Gå til innhold

HTC Touch Pro


Anbefalte innlegg

iConnect får du vel kun kjøpt med iPhone, men det er jo i prinsippet et SmartTalk-abo. med Connect Fri Bruk som tilleggstjeneste.

 

Har Netcom trådløsbedrift basic abb. Snakket med Netcom som sa at det Kostet 16kr /mb for å koble til internett gjennom 3G/edge. Bestillte Netcom Connect som koster 79,-mnd som du får 100mb å surfe for i mnd. Betaler da 0,79kr / mb i steden for 16kr hvis jeg skulle bruke så mye som 100mb via 3g/edge.

 

79,- kroner? Finner ingen lavere priser enn 99,- på netcom.no. Hvor fant du den prisen der?

Anyway, jeg har bestilt Touch Pro, og vil selvsagt bruke både den og bærbar pc til surfing. Kan jeg gjøre det på samme abonnement? Via sim-kortet som står i telefonen, eller får man eget for Connect-abonnementet?

 

Bedriftsabo oppgir priser uten mva, så 75+mva er rundt regnet 99.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
iConnect får du vel kun kjøpt med iPhone, men det er jo i prinsippet et SmartTalk-abo. med Connect Fri Bruk som tilleggstjeneste.

 

Har Netcom trådløsbedrift basic abb. Snakket med Netcom som sa at det Kostet 16kr /mb for å koble til internett gjennom 3G/edge. Bestillte Netcom Connect som koster 79,-mnd som du får 100mb å surfe for i mnd. Betaler da 0,79kr / mb i steden for 16kr hvis jeg skulle bruke så mye som 100mb via 3g/edge.

 

79,- kroner? Finner ingen lavere priser enn 99,- på netcom.no. Hvor fant du den prisen der?

Anyway, jeg har bestilt Touch Pro, og vil selvsagt bruke både den og bærbar pc til surfing. Kan jeg gjøre det på samme abonnement? Via sim-kortet som står i telefonen, eller får man eget for Connect-abonnementet?

Siden det er bedriftsabo. oppgis prisene uten mva. Prisen blir dermed lik. :)

Har du et Netcom-abo. kan du ha Netcom Connect som tilleggstjeneste. Den pakka til som gir 100 MB finner jeg ikke på Netcom sin side, men muligens noe de tilbyr over telefon?

Lenke til kommentar
Det var da som svarte!

 

Edit: Men MPX står fortsatt med 8.9...

Det er mulig at Telefast har oppdatert til en senere dato, fordi de får parti #2 den 11.09.

Dvs, hele parti #1 er utsolgt og utlevert til de første som bestillte.

Mulig MPX var veldig tidlig ute :)

 

Man kan jo alltids håpe.

Lenke til kommentar
iConnect får du vel kun kjøpt med iPhone, men det er jo i prinsippet et SmartTalk-abo. med Connect Fri Bruk som tilleggstjeneste.

 

Har Netcom trådløsbedrift basic abb. Snakket med Netcom som sa at det Kostet 16kr /mb for å koble til internett gjennom 3G/edge. Bestillte Netcom Connect som koster 79,-mnd som du får 100mb å surfe for i mnd. Betaler da 0,79kr / mb i steden for 16kr hvis jeg skulle bruke så mye som 100mb via 3g/edge.

 

79,- kroner? Finner ingen lavere priser enn 99,- på netcom.no. Hvor fant du den prisen der?

Anyway, jeg har bestilt Touch Pro, og vil selvsagt bruke både den og bærbar pc til surfing. Kan jeg gjøre det på samme abonnement? Via sim-kortet som står i telefonen, eller får man eget for Connect-abonnementet?

Siden det er bedriftsabo. oppgis prisene uten mva. Prisen blir dermed lik. :)

Har du et Netcom-abo. kan du ha Netcom Connect som tilleggstjeneste. Den pakka til som gir 100 MB finner jeg ikke på Netcom sin side, men muligens noe de tilbyr over telefon?

 

 

Fikk prisen når jeg ringte inn til netcom å hørte. Var en kampanje de hadde nå at du fikk 100mb i steden for 20mb, mulig dette kun er bestilling via telefon.

Lenke til kommentar

Telebutikken på Lagunen, Bergen fikk inn 2 stk Touch Pro i går. Sikra meg den ene.

 

Angående norsk tastatur, så er det litt uvant. ÆØÅ er funksjonstaster på K, L og P.

Dvs for å skrive Æ, må du først trykke på 'FN' og deretter K.

 

Dette kommer vel med litt trening håper jeg. Ellers er jeg så langt fornøyd med telefonen :)

 

Litt irriterende at ikke alle program som er laget for Touch Diamond fungerer, men det er bare et fåtall, så går ut i fra at det blir oppdatert av utviklerene etter hvert også.

Lenke til kommentar
Angående norsk tastatur, så er det litt uvant. ÆØÅ er funksjonstaster på K, L og P.

Dvs for å skrive Æ, må du først trykke på 'FN' og deretter K.

 

Den innebygde ordlista gjør vel at du kan skrive E, O og A for henholdsvis Æ, Ø og Å? Slik at hvis du skriver "fole", så foreslår telefonen "føle", skal du skrive "øst" kan du skrive "ost" og ett trykk på høyre piltast osv. Slik er det ihvertfall på min S710.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...