Laser Pen (Burns Match + Visible Beam Daytime)

 

remove $29.53 $29.53

00932 Rechargeable 3V CR2 800mAh Green 2 Packs TIARA

 

remove $3.82 $3.82

Add Gift / Drop Shipping Service to This Order (explain) Enable BULKRATE prices

 

FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT=Shipping"

order subtotal: $35.21

shipping:

 

discounts: -

grand total: $35.21

---

35.21*5,642048(dollar kursen) = 198,65651008!!!!! Flaks eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bruker feil kurs. På http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...;epslanguage=NO finner du til enhver tid riktig kurs. Det er kursen når pakken ankommer toll som gjelder.

 

Stemmer det. Og siden det er LENGE til vekommende får pakken sin så kan kursen variere en del...

 

Her kan du også lese litt om det kizsa.

Endret av ArneAustenaa
Lenke til kommentar

taz: Batterier med PCB selges også på f.eks. Amazon. Det organiske stoffet PCB er også ulovlig i USA, så tviler derfor på at det er det batteriene inneholder.

 

Tror heller at PCB i dette tilfellet referer til printed circuit board, små elektroniske komponenter som hindrer battericellene i å bli overbelastet.

 

Står også en noe kryptisk tekst på batteriene (se et av bildene) som ser ut til å støtte det jeg skrev ovenfor:

High rate discharge, no "memory effect"; Short circuit, over charge and Discharge protection; PCB life is around 10 years; It is GREEN.

Tror altså at "PCB life" betyr levetiden til elektronikken. Og den er jo grønn (miljøvennlig?) :hmm:

Endret av Mathias-S
Lenke til kommentar
...De tingene i den ene pakken kom fortere fra fabrikk enn den andre og derfor ble den sendt før den andre var ferdig pakket.

 

Men om du hadde bestilt de sammen så hadde begge kommet tregt... Det er vell ikke noe problem å få den ene tingen noen dager før så lenge siste tingen ikke kommer senere en om du hadde bestilt alle samtidig?

Lenke til kommentar
OK takk får svar:

 

35,21*5,630 = 198,2323 (Hadde tatt litt for mye sist ;) )

 

Stor sjangse at kursen øker med de 1,8 kronene?

 

Risikoen for en slik økning i kronekursen er nok minimal. Uansett spiller det ingen rolle hvis du faktisk har betalt for varene allerede; forutsatt at du betalte mindre enn 200 NOK. Får du krav om moms/gebyr fra Posten, send dem dokumentasjon på betalt beløp og henvis gjerne til Tollvesenet.

 

Tilbake til DX - jeg fikk min første forsending med fraværende varer i dag, en tommelting manglet. Krøkkete måte man må levere inn mangellapp på, men jeg forstår godt hvorfor de vil ha bilder av omtrent alt.

Lenke til kommentar

Ved forrige mangel i en forsendelse tegnet jeg ei tegning i paint og la til der man må laste opp et bilde. Fikk erstatningsvare :) Er ganske god underholding å skrive til disse kineserne. Fikk blant annet beskjed om å ta bilde av det som manglet i forsendelsen fordi om det stod det var levert så måtte derfor ta paintkunnskapene mine i bruk. Blei litt for vanskelig å ta bilde av noe jeg ikke har.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
OK takk får svar:

 

35,21*5,630 = 198,2323 (Hadde tatt litt for mye sist ;) )

 

Stor sjangse at kursen øker med de 1,8 kronene?

 

Risikoen for en slik økning i kronekursen er nok minimal. Uansett spiller det ingen rolle hvis du faktisk har betalt for varene allerede; forutsatt at du betalte mindre enn 200 NOK. Får du krav om moms/gebyr fra Posten, send dem dokumentasjon på betalt beløp og henvis gjerne til Tollvesenet.

Men det er vel slik at når varen ankommer Norge så regnes verdien av hvilken kurs dollaren er i når den ankommer? Stemmer ikke det da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...