Gå til innhold

PS3 Firmware 2.36 ute nå!


Knebel

Anbefalte innlegg

Den nærmer seg nok, men det er jo Sony som bestemmer når den er klar. Poenget var uansett at det ikke hadde vært noe genistrek og lansert Home før det var klart. Samt at det ikke ville vært noe større genistrek og lansert det samtidig som 2.40 enn det ville vært og lansert det dagen før 2.40 eller dagen etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den nærmer seg nok, men det er jo Sony som bestemmer når den er klar. Poenget var uansett at det ikke hadde vært noe genistrek og lansert Home før det var klart. Samt at det ikke ville vært noe større genistrek og lansert det samtidig som 2.40 enn det ville vært og lansert det dagen før 2.40 eller dagen etter.

 

Ikke vær så pirkete da, du skjønner hva jeg mener! Jeg skulle ikke sagt noe om Home var i Pre-Alpha fasen, men når den er i beta fasen, ganske godt uti den fasen også, så tror jeg ikke det ville vært noe problem.

 

HOME kunne forvørig ikke brydd meg mindre.

 

Det er din mening, andre har deres meninger. Personlig er jeg forsåvidt enig med deg, sålenge in-game XMB og Trophies kommer gjør det oppdateringen i seg selv helt genial :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Pirkete? Nei, jeg vet ikke helt om jeg gjør det.

 

Det er fordi du tar utganspunkt i hva du selv lengter etter, og ikke hva andre lengter etter. Personlig gleder jeg meg til Home, men om den kommer i 2.40 eller ikke betyr for min del ingenting, jeg vet dog at veldig mange andre synes det hadde vært herlig.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Ja, det er helt håpløst at Sony prøver å forbedre stabilliteten i spill. De burde heller lansert bøttevis med nye funksjoner før de var ferdige og ikke tenkt noe på stabillitet.

 

Sony er nok glade for å ha kunder som deg, fornøyde med det absolutt minimum. Dette er den andre eller tredje oppdateringer etter GTA4 ble sluppet, og det kræsjer fortsatt! Nå vet jeg faktisk ikke om noen andre spill enn det som er ustabile, så hvorfor i all verden fikser de ikke det?

 

Ta en titt på Xbox 360 du, de har hatt alt det vi har lyst på siden launch. Har hatt min PS3 siden launch, er lei av denne konstante ventingen på ingenting. Før PS3 lanseringen ble vi lovt nesten dobbel ytelse kontra X360, Home, PS2 BC, osv. Allikevel er vi blitt vant til at de fleste store titler kommer senere til PS3, og med framerate issues i tillegg. Home er fortsatt ikke her, BC ble strippa vekk og nedprioritert.

 

Høres jo ut som den sutrekoppen, men synes det er berettiget. "Improved stability in some games" pfffft! PS3 har helt enormt potensiale, men det blir jo ikke utnytta i hele tatt.

Lenke til kommentar

Vil bare skryte av at jeg laster ned oppdateringa nå! For en PERFEKT helg! mamma og pappa er borte, fikk PS3 MGS4 bundle + Rock Band idag! Og, jeg skal dra nedover til Hove på søndag.. Så, trenger ikke være sosial nå.. :roll:

Fikk MGS4 + en kontroll gratis av elkjøp etter 4 1/2 måneds venting av reprasjon! ;) Jeg er storfornøyd siden jeg kun hadde spilt på 360'n frem til nå uansett.. :p

Lenke til kommentar
Vil bare skryte av at jeg laster ned oppdateringa nå! For en PERFEKT helg! mamma og pappa er borte, fikk PS3 MGS4 bundle + Rock Band idag! Og, jeg skal dra nedover til Hove på søndag.. Så, trenger ikke være sosial nå.. :roll:

Fikk MGS4 + en kontroll gratis av elkjøp etter 4 1/2 måneds venting av reprasjon! ;) Jeg er storfornøyd siden jeg kun hadde spilt på 360'n frem til nå uansett.. :p

Bra for deg, MGS4 er så sinnsykt bra første gangen man spiller det :D Også i ettertid, men ingenting er som å spille det for første gang ;)

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Bare kjapt mens vi er inne på MGS4.. Er det vanskelig å skjønne noe av historien om man ikke har spilt noen i serien tidligere?

Har ikke fått spilt noen av de, og jeg tviler på at jeg får tid til å gjøre det i nærmeste fremtid.. Er jo ikke sikker på om jeg liker de engang..

Lenke til kommentar
Bare kjapt mens vi er inne på MGS4.. Er det vanskelig å skjønne noe av historien om man ikke har spilt noen i serien tidligere?

Har ikke fått spilt noen av de, og jeg tviler på at jeg får tid til å gjøre det i nærmeste fremtid.. Er jo ikke sikker på om jeg liker de engang..

JA! Jeg skjønte ikke så mye, møter man gamle kjente kan man trykke på X for å få vite litt om dem, men langt ifra nok for å skjønne historien.

Lenke til kommentar
Kun i elite-versjonen får du med HDMI-kabel. Det er ikke nødvendig med noe mer heller ettersom det langt i fra er alle som har bruk for den og det ville økt kostnadene.

 

I see :p

 

Bare kjapt mens vi er inne på MGS4.. Er det vanskelig å skjønne noe av historien om man ikke har spilt noen i serien tidligere?

Har ikke fått spilt noen av de, og jeg tviler på at jeg får tid til å gjøre det i nærmeste fremtid.. Er jo ikke sikker på om jeg liker de engang..

JA! Jeg skjønte ikke så mye, møter man gamle kjente kan man trykke på X for å få vite litt om dem, men langt ifra nok for å skjønne historien.

 

Møter man gamle kjente kan man trykke på X for å få en "flashback".

Altså, man får ikke vite noe om dem, men det hjelper til å huske om det er lenge siden man har spilt de eldre spillene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...