Gå til innhold

Resident Evil 5 Xbox 360-eksklusivt? (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn har MS vært fra starten av. Bare kjøpe seg plass i spillmarkedet. Hvem gidder vel å bygge seg opp heder og ære som feks, Sony og Nintendo?
Sony og GTA III. Seier det deg noko?

 

Det er slik businessen fungerar. Det er leit for oss forbrukarar. Men temmelig naivt og tru at firma X, Y eller Z ikkje har vært ute med moneyhats.

Lenke til kommentar

Nå sier jo ryktene at det bare skal være eksklusivt i en tidsperiode, så det er ikke den store grunnen til å løpe og kjøpe en X360. Er dette forresten så veldig stort? Kunne ha skjønt det hvis RE5 bare ble utgitt på x360. Det er litt trist hvis MS sin store nyhet er at de har flexa finansmuskelen, istedet for å komme med noen utrolig bra spill.

 

Men jeg begynner å bli lei av at selskaper kjøper ekslusive rettigheter her og der. Det gjelder både Sony og Microsoft.

 

Forresten virker ikke linken fra saken til forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vil nok tro at det er snakk om mer enn èn måned(om ryktet er korrekt), 6-12 måneder er vel hva som er vanlig, slik som for eksempel med Bioshock

Lenke til kommentar

Fryktelig synd at dette ikke kommer på Wii!

Resident Evil 4 på Wii var jo bare genialt!

Jeg har X360 & PS3, men spillopplevelsen og enkelheten i skytingen gjorde Wii versjonen til den beste RE opplevelsen jeg har hatt!

 

Slik type spill (skyting) er jo nærmest perfekt for kontrollsystemet til Wii!

 

Får vel bare håper Sony og/eller MS kommer med noe liknende..

Lenke til kommentar
Litt rart at det er bare for en begrenset tidspriode. Regner Microsoft med at alle kjøper en Xbox 360 bare fordi de ikke klarer å vente en måned?

 

Samme skjedde jo med Sony og GTA3, Vice City og San Andreas. Alle de kom på PS2 først, og var der i et år, og det hjalp nok en del på konsollsalgene.

 

Jeg skal uansett ha RE5 på 360, så for meg er det ikke noe tap i det heletatt, men selvfølgelig surt for de som har PS3.

Lenke til kommentar

Tror ikke det nei.

 

The internet has been abuzz with rumours surfacing that Resident Evil 5 is to be a timed Xbox 360 exclusive.

 

Playstationlifestyle.net has reported rumours of a major RE5 reveal at E3, namely that Microsoft has approached Capcom with the intention of paying an undisclosed amount for timed exclusivity of Resident Evil 5.

 

However, Christian Svensson, Capcom’s Corporate Officer and Vice President of Strategic Planning and Business Development, has quickly dispelled the rumours on Capcom’s blog. “The assertion is false. RE5 is a multiplatform release that fits with our oft-stated crossplatform strategy.”

 

[uPDATE]Christian Svensson later confirmed in the same thread on Capcom’s blog that the Xbox 360 and PS3 version of Resident Evil 5 will have a simultaneous release.

 

Kilde

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...