Gå til innhold

HTC Touch Pro


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Når jeg bruker GPS til bilnavigasjon, brukes kun telefonens høyttalere selv om jeg er koblet opp med bluetooth håndfri (bluetrek et eller annet). På min Nokia E90 ble også GPS-instruksjonene overført til håndfrisettet. Navigasjonsprogrammet jeg kjøre er Garmin Mobile XT. Noen med en løsning eller som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har to irriterende problemer med min Touch Pro. Det første er at telefonen ikke reagerer på at jeg trekker ut pekepinnen, slik den gjorde da den var ny for noen mnd. siden. Det andre er når jeg feks. har trykket "svar" på en melding og deretter skyver ut tastaturet for å svare med det. Da gjør først telefonen slik den skal gjøre, snur skjermbildet og er klar til å skrives melding på. Men så går den tilbake til hovedmenyen i landskapsmodus etter 2-3 sekunder. Begge disse tingene er veldig irriterende, og jeg hadde blitt meget fornøyd dersom noen har en løsning eller to på lur.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Når jeg bruker GPS til bilnavigasjon, brukes kun telefonens høyttalere selv om jeg er koblet opp med bluetooth håndfri (bluetrek et eller annet). På min Nokia E90 ble også GPS-instruksjonene overført til håndfrisettet. Navigasjonsprogrammet jeg kjøre er Garmin Mobile XT. Noen med en løsning eller som har opplevd lignende?

Irriterende nok kun nokia sine telefoner som klarer overføre lyd til bluetooth høytalere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...