Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er da bare å legge den under sete eller tilsvarende? hvis ikke det er en "høy watt" som lager mye varme/ trenger mye friskluft.

Effekt takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke studert elektristitetitetet så slike term kan de holde for dem selv, da de fleste skjønte hva jeg jeg mente :tease: :tease: :tease:

Jeg har heller ikke studert elektrisitet. ;)

Skrevet (endret)

Vil jeg trenge å måtte manuelt laste ned (eller kjøre fra CD) noen drivere til hovedkortet (Gigabyte EX-58 UD5), f.eks chipset eller LAN, når jeg bruker Windows 7?

Endret av Coffey
Skrevet

Jeg eier akkurat det samme HKet

Når jeg gjorde det, bare lastet driverne ned og kjørte dem rett i Windows. Trenger ikke noe cd eller noe annet dildall en selve maskinen.

Skrevet

Skulle hatt en ssd til spillene mine også merker jeg... Hjelper ikke så mye med Os på ssd når spillene ligger på en 72000 rpm disk... :p

Holy crap! Ville heller hatt det enn SSD!

Skrevet

Tenkte å ha en ssd til spillene, for å få litt raskere lastetider.. Hvorfor ville du hatt en vanlig 7.2krpm disk til spillene, og ikke en ssd?

Men det funker jo nå, bare litt treigt til tider...

Skrevet

Skal kjøpe meg en SSD nå, men sliter med å velge ut en. :p

Står mellom;

OCZ VERTEX 2 2,5" 120GB

Intel® X25-M SSD 120GB 2,5"

Corsair SSD Force Series 2,5" 120GB

For øyeblikket ligger Corsairen øverst, mest pga. at jeg er en Corsair fan, og har alltid blitt fornøyd med dette merket. Ser at den gjør det veldig bra på tester også.

Men det som avgjør dette er hvilken av disse som er best til spill. Oppstart av OS bryr jeg meg ikke om, da PCen min står på 24/7. :p

Skrevet

Vurdert Crucial C300? :)

Intel er hvertfall veldig safe. Det er det flere enn meg som kan skrive under på. Hadde en Vertex før, men ble aldri helt overbevist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...