Gå til innhold

Mitt Hjertes Spill


Anbefalte innlegg

Kvaliteten på spill ute på markedet varierer kraftig, og hvilke spill vi liker kan variere veldig. Men enkelte ganger treffer vi alle på et spill som gir oss "gode" grunner til å sitte inne en sommerdag, som gjør deg hekta og som du bare ikke vil legge vekk.

Jeg har hatt flere slike opplevelser, blant annet med det første Red Alert, det første Stronghold-spillet, Rome: Total War, og Football Manager.

 

Så jeg lurer, har dere hatt den samme følelsen p.g.a et spill, og i så fall, hvilket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillene som virkelig utmerker seg her må være Rome: Total War, Stronghold Crusader, Half Life 2, og Heroes of Might and Magic 3.

 

Fantastisk mange timer brukt på disse titlene, oppveksten hadde ikke vært den samme uten. :)

 

Edit:

 

Hvordan kunne jeg glemme Neverwinter Nights! :love:

Endret av edds
Lenke til kommentar
Spillene som virkelig utmerker seg her må være Rome: Total War, Stronghold Crusader, Half Life 2, og Heroes of Might and Magic 3.

 

Fantastisk mange timer brukt på disse titlene, oppveksten hadde ikke vært den samme uten. :)

 

Fint du nevnte akkurat de 4, spiller nemlig alle fortsatt. Et mysterium jeg kunne glemme HoMM 3 ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Må også si Football Manager spillene.. spilt de helt siden CM2.

Gått noen hundre(kanskje tusen?) timer der er jeg redd :)

 

men faktisk mista interessen de siste åra.. blir så tidkrevende og innfløkt, men det er jo trenden blant spill nå. Flotte og detaljerte, men krever at man bruker mye tid og setter seg inn i MYE.

 

Ellers:

Diablo II

Neverwinter Nights

Star Wars : Knights of the Old Republic 1+2

Colin McRae 4 på Xbox

Rick Dangerous II på Amiga :D

Endret av Vanguard12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...