Gå til innhold

Mitt Hjertes Spill


Anbefalte innlegg

Half Life 1 & 2 (har ikke spilt de tulle ekspansjonene)

 

Hvis HL2 er ett av favorittspillene dine, så kan jeg garantere deg at du ihvertfall kommer til å like Episode 1 og 2. Skjønner ikke hvordan du kan kalle de tulle-ekspansjoner. :dontgetit:

 

 

Jeg mener de tulle ekspansjonene i H&L 1 !!

 

HL2 Epi 1/2 er jo dritt gøye:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dead or Alive,mitt favoritt spill og kommer sikkert til å forbli det på lenge.

Tekken-alle så langt

Har spilt Zelda før og elsket spillet,har lyst å kjøpe alle.

 

Forresten har et spørsmål. Har noen av dere spilt Battlefield Bad Company ennå? ser ut som om den er gøy men vil høre om den er så mye bedre enn Battlefield 2142? :)

Lenke til kommentar

Sitter for tiden med UFO: Aftershock. Planen var å få et billig, brukbart spill som ikke trenger vare så lenge, men der tok jeg nok feil! Kort sagt er det så nært X-Com som det er mulig å komme, men med oppdatert grafikk og et mer eller mindre "fritt 3D-kamera". Det er fortsatt 2d, men det er ikke lett å se til tider.

 

Ellers har vi jo selvsagt X-Com: Enemy Unknown og X-Com: Terror From The Deep, selvsagt. Likte ikke X-Com: Apocalypse da dem grafiske stilen ble for forskjellig fra før, men UFO: Aftershock er endelig en verdig oppfølger. Om det hadde vært en oppfølger, selvsagt. :)

 

Nyere spill som kan få meg til å sitte inne er for eksempel Super Smash Bros Brawl. Mycket bra spel, det der. ;)

Lenke til kommentar

Mitt hjertes spill er nok TES Morrowind (spilte det 24/7 en hel sommer med en venn) og FF7 (har sikkert spillet det i 100-150 timer minst). De spillene som sitter best i minnene mine er ofte de som man kan spille i det uendlige, har såklart spilt mange "korte" spill som HF1/2 og elsker dem... men de slår uansett ikke de spillene man dedikerer seg til ;D

Lenke til kommentar

Jeg er nok litt mainstream.. Men, må nok si FFVII.. :) Er nok det spillet jeg har brukt flest timer på! Både på nett og forran selve spillet+Crisis Core.. :) Herlig historie, og personer i det spillet! Føles ut som jeg kjenner hele gjengen der.. :p

 

Men, ellers har vi jo også enda eldre spill, som bubble bobble og Chip'n dale til Nes! Helt råe spill! Også ett kjært forhold til Duck Tales på pc..

Lenke til kommentar

For en mannsalder siden (vi snakker 8-bit NES)

- Zelda spillene

- Super Mario spillene

- Duck hunt!! (hæhæhæ!)

 

For en stund siden

- Doom/2

- UFO: Enemy unknown

- Command & Conquer (originalen.. var litt overgang fra Dune 2)

 

For litt siden - nå

- Guitar Hero :p

- World in conflict (digger! litt kort, men skal komme tilleggspakke)

 

Sikkert mye jeg har glemt. Monkey Island f.eks. Men skitt au..

Lenke til kommentar

Går vi lengre tilbake har vi jo Doom, både alene, i co-op og deathmatch. Har gått en del tastatur der, for å si det slik. :p

 

Enda lengre tilbake finner vi Giana Sisters, selvsagt. Mario er Mario, men jeg foretrekker en punk-dame...

 

Enda lengre tilbake finner vi Ant Attack, og da snakker vi ZX Spectrum. De lager dessverre ikke flere slike spill i dag. Nå er det bare reprise etter reprise etter reprise. Nytt navn, noen nye fiender, men stort sett samme spill hele tiden. :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Dead or Alive,mitt favoritt spill og kommer sikkert til å forbli det på lenge.

Tekken-alle så langt

Har spilt Zelda før og elsket spillet,har lyst å kjøpe alle.

 

Forresten har et spørsmål. Har noen av dere spilt Battlefield Bad Company ennå? ser ut som om den er gøy men vil høre om den er så mye bedre enn Battlefield 2142? :)

 

Alt for lite Teamplay i det, skikkelig irriterende :mad:

 

Men alltid gøy å sprenge bygninger :dribble:

 

Dead or Alive,mitt favoritt spill og kommer sikkert til å forbli det på lenge.

Tekken-alle så langt

Har spilt Zelda før og elsket spillet,har lyst å kjøpe alle.

 

Forresten har et spørsmål. Har noen av dere spilt Battlefield Bad Company ennå? ser ut som om den er gøy men vil høre om den er så mye bedre enn Battlefield 2142? :)

 

Alt for lite Teamplay i det, skikkelig irriterende :mad:

 

Men alltid gøy å sprenge bygninger :dribble:

Lenke til kommentar

Mario Party 1 for Nintendo64. Jeg og mine gode barndomsvenner kunne sitte inne fra morgen til kveld og spille dette fantaskiske vidunderet av et spill, hver eneste dag. Jeg må selvfølgelig ikke glemme "The Legend of Zelda: Ocarina of Time". Det er ingen tvil om at jeg har mitt livs beste spillopplevelser innenfor dette spillet, selv om jeg alltid måtte ha hjelp for å komme meg videre. Ubeskrivelig flotte spill.

Lenke til kommentar

Kingdom hearts 1+2,

zeldaspillene etter "a link to the past" (har ikke spilt de tidligere),

half life serien(til og med "tulleekspansjonene"),

MGS serien

Elder scrolls, final fantasy.

 

blir mange spill, men er umulig å velge ett pga at de har så forskjellige kvaliteter.

Endret av Tomne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...