Gå til innhold

PS3 Firmware 2.36 ute nå!


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene? Det har aldri vært ryktet noe som helst om 2.36? Det har derimot blitt bekreftet at 2.36 skal inneholde noen småting. Den inneholder ikke noe in game XMB.

 

Det har også blitt bekreftet at 2.40 vil inneholde in game XMB og trophies. Den kommer snart.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Hallo? Welcome to the internets karer. ;) Ryktene har tradisjonelt alltid vært der i forkant av oppdateringer.

 

Jeg ser forøvrig det nå at med lanseringen av 2.36 i dag, ble det offisielt annonsert at 2.40 kommer til å ha XMB og Trophies. Uansett greit å annonsere dette i egen tråd. :)

Lenke til kommentar
Hallo? Welcome to the internets karer. ;) Ryktene har tradisjonelt alltid vært der i forkant av oppdateringer.

 

Jeg ser forøvrig det nå at med lanseringen av 2.36 i dag, ble det offisielt annonsert at 2.40 kommer til å ha XMB og Trophies. Uansett greit å annonsere dette i egen tråd. :)

 

Hæ? Internets? Jeg kan ikke helt si at jeg skjønner hvor du vil.

 

Edit: Mente du at du skulle starte et rykte om at 2.36 muligens inneholdt in game XMB selv etter at det hadde blitt annonsert at den ikke ville gjøre det?

Endret av qweac
Lenke til kommentar
A new PLAYSTATION 3 firmware update (v2.36) will be launching soon, improving system stability when playing select PlayStation format software titles. We’re also happy to officially report that the 2.40 system software update for PS3 will include “XMB” access in-game. The update will also include “trophies,” an exciting new feature that we’ll be providing more details on soon, as well as some other new enhancements. We’ve talked about some of this on the blog previously and know that many of you can’t wait to get your hands on these features. You can expect us to share all of the official details shortly.

 

KILDE

Lenke til kommentar
INGEN HOME I 2.40?! NEI FY... Jeg er så lei av og vente :'(

Leste du ikke det jeg postet?

 

We’re also happy to officially report that the 2.40 system software update for PS3 will include “XMB” access in-game. The update will also include “trophies,” an exciting new feature that we’ll be providing more details on soon, as well as some other new enhancements.
Lenke til kommentar
INGEN HOME I 2.40?! NEI FY... Jeg er så lei av og vente :'(

Leste du ikke det jeg postet?

 

We’re also happy to officially report that the 2.40 system software update for PS3 will include “XMB” access in-game. The update will also include “trophies,” an exciting new feature that we’ll be providing more details on soon, as well as some other new enhancements.

 

Leste ikke du det han postet? Home og in game XMB er ikke det samme...

Lenke til kommentar
Korrekt Qweac, men har ikke Sony sagt at Home støtter XMB fullt ut? Da er det i så fall naturlig å anta at Home kommer "bundlet" sammen med 2.40...anta riktig nok...

 

Jeg kan ikke helt se hvorfor det blir så naturlig. Det ville jo ikke vært noe problem og lansert Home på et senere tidspunkt.

Lenke til kommentar

Den skjønte ikke jeg heller. Uansett, drittlei sånne elendige oppdateringer "improves stability in some titles". De kunne ihvertfall sagt hvilke titler det gjaldt, får på følelsen at de bare gir ut bogus oppdateringer så det skal se ut som de faktisk bryr seg.

Lenke til kommentar
Den skjønte ikke jeg heller. Uansett, drittlei sånne elendige oppdateringer "improves stability in some titles". De kunne ihvertfall sagt hvilke titler det gjaldt, får på følelsen at de bare gir ut bogus oppdateringer så det skal se ut som de faktisk bryr seg.

 

Ja, det er helt håpløst at Sony prøver å forbedre stabilliteten i spill. De burde heller lansert bøttevis med nye funksjoner før de var ferdige og ikke tenkt noe på stabillitet.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt poenget ditt. Det ville jo ikke vært noe genistrek hvis den ikke var klar enda... Er den klar, så får vi den jo.

 

Edit: Jeg kan forsåvidt heller ikke forstå hvorfor det ville vært noe genistrek å lansert Home-betaen samtidig som 2.40. Det ville jo ikke vært noe større genistrek det enn å lansert det dagen etter oppdateringen.

 

Edit: 1.40 skulle selvsagt være 2.40.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Folk er sultne på Home, det er noe alle vet, ville ikke Sony overrasket veldig med å putte betaen i 2.40 oppdateringen, som en overraskelse? Jeg tror det ville slått an!

 

Angående det med at den ikke er klar eller ei, det er den jo, for betaen har holdt på siden juletider, i lukkede omgivelser riktignok.

 

EDIT: Når 1.40 kom så var ikke Home en etterlengtet greie som den er nå, folk begynner å bli mildt sagt leie av og vente. Om Sony hadde lettet på sløret ved å gi ut Home-betaen i neste oppdatering tror jeg folk hadde synest det hadde vært bra.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Folk er sultne på Home, det er noe alle vet, ville ikke Sony overrasket veldig med å putte betaen i 2.40 oppdateringen, som en overraskelse? Jeg tror det ville slått an!

 

Angående det med at den ikke er klar eller ei, det er den jo, for betaen har holdt på siden juletider, i lukkede omgivelser riktignok.

 

Folk er utvilsomt sultne på Home. Det vil nok slå godt an uansett når Home plutselig måtte komme. Forutsatt at det er kvalitet de lanserer da...

 

Ja, men det er jo ikke sikkert at den er klar for vanlige forbrukere enda.

Lenke til kommentar
Folk er sultne på Home, det er noe alle vet, ville ikke Sony overrasket veldig med å putte betaen i 2.40 oppdateringen, som en overraskelse? Jeg tror det ville slått an!

 

Angående det med at den ikke er klar eller ei, det er den jo, for betaen har holdt på siden juletider, i lukkede omgivelser riktignok.

 

Folk er utvilsomt sultne på Home. Det vil nok slå godt an uansett når Home plutselig måtte komme. Forutsatt at det er kvalitet de lanserer da...

 

Ja, men det er jo ikke sikkert at den er klar for vanlige forbrukere enda.

 

Det er jo det som er da, men siden den har vært så lenge i betatest nå må den vel begynne å nærme seg rimelig spillbar. ;) Dette er bare et rykte jeg har lest og en tanke som slo meg, bare så du husker det.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...