Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvor får man whiteboard tavle?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor får man tak i sånne whiteboard-tavler? Tenker på sånne man kan skrive på med en spesiell tusj også viske bort etterpå. Må være uendelig kjekt.

kjøp fra biltema.... billig og fint www.biltema.no

art. nr. 28429 koster bare 79 kr og er 60 X 45 cm

Lenke til kommentar
Et tips med på kjøpet: Tusjene du bruker ser kanskje ut som vanlige tusjer, men er det ikke. IKKE bruk sprit-tusj på whiteboard. Da får du en jobb etterpå ... P
Det var alltid like gøy å bytte ut tusjene på skolen med sprit-tusj. :D

Bare å skrive med whiteboard tusj oppå det du skrev med vanlig tusj og pusse ut :p

OT: Kjøpte min på IKEA^-^

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

På skolen hadde de sånn digitalt whiteboard.

 

Man valgte en av fem penner med forskjellige farger som lå der, og tegna på en touch-screen!

Jeg satt å funderte på hvordan den fant ut hvilken farge som var valgt, og da kom jeg på den geniale løsningen:

 

Maskinen registrerte ikke hvilken penn det ble tegna med, men hvilken penn som ikke var der! :realmad:

(Pennene lå nok på sensorer som registrerte hvilken penn som var vekk, dermed kunne man tegne med den fargen personen valgte)

 

Jeg satt derfor resten av skoleåret og tenkte på hva som ville skje om man tok ut flere penner og tegna. :hmm:

Det plager meg enda.

Endret av bollerbrus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
På skolen hadde de sånn digitalt whiteboard.

 

Man valgte en av fem penner med forskjellige farger som lå der, og tegna på en touch-screen!

Jeg satt å funderte på hvordan den fant ut hvilken farge som var valgt, og da kom jeg på den geniale løsningen:

 

Maskinen registrerte ikke hvilken penn det ble tegna med, men hvilken penn som ikke var der! :realmad:

(Pennene lå nok på sensorer som registrerte hvilken penn som var vekk, dermed kunne man tegne med den fargen personen valgte)

 

Jeg satt derfor resten av skoleåret og tenkte på hva som ville skje om man tok ut flere penner og tegna. :hmm:

Det plager meg enda.

Du mener SMART Board? Har sånn på skolen. Hvis du plukker opp flere penner brukes den siste fargen som ble tatt opp, på alle pennene. Så det er bare én farge om gangen. Forøvrig trenger du ikke å bruke pennene, du kan ta opp en penn og så skrive med fingeren. :)

 

Edit: BTW: hvorfor ble denne bumpet?

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...