nagina Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Eneste minus med kartet er at jeg føler at det bare er lukkede områder, som wildlands - Border Ranges og poitan f. eks.. Føler at du går fra det ene lukkede område til det andre:/ Ja, dette er også noe som suger i høyeste grad. Kan si at jeg har spilt GW og den har sånn cirka samme system, og etter par år med det spillet gikk jeg over til WOW hvor det var åpent og da boikottet jeg GW PVE for godt, OG SÅ, nu som AoC kom hadde jeg store forhåpninger at dette skulle eie i PVE, men neida... er så lik GW system at jeg spyr TBH. Herregud, at det går an. Det folk kan finne på å klage over Hva med å sjekke ut områdene før man begynner å grine?(et ord som er så populært å bruke i dagens samfunn) Etter jeg ble ferdig i dead of the fields dro jeg til neste område, var selvfølgelig altfor low og kunne ikke accepte quest, og det gjorde at jeg måtte grinde for å komme opp i level, bare fordi jeg ikke hadde flere quests i field of the dead, kanskje noen røde hvor man måtte være høyere i level. Er ofte i slike sitausjoner, og kan love at jeg ikke er alene med det, synes du er det er bra? Tror rett og slett funcom har det gjort slik for at folk ikke skal gå så fort opp i level. (selvom det er ganske nice XP når man grinder men uanz, grind = ftl) Som du ser at folk har laget mer oversiktelig kart hvor man KAN queste, hvorfor tror du dem har laget det? Er fordi kartet in-game suger. Kan vel og si at når jeg først så kartet så tenkte "Ok er sikkert sånn starter område så dem ikke viser alt" men neida, er hele world map, z0mg?? TBH, er helt oppgitt over spillet. Endret 13. juni 2008 av nagina
Kultom Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Hadde spillet hatt større og flere områder hadde noen klaget på hvor langt man måtte gå for å komme frem til forskjellige steder... ( Blandt andre meg selv ). Jeg for min del er utrolig glad for at vi har ekstremt mye av hyboria og glede oss til. Dette åpner for mange expansion packs og nytt content ofte. Men da må de selvfølgelig innføre noe slags taxivirksomhet, for å bruke 30min for å gå fra khemi til EM nå er mer enn nok for meg å løpe hvertfall.
nagina Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Hadde spillet hatt større og flere områder hadde noen klaget på hvor langt man måtte gå for å komme frem til forskjellige steder... ( Blandt andre meg selv ). Jeg for min del er utrolig glad for at vi har ekstremt mye av hyboria og glede oss til. Dette åpner for mange expansion packs og nytt content ofte. Men da må de selvfølgelig innføre noe slags taxivirksomhet, for å bruke 30min for å gå fra khemi til EM nå er mer enn nok for meg å løpe hvertfall. Ja, er allerede stor problem dette, men hadde verden vært større så hadde vi ikke holdt på disse samme stedene hele tiden, + muligens flere områder å queste i, er liksom så begrenset og bestemt hvor du skal queste nå. Taxivirksomhet som du selv sier hadde løst problemet om verden hadde vært enda større.
Parson Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Link til kart over quest plasser. Takker for det kartet.
gamer73 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Litt av det som tok pusten fra meg med wow, var at taxi-systemet også tok del i den åpne-verden. ikke noe loading etc..Man kunne se en kamerat løpe under seg når man fløy. Den følelsen av frihet man har i wow kan man si mye om. Men for min del tror jeg den følelsen holdt meg i wow leeenge. AoC har ikke dennne følelsen og vil nok aldri få det...så jeg leter etter andre "følelser" som får meg til å spille AoC lenge (ihvertfall frem til WOTLK og warhammer online).
PantZman Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Kommer så klart mer content senere. Å tro noe annet er bare dumt.
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Synes selv verden er litt liten, og er heller ikke noe fan av soner. Jeg liker en helt åpen verden, og det kommer jeg alltid til å foretrekke. Men Age of Conan er jo bra på andre måter, noe som gjør at jeg digger spillet. Endret 13. juni 2008 av medlem-105082
El-Deno Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg veit AoC virker veldig smått i starten. Men har dere egentlig kommet dere forbi conalls valley i det hele tatt? Etter det kommer jo FOTD, Lacheish Plains, Atzel Approach osv. Det tar ikke lang tid før man forstår at det er helt utrolig mye større enn det man først tror, jeg hadde samme følelsen at det var en litt liten verden i starten jeg også. Men den er grisestor, dere legger merke til det til slutt dere også.
NorvegianDad Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Skjønner ikke hvorfor folk klager over questene,jeg er nå blitt lvl 32 og har aldir hatt problemer med quests. Jeg liker helst røde quest som jeg vil prioritere men har hatt så mange grønne at jeg sletter dem etterhvert,fordi jeg passerer de i lvl. Men det har da vært rikelig å velge mellom.
Bredoc Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Etter jeg ble ferdig i dead of the fields dro jeg til neste område, var selvfølgelig altfor low og kunne ikke accepte quest, og det gjorde at jeg måtte grinde for å komme opp i level, bare fordi jeg ikke hadde flere quests i field of the dead, kanskje noen røde hvor man måtte være høyere i level. Er ofte i slike sitausjoner, og kan love at jeg ikke er alene med det, synes du er det er bra? TBH, er helt oppgitt over spillet. Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i dette. Startet i Field of Death på level 40 og hadde før det ikke grinded noe. Med alle questene der kom jeg meg fint opp til 50 og dro videre til Eiglophian Mountains. Er nå level 56 i skrivende stund med omtrent bare questing. (Grindet den siste baren på 53 og 54) Har enda 17 quester igjen i loggen som ikke er gjort, og det er fortsatt flere npcer som kan gi meg quester på høyere level. Har under levlingen kun gjort Burning Soul instancet to ganger, så 99% av min xp kommer fra quester. Spillet har kun vært ute rundt en måned enda og det er masse forbedringer på vei.
nagina Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Etter jeg ble ferdig i dead of the fields dro jeg til neste område, var selvfølgelig altfor low og kunne ikke accepte quest, og det gjorde at jeg måtte grinde for å komme opp i level, bare fordi jeg ikke hadde flere quests i field of the dead, kanskje noen røde hvor man måtte være høyere i level. Er ofte i slike sitausjoner, og kan love at jeg ikke er alene med det, synes du er det er bra? TBH, er helt oppgitt over spillet. Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i dette. Startet i Field of Death på level 40 og hadde før det ikke grinded noe. Med alle questene der kom jeg meg fint opp til 50 og dro videre til Eiglophian Mountains. Er nå level 56 i skrivende stund med omtrent bare questing. (Grindet den siste baren på 53 og 54) Har enda 17 quester igjen i loggen som ikke er gjort, og det er fortsatt flere npcer som kan gi meg quester på høyere level. Har under levlingen kun gjort Burning Soul instancet to ganger, så 99% av min xp kommer fra quester. Spillet har kun vært ute rundt en måned enda og det er masse forbedringer på vei. Du må ha grinded enn del da tenker jeg, dødt ofte på 1 quest og måttet fighte gjennom alle mobs osv, kan ikke fatte at man kan bli 50 i det området, ihvertfall fra 40 til 50. Skjønner ikke hvorfor folk klager over questene,jeg er nå blitt lvl 32 og har aldir hatt problemer med quests.Jeg liker helst røde quest som jeg vil prioritere men har hatt så mange grønne at jeg sletter dem etterhvert,fordi jeg passerer de i lvl. Men det har da vært rikelig å velge mellom. 32 er helt OK, men nærmer du deg 50 så kan du regne med mye grind grind grind. Endret 13. juni 2008 av nagina
gamer73 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg syntes faktisk at det er altfor masse quests....jeg gjør jo faen ikke annet enn å løpe rundt å gjøre quest jo:( Det er som gothic 2 hehe. Det må bli mer å gjøre på enn å queste....husker jeg var så sinnsykt glad når jeg endelig var lvl 60 i wow. Slutt på endeløs questing....da kunen man kose seg med masse annet, også av og til ta og følge en spennende quest-line.
The Very End Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Ser heller ikke problemet. Eventuelt om du har lite quest som skaffer deg xp, gjør noen grønne/grå da, de går kjapt, og man får forsatt ok xp av dette. Selv har jeg ikke noe imot å grinde litt. Min level 46 Conq grinder level 49-50 mobs i field of death. Tar også bossene. Jeg får fint 1000-1400xp (avhenging om det er boss og level) per mob, så det går kjempefort det også. Og så er det mange quest man rett og sett må lete litt etter. Fant f.eks et hode på en pinne jeg måtte gjøre noen quest for, stod ikke merket på kartet så fant det tilfeldig, digger disse questene man finner - f.eks gjenstander som starter quests. Dette fører til et mye mer aktivt gameplay, hvor man ikke vet hvor alle questene er. Så skal ikke være noen problemer med å ha quests fra level 40-50 i fields of death. Eventuelt kan du jo prøve de questene man trenger gruppe for å gjøre, disse gir god XP rewards, samt at mob'sene gir deg rikelig med XP. Angående størrelsen ser jeg heller ikke problemet i dette. Tror de fleste som klager er dem som ikke er høy nok level til å komme seg rundt i de forskjellige områdene. Grunnen til at FC har valgt å begrense områder til level og sånt, er vel antagelig for at de på PVP ikke skal ende opp i et ganke helvete, og for de andre typene servere er vel fordi man skal "fortjene" å komme til et nytt området. man skal ikke bare kunne valse rett opp til det siste og "feteste" området, man må legge mye arbeid bak dette, og en dag blir man høy nok level til å få lov til å entre dette området. Jeg syns det er bra, men forstår at det er en del som er imot det. Men I rest my case, bli høy level så er det mer enn nok områder å utforske. Og som en annen nevte, det kommer til å komme mye,mye MYYYEEE mer innholdt i spillet. Iløpet av noen få patcher kommer det et nytt område, og jeg skal vedde på at dette kommer til å skje flere ganger, slik at vi kommer til å få mer innehold å godte oss over
nagina Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Skjer uansett ikke med det første, er god ting som må fikses/justeres, noe link til at det kjem et nytt område snart?
Bredoc Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 @nagina: Som jeg skrev. Har ikke grindet noe i det hele tatt. Kun den siste baren på 53 og 54. Kopiert fra The Very End. : Fant f.eks et hode på en pinne jeg måtte gjøre noen quest for, stod ikke merket på kartet så fant det tilfeldig, digger disse questene man finner - f.eks gjenstander som starter quests. Dette fører til et mye mer aktivt gameplay, hvor man ikke vet hvor alle questene er. Så skal ikke være noen problemer med å ha quests fra level 40-50 i fields of death. Eventuelt kan du jo prøve de questene man trenger gruppe for å gjøre, disse gir god XP rewards, samt at mob'sene gir deg rikelig med XP. Akkurat det samme som jeg gjorde. Det er også flere quest givers rundt om på mappen i The Fields of Death som kan være vanskelige å oppdage. Vet hvertfall om to stykker ikke alle finner. Disse får man bortimot 10 quester til sammen fra med follow ups.
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg veit AoC virker veldig smått i starten. Men har dere egentlig kommet dere forbi conalls valley i det hele tatt? Etter det kommer jo FOTD, Lacheish Plains, Atzel Approach osv. Det tar ikke lang tid før man forstår at det er helt utrolig mye større enn det man først tror, jeg hadde samme følelsen at det var en litt liten verden i starten jeg også. Men den er grisestor, dere legger merke til det til slutt dere også. De er da ikke så altfor mye større. Litt større er de, men ikke noe drastisk som du får det til å høres ut som. Synes fortsatt sonene er litt for små, men det er som sagt hver sin smak.
Mekker`n Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg syntes faktisk at det er altfor masse quests....jeg gjør jo faen ikke annet enn å løpe rundt å gjøre quest jo:( Det er som gothic 2 hehe. Det må bli mer å gjøre på enn å queste....husker jeg var så sinnsykt glad når jeg endelig var lvl 60 i wow. Slutt på endeløs questing....da kunen man kose seg med masse annet, også av og til ta og følge en spennende quest-line. Samme her.. Den quest mappa mi er full hele tia så jeg må slette. Er lvl 47. Prøver og ta alle, men plutslig er det group og jeg får et nytt så da må ting slettes.. Finner du brev så dobbelt klikk på dem. Er quester det også! Aldri spilt wow, men digger conan. Kjører på full grafikk og klarer ikke maxe mer. Er helt sprøtt og løpe inn i byer og sånn når du ser folk langt faen borti der som løper rundt. Avstand og størrelsen på ting ser helt ekte ut. Du ser bare den kjempebyen langt borti horisonten helt klart og fint. Det tar tid og løpe dit også.. Grafikken minner meg om det klatre spillet på ps3. Wow har vel vært ute i 5 år? Gi conan 5 år også så blir det sikkert dritsvært! Ikke at jeg syntes det er lite.. Største spillet jeg har spilt.
nagina Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Om quest mappa er full så MÅ du enten accepted alle quest når du kommer til et nytt sted. Etter du har gjort dem så står du der, hvor nå? Merker nok det når du kjem til 45++.
Hansoen Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Hva er best: Få litt og litt content over tid eller få heile greia slengt i trynet, kanskje før det er ferdig? Jeg har spilt WoW leeeeenge, og frihetsfølesen er deilig når du flyr og kan se folk løpe rundt nede på bakken, men i WoW forsvinenr jo folk når de er 10 meter unna deg, i AoC kan man se folk laaaaaangt unna, det er digg synes forøvrig at verdenen er stor nok atm, og det er fint at de tar det trinnvis isteden for å slenge alt ut på en gang. Stå på Funcom
cbs77 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 (endret) liker det ikke, hater det. Blir som du blir stengt inne føler jeg Kan det ha noe med at du ikke har vært ute av gutterommet siden du fikk AoC? Endret 14. juni 2008 av cbs77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå