Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kan hende det kommer til å snø utover dagen. Et tips er å ha med plastpose + strikk for å beskytte kamera og objektiv (regnponcho). Cover til ryggsekk og kameraveska er heller ikke så dumt.

 

Siden jeg skal være der litt utover kvelden så vurdere jeg å ta med stativ, men vet ikke om jeg orker å bære med så mye. Jeg får se an i morgen.

 

Gleder meg :wee:

Lenke til kommentar

Fint at du skal med andycam. Jeg har fortsatt ikke fått tak på togbilletter, så jeg sitter evt. gjerne på om det er OK for deg, og om jeg klarer å overvinne viruset. Når tenkte du dra og har du tenkt å väre der til sent på dagen?

 

--

 

Oppdatering: Har tenkt litt og bestemt meg for å ikke dra. Vil gjerne, men tror ikke jeg orker å gå rundt der hele dagen imorgen som jeg föler meg nå. Det er helt greit, jeg har värt i Röros mange ganger för.

 

Da kan RambaZamba sitte på med andycam om han vil.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Det ble en fin tur til Rørosmartnan i år også. Håper at flere kan være med til neste år :)

 

Jeg ønsker å informere dere om noen arrangementer som kan være av interesse, fotomessig:

 

Regionalt foto- og filmtreff Midt 2018

Inderøy i Trøndelag, helga 8.-10. juni 2018. Foreløpig program er annonsert.

Som medlem av Norsk Selskap for Fotografi (NSFF) er prisen 500,- og ikke medlem 1000,-. Reise og overnatting kommer i tillegg.

Maksimum antall deltakere er 90. Påmelding etter prinsippet «først til mølla». Påmeldingsfrist er 1.mai (se linken ovenfor)

 

Vinterbadefestival 10.-11. mars, Kuringen, Stokksund

Fotoutflukt til Stokksund?

Har hørt at det er veldig fin på Stokksund, en ca 3,5 timers kjøretur fra Trondheim. Jeg har tenkt å dra på festivalen, men det går dessverre ikke buss dit på lørdag. Er det noen som har bil og kunne tenke seg å ta en fototur til Stokksund? Det er også mulig å overnatte på Kuringen Bryggehotell og få med seg festivalen på søndag også.

 

Det hadde vært fint å få svar så tidlig som mulig f eks i neste uke?

Lenke til kommentar

Fint at turen ble vellykket! Jeg valgte dog riktig som ikke ble med - er ganske forkjølet nå...

 

Ja, Stokksund/Stokkøya er fint. Vi var der 3-4 dager (overnattet på Kuringen Bryggehotell) i 2014 og det var masser å ta bilde av, i hvert fall slik det var når vi var der. Da var det sommer, grønnt og mørke skyer - veldig stemningsfullt. Vet ikke hvordan det ser ut nå, men sikkert også fint. Det føles dog som det tok betydlig mer enn 3½ time å kjøre, men kanskje vi stoppet ofte og tok bilder. :)

Lenke til kommentar

Jeg har vært veldig forkjølet. Begynner å bli bedre og har lyst å komme meg ut litt, men siden jeg fortsatt ikke er sikker på at jeg bli med hadde jeg håpet at noen andre skulle melde seg på først. Kan nok gi definitivt besked senere idag.

 

Is og frost høres fristende ut, men de steder jeg kjenner til er oversnøet. Jeg har dog ikke vært til Ilabekken i det siste. Noen som vet hvordan det ser ut der nå?

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å være med på fototreff i morgen! Men hvis det skal bli veldig kaldt, har jeg lyst til å holde meg i bynære strøk der vi kan gå inn og varme oss hvis behovet er der. Jeg tror ikke det er så stor sjanse for rimfrost etc., siden det er såpass tørt, men kanskje tar jeg feil?

 

Yr melder 4 minus og skyet fra kl. 12 i morgen. Jeg blir med, men ikke før 12, Skal på fæst i kveld...  :w00t:

Lenke til kommentar

jeg tror ikke det skal være så kaldt i morgen, men overskyet.

godt forslag Linepusle, vi kan holder oss til midtbyen og søke ly dersom det er behov.

 

dersom det ikke er andre forslag så kan vi møtes et sted i byen, torvet ved scenen, og finner ut av hvor vi skal?

 

kl 12 passer også best for meg. me too skal på fest i kveld :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...