Gå til innhold

Anmeldelse: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3)


Anbefalte innlegg

Ok, for å komme med min oppfatning av spillet og ikke diskutere dumme kommentarer/fanboys:

 

Positive ting med MGS4 (bare min oppfatning av spillet):

+Spillet ser fantastisk ut.

+Det har en god lengde (i motsetning til mange andre spill i det siste).

+Har en god historie.

+Mange gamle karakterer.

+Bra gameplay.

+Kommer med ganske bra multiplayer.

+Bra musikk og lyd.

+Design.

 

Negative ting:

-For mye video og venting mellom kapitlene. Greit nok at man må ha så lange videoer for å få fortalt historien, men det kan bli for mye. (Særlig siden jeg vil spille spillet.)

-Stemme skuespillet er forferdelig. De klarer ikke å formidle følelser i det heletatt. Det eneste som er i nærheten av å vekke følelser er musikken.

-Å måtte installere på HDD'n hver gang du kommer til ett nytt kapittel, til og med i andre gjennomkjøring, er irriterende.

-For lite gameplay, det tar bare noen få minutter av gameplay før du kommer til en video eller Codec samtale.

-Den lille robot tingen til Otacon er det ikke brukt for, og den ser bare tullete ut. Virker bare som den er kastet inn for de alle spill må ha en "morsom sidekick".

-Bossene! Utenom Vamp, Metal Gear Ray, Liquid Snake (som er de jeg kommer på i farten). De andre Mantis tingene er helt mongo. De har ca ingen ting med historien å gjøre (ja de har litt historie bak seg, bare så de ikke skal se totalt random ut.). Kunne de ikke lagt noen som er litt mer relevante eller noe? Og de lange kjedelige historien Drebin er jeg ikke interessert i (de er alt for "dramatiske" og "over the topp").

 

Igjen, dette er bare slik jeg ser MGS4.

 

Jeg hadde gitt det 9/10.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
×
×
  • Opprett ny...