Gå til innhold

Frisører i bergen


Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale gode frisører i Bergen?

 

Jeg har selv hørt mye bra om STEPP i Haakonsgaten? Vet det jobber en del homofile frisører der. Og som ryktene skal ha det til så er det svært flinke, både de mannlige og de kvinnlige frisørene.

 

Jeg må også nevne:

At jeg har Sosial Angst, så en klipp hos frisøren er alltid en gedigen utfordring for meg. De jeg vanligvis kommer best overens med er de jeg kan prate åpent om ting med, frisører som er pratsomme og hyggelige. De værste frisørene jeg har vært hos, har det ikke vært utveklset et eneste ord, og jeg har som regel bare sittet og vært drit nervøs. Og da synker selvfølelsen til bunn.

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

STEPP og Kick (både den i nygårdsgaten og den på telegrafen) er ufattelig dyktige. Pratsomme frisører er det òg der, selv om du kanskje må starte. Et godt tips om du skal på kick og hører på tungrock er å bruke en band t-skjorte. Sjansen er STOR for at det knekker isen litt. ;)

Lenke til kommentar
Er det sånn du skal bli venn med alle frisørene du går til?

 

Min erfaring er at snakkende frisører er glade frisører, og glade frisører får ett bedre resultat.

 

Har bare klippet meg en gang i Bergen, og da klippet jeg meg i den frisørsalongen som vel er i 2. etasje med en gang du kommer opp rulletrap på det som vel er rutebilstasjonen? Du kommer ut og da må du "over vannet", før du kommer til selve sentrum. Og det var ikke en god klipp.

 

Sa godt ifra om at jeg ikke skulle ha maskinkort, men vips så hadde hun tatt frem maskina og tatt en bit, og beskjeden som jeg er så klarte jeg ikke å si nei heller. Hadde plutselig samme sveisen som jeg hadde i 1. klasse.

Lenke til kommentar

Har klipt meg på Adam frisør på laksevåg noen ganger koster bare 130 kr og er veldig pratsom. Jeg kommer aldri til å la en etnisk norsk person få klippe meg igjen , norske frisører prater bare om hvor mye flass jeg har og at jeg ikke bruker riktig sjampo :!:

Lenke til kommentar
Har klipt meg på Adam frisør på laksevåg noen ganger koster bare 130 kr og er veldig pratsom. Jeg kommer aldri til å la en etnisk norsk person få klippe meg igjen , norske frisører prater bare om hvor mye flass jeg har og at jeg ikke bruker riktig sjampo :!:

 

Det er en grunn til at jeg faktisk ikke jobber som frisør, selvom jeg er utdannet det. Jeg har jobbet i ikke mindre enn 8 frisørsalonger. Kun EN salong har hatt mannlig ansatt, men han var sjefen, veldig homo og ikke så veldig grei at det gjør noe. Poenget mitt er ihvertfall at jeg selv mener de fleste norske frisørene bryr seg for mye om hva de holder på med enn hva de snakker om. De er alltid enig og skal alltid være sååå forstående ovenfor kunden sin.

 

Jeg mener selv jeg hadde blitt den beste verste frisøren i hele Bergen... Hvorfor trenger vi ikke komme inn på ^^ Jeg jobber uansett undercover, og folk har aldri blitt misfornøyd så langt ^^

Lenke til kommentar
Det er en grunn til at jeg faktisk ikke jobber som frisør, selvom jeg er utdannet det. Jeg har jobbet i ikke mindre enn 8 frisørsalonger. Kun EN salong har hatt mannlig ansatt, men han var sjefen, veldig homo og ikke så veldig grei at det gjør noe. Poenget mitt er ihvertfall at jeg selv mener de fleste norske frisørene bryr seg for mye om hva de holder på med enn hva de snakker om. De er alltid enig og skal alltid være sååå forstående ovenfor kunden sin.

 

Jeg mener selv jeg hadde blitt den beste verste frisøren i hele Bergen... Hvorfor trenger vi ikke komme inn på ^^ Jeg jobber uansett undercover, og folk har aldri blitt misfornøyd så langt ^^

 

Vil du klippe meg? ;)

 

Må jo være fryktelig praktisk å ha deg som venn :p

Lenke til kommentar
STEPP og Kick (både den i nygårdsgaten og den på telegrafen) er ufattelig dyktige.

 

FYI... Det ligger ikke lenger noen Kick i Nygårdsgaten. Den har ettellerannet fænsismænsi navn på D med sirlig skrift som ikke kan tydes skikkelig :p

Den har skiftet navn til Dada, men det er de samme folka som driver den. Grunnen er at en utenlandsk frisørkjede ved navn Kick ønsker å etablere seg her i landet, og måtte kjøpe navnet. De betalte godt.

Lenke til kommentar

Kurderene hos Flower Frisør under Smørsbroen er hyggelige og pratsomme. Selv om språket kanskje ikke er 100% hos alle, så har de ikke noe imot å holde en samtale gående. Veldig hyggelig når de kjenner deg igjen og spør om resten av familien (som også klippes der) også har det bra. :p

Klippen koster 120 eller 130 kr og er helt OK. Ikke noe fancy-pantzy, men hvis du forklarer litt nøye (med forståelig norsk) så kommer du som oftest i mål med en grei klipp.

Lenke til kommentar
STEPP og Kick (både den i nygårdsgaten og den på telegrafen) er ufattelig dyktige.

 

FYI... Det ligger ikke lenger noen Kick i Nygårdsgaten. Den har ettellerannet fænsismænsi navn på D med sirlig skrift som ikke kan tydes skikkelig :p

Den har skiftet navn til Dada, men det er de samme folka som driver den. Grunnen er at en utenlandsk frisørkjede ved navn Kick ønsker å etablere seg her i landet, og måtte kjøpe navnet. De betalte godt.

 

Jeg ville bare poengtere at det ikke lenger finnes Kick i Nygårdsgaten, altså vil personer bli sendt på villspor når de drar ut for å lete etter det :) Ser virkelig ikke ut som om det ståt Dada der :p

 

Vil du klippe meg? ;)

 

Må jo være fryktelig praktisk å ha deg som venn :p

 

Er det noen ganger ^^ Setter extensions også ^^

Lenke til kommentar
STEPP og Kick (både den i nygårdsgaten og den på telegrafen) er ufattelig dyktige.

 

FYI... Det ligger ikke lenger noen Kick i Nygårdsgaten. Den har ettellerannet fænsismænsi navn på D med sirlig skrift som ikke kan tydes skikkelig :p

Den har skiftet navn til Dada, men det er de samme folka som driver den. Grunnen er at en utenlandsk frisørkjede ved navn Kick ønsker å etablere seg her i landet, og måtte kjøpe navnet. De betalte godt.

 

 

klipper mer mer eller mindre bare på Kick, eller DADA som den så fint heter no.

Jeg spørte forøvrig frisøren min hvorfor de hadde byttet navn, i følge hun var det pga det var en kosmetikkkjede som skulle komme inn i lande med navnet kicks. Derfor valgte kick å skifte navn til DADA, med tanke på KICKs var større merkenavn og ville eie markedet.

Lenke til kommentar

Anbefaler ramsvik i sentrum på det sterkeste. God service, flinke og hyggelige folk. De klarte alltid å klippe frisyrer jeg ble fornøyd med og som jeg følte var meg samtidig som de hadde elementer av hva som var 'mote'.. gikk stort sett til lærlinger og jeg synes de var minst like flinke som de som ikke var lærlinger der.. Nå er jeg jente, men jeg så mye bra gutteklipper og der.

 

- sLins

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...