Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal trolig ha sex om få dager, men har ikke vært helt ærlig om erfaring (Gutt 16)


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Når jeg er vekke fra kjæresten mer enn en uke så kommer han og raskt de første gangene. Jeg regner med hun veet at du ikke har pult noen siden dere ble sammen, hvis du føler en unnskyldning er nødvendig kan du jo bare si at hun gjør deg ufattelig kåt og du ikke klarte å holde igjen mer. Hun tar det mest sannsynlig som et kompliment, men om du føler det ikke holder kan du jo kose med henne etterpå (selv om du blir sliten) som en slags gjentjeneste. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Båbå1
Når jeg er vekke fra kjæresten mer enn en uke så kommer han og raskt de første gangene. Jeg regner med hun veet at du ikke har pult noen siden dere ble sammen, hvis du føler en unnskyldning er nødvendig kan du jo bare si at hun gjør deg ufattelig kåt og du ikke klarte å holde igjen mer. Hun tar det mest sannsynlig som et kompliment, men om du føler det ikke holder kan du jo kose med henne etterpå (selv om du blir sliten) som en slags gjentjeneste. :)

 

 

Ok, det der var genialt.

Takk skal dere alle ha får tips osv.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke du skal tenke noe på hvor lenge det er siden du har hatt deg, ei heller å unnskylde deg over at du har "missinformert" henne. Hu er jo tross alt dama di, og har lyst til å bli med til senga di (og ikke ei som har blitt med en hjem fra byen for å oppleve at han ikke presterer, og stikker av), så da tror ikke det spiller stor rolle for henne ang. erfaringen din.

Runking på forhånd fungerer jo godt det også. Trenger ikke være redd for å få den opp litt seinere igjen, det kan faktisk være greit siden du ofte holder ut lengre i neste runde da, enten det er andre runde i senga, eller etter en runde med hånda :p

Et tips er jo å stoppe opp litt når du kjenner at det er sekundet før du kommer, for så å fortsette igjen når du kjenner at det "roer seg" :)

Endret av Veggin
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Den største feilen menn gjør, er å tenke. Det er faktisk positivt å være egoistisk i et samleie. Om du kommer etter 3 min, eller 30 sek for den del, så er det bare å kose med henne til du er klar igjen. DA skal du se, da blir det bedre. Da er ikke du like opptatt på å ikke komme, og blir gjerne villere under den andre akten.

 

Bare se på den første akten som en oppvarming. :)

 

EDIT: Om det ikke er mulighet for en andre akt, kan det være en fordel å bruke stunden etterpå til å lære å tilfredsstille henne oralt eller med fingre :) Kanskje du finner det magiske punktet også? ;)

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Nå,blei det noe på deg? :cool:

 

Lurte jeg også på, haha!

 

Btw, 2 kondomer funker bra de første gangene. Da kjenner du mye mindre, og kommer ikke like fort ;) Anbefales å prøve for "ferske" gutter

Om du bruker 2 kondomer så er det større kjangs for at kondomene sprikker.

Lenke til kommentar
Ok, skal gjøre en lang historie kort.

 

Jeg er en gutt på 16 år, som har funnet seg en dame. Hun er 15. Snakket mye om sex, og sånnt. Skal møte henne om 2 dager, da er det 90% sjangse at vi skal ha sex.

Hun har hatt det et par ganger, og jeg hat sagt at jeg hatt sex, som er da sant, men LENGE LENGE siden....

Også har jeg sagt at jeg har hatt sex men ikke sååå lenge siden. Hva om jeg kommer veldig tidlig? Eller noe sånnt?

 

Hva skal jeg gjøre? Si sannheten? Hva om hun blir sikkelig skuffet? Hva om hun ikke liker meg?

 

Kan dere si hva som er smartest, og ikke si sånn "hvis hun liker deg, er det greit får henne", bare si hva dere synes er smartest.

 

mvh Båbå

 

 

Ta hu bakfra, og se inn i veggen og tenk på bikkja di. hvis du kommer da så erre no gærent me deg :p

Lenke til kommentar
Nå,blei det noe på deg? :cool:

 

Lurte jeg også på, haha!

 

Btw, 2 kondomer funker bra de første gangene. Da kjenner du mye mindre, og kommer ikke like fort ;) Anbefales å prøve for "ferske" gutter

Om du bruker 2 kondomer så er det større kjangs for at kondomene sprikker.

 

 

Joda, mulig det. Men lite tvilsomt at det går så "fort" i første akten at det er noen fare for at de skal sprekke. Det er vel heller snakk om å få "følelsen" på dette? Etter et par ganger, gå ned til 1 kondom. Deretter enten bare fortsett med det, eller ikke bruk i det hele tatt om jenta begynner på p piller eller noe i den dur.

Lenke til kommentar

Det trenger absolutt ikke å gjøres fort for at den skal sprekke, det har alt med i hvilken stand kondomen er i (hvordan den er oppbevart og hvordan den har blitt eksponert mot temperatur og lys) til hvordan den er tredd på. Hvis du får luft mellom kondomene kan du risikere at de sprekker. Det er ikke anbefalt å bruke to kondomer utenpå hverandre.

 

Og hvorfor anbefaler du at han skal bruke to kondomer for at han skal kjenne mindre, for så å gå ned til en kondom etter et par ganger? I tillegg til at du sier at han skal slutte hvis damen går på p-piller? Ikke har han lært seg å holde ut på et par ganger, og i tillegg vil det jo hvertfall ikke gi noen mening da du vanligvis vil kjenne det enda bedre uten kondom.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...