Gå til innhold

Mitt Hjertes Spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må nok være Heroes of might and Magic serien (spec 1,2,3), CM2/3 og RuneScape. Red Alert og Raptor også hyppig spilt! :)

Ahhh... Memories :love:

Skrevet (endret)

Jeg har altfor mangen men kan ta noen av dem.

Halo-serien: Nuff said

GTA-serien: Rocker den dag idag

MGS-serien: Beste på historie

God Of War-serien: Herlig kampsystem.

Mario-serien: Sjarmere meg enda i alderen av 22...

Ratchet And Clank: God humor med kongegameplay

Jak And Daxter-serien: Alle spillene fullførte jeg vel 3 ganger på hver av dem

Sly Raccoon-serien: Flott cel-shading grafikk, kult å snike seg rundt

Zelda-serien: Alle spillene leverer hele tiden!!

Alt i alt av disse så er det vel langt over 20 spill som sitter i mitt hjerte og ingen finnes til pc omtrent, "å så trist" haha spar meg!!

Osv........

Endret av Toman85
Skrevet

Må stille meg bak Zelda-spillene. Ocarina of Time er en klassiker, og Majora's Mask var også god (selv om den hadde mye å leve opp til). Er dessverre for ung til å ha særlig kunnskap om de første Zelda-spillene og har heller ikke prøvd de som kom ut på Gamecube, men storkoser meg for øyeblikket med Twilight Princess :)

Skrevet

Command & Conquer Generals (+ Zero Hour exp. pack)

Hitman : Silent Assassin

Hitman : Blood Money

Robin Hood: Legend Of Sheerwood

Stronghold Crusader (normal + Extreme)

Legend Of Zelda : Octarnia Of Time

Splinter Cell : Chaos Theory

Age Of Mythology (+ Titans exp. pack)

Dette er spill som jeg kunne ha tatt fram og begynt å spille anytime ! :)

Skrevet (endret)

I kronologisk rekkefølge Red Alert 1, Carmageddon 1, Croc, Unreal, Delta Force 1 (knall!), Pokemon Blue, Max Payne, TrackMania PowerUp!, FallOut 2 og til syvende og sist GTA IV.

Uten flerspillermodus i TrackMania og Delta Force hadde nok ikke disse vært i lista, men likevel representerer de en spillfølelse som ikke gjenkjennes i oppfølgerne. Så enten er det noe unikt som ikke utviklerne klarte å videreføre, eller så går jeg helt klart glipp av noe når det gjelder andre spill med samme konsept. Komisk.

Endring: Glemte Pokemon på GameBoy gitt.

Endret av Nuust
Skrevet

Fallout 2 er mitt definitive favorittspill, og jeg kan ta det opp igjen flere ganger årlig uten at jeg mister den øre kilingen i magen det gir meg.

Skrevet

Red Alert 2,Homm 3, var ikke veldig gammel når jeg spilte hotseat i flere timer med 2 av vennene mine :) Zelda ocarina of time, Super smash brother melee på gamecuba sammen med broren min og 2 andre. :O

Skrevet (endret)

Jo! Glente å nevne Neverhood! Det er et gammelt spill (fra '96), men det er samtidig et av de aller aller beste spillene jeg noengang har spilt!

(Om ikke det aller beste :) )

Det anbefales til alle ! (som synes det er greit med grafikk fra '96. det er, som jeg ser det, eneste ulempen med det spillet)

Endret av Kallileo
Skrevet
Red Alert 2,Homm 3, var ikke veldig gammel når jeg spilte hotseat i flere timer med 2 av vennene mine :)

Ahh, hotseat. Hva søren trengte vi internett til? :p

Skrevet

Stronghold 1

Tiberian Sun, mitt første spill som jeg kjøpte :love:

Kotor 1 (har ikke spilt toen:()

Hoi 2 (Uff, ser bare alle gangene jeg har prøvd på å få verdens herredømme, og alle gangene jeg har feilet =/)

Half Life 1 & 2 (har ikke spilt de tulle ekspansjonene)

Battlefield 1942 mod Forgotten Hope

Og det er vel det jeg kommer på nå:)

Skrevet
Half Life 1 & 2 (har ikke spilt de tulle ekspansjonene)

Hvis HL2 er ett av favorittspillene dine, så kan jeg garantere deg at du ihvertfall kommer til å like Episode 1 og 2. Skjønner ikke hvordan du kan kalle de tulle-ekspansjoner. :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...