Gå til innhold

HTC Touch Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående norsk tastatur, så er det litt uvant. ÆØÅ er funksjonstaster på K, L og P.

Dvs for å skrive Æ, må du først trykke på 'FN' og deretter K.

 

Den innebygde ordlista gjør vel at du kan skrive E, O og A for henholdsvis Æ, Ø og Å? Slik at hvis du skriver "fole", så foreslår telefonen "føle", skal du skrive "øst" kan du skrive "ost" og ett trykk på høyre piltast osv. Slik er det ihvertfall på min S710.

 

Det stemmer, med ordbok aktivert så er det et 'ikke problem'.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte min Pro fra Elprice for 4400 kr og nå selger de den for 3999 med mitt abbo, og selv om mobilen ikke er kommet ut. Umulig å avbestille den og (iallefall nå i helga) hvis den ikke sendes innen mandag morgen hopper jeg over til Netcoms nettshop..

 

hehe. jeg bestilte min og betalte 3949 med mitt abonnement, nå selder de den til 4299 :!:

Lenke til kommentar

Sendte mail til Mpx i dag tidlig for å sjekke status. De hadde ikke mottat telefonene enda. Det de også skrev fra kundesenteret var at hvis den kom inn i dag ble den tidligst sendt ut på onsdag....dette er utdrag av mailen jeg fikk:

 

Hei

Nei, det blir den ikke. Hvis vi får den inn i dag så blir den nok tidligst sendt fra oss onsdag.

 

Med vennlig hilsen

Kundesenteret

 

 

 

Da må vi vel smøre oss med litt tålmodighet til.....

Endret av DArntsen
Lenke til kommentar

Fikk min fra Nordialog på fredag. De skulle ha en del på lager i dag, men dette her er jo bedriftsmarkedet...

 

Har egentlig ikke fått sett så mye på den da jeg har vært på golftur i helgen men jeg synes kanskje nettleseren (opera OG Iexplorer) virker veldig tregt. Dvs hvis jeg går inn på VG via trådløst nettverk tar det over 30 sekunder før forsiden vises på en nogenlunde korrekt måte. Er dette vanlig for nettlesere på mobiltelefoner?

Lenke til kommentar
Fikk min fra Nordialog på fredag. De skulle ha en del på lager i dag, men dette her er jo bedriftsmarkedet...

 

Har egentlig ikke fått sett så mye på den da jeg har vært på golftur i helgen men jeg synes kanskje nettleseren (opera OG Iexplorer) virker veldig tregt. Dvs hvis jeg går inn på VG via trådløst nettverk tar det over 30 sekunder før forsiden vises på en nogenlunde korrekt måte. Er dette vanlig for nettlesere på mobiltelefoner?

 

Min "gamle" P990 åpner VG's nettside mye raskere (ca. 8 sek fra jeg trykker) enn det via trådløst. Er du sikker på at du brukte nettverk og at den ikke brukte GPRS-nettet? Jeg bruker Opera mini. Det skal ikke ta så lang tid.

 

os

Lenke til kommentar

Regner med at det er der problemet mitt ligger. Nemlig at jeg ikke vet om den bruker wifi forbindelsen eller GPRS'en. Jeg går jo utifra så lenge wifi-en står som tilkoblet så brukes denne. Det er en 20 Mbit linje så sider burde ikke ta så lang tid å laste. Mulig det er noe reklame/pop-ups som gjør det? Er dette en innstilling man kan gjøre? Skal ellers bruke litt tid i kveld så da regner jeg med at det meste er i orden etterpå :)

Lenke til kommentar
Regner med at det er der problemet mitt ligger. Nemlig at jeg ikke vet om den bruker wifi forbindelsen eller GPRS'en. Jeg går jo utifra så lenge wifi-en står som tilkoblet så brukes denne. Det er en 20 Mbit linje så sider burde ikke ta så lang tid å laste. Mulig det er noe reklame/pop-ups som gjør det? Er dette en innstilling man kan gjøre? Skal ellers bruke litt tid i kveld så da regner jeg med at det meste er i orden etterpå :)

 

Jeg har ikke tlf. ennå men av erfaring med smarttelefoner så må man sette av en ukes tid med innkjøring og for å bli kjent med hvordan alt funker. Men det er jo igjen en del av gleden for oss "gadgetfreaks". Lykke til med tlf. Blir vel så jeg går for denne jeg også etterhvert.:-)

os

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...