Gå til innhold

Spore Creature Creator fra 17. juni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har sett litt på Spore, og det ser ganske tøft ut når man lager "dyret" sitt, men hva skjer egentlig etterpå? Så litt på hjemmesiden, men der stod det bare at man kunne utforske den verden man kjente eller andre verdener, men hva går egentlig spilet ut på?

Skrevet (endret)

Latterlig morosmt! :D Laster en video opp på youtube nå, linker når den er ferdig.. ganske fornøy med "tingen" min, jeg. :wee:

Edit:

Endret av Laland
Skrevet (endret)
2rqkpjr.jpg

hahahaha Pedobear! ;D

men har du fullverjon av CE siden du har andre ting? ;S

eller har du "juksa" og laget munnen selv? ;P

Endret av xFreakyx
Skrevet
Hei!

Har sett litt på Spore, og det ser ganske tøft ut når man lager "dyret" sitt, men hva skjer egentlig etterpå? Så litt på hjemmesiden, men der stod det bare at man kunne utforske den verden man kjente eller andre verdener, men hva går egentlig spilet ut på?

Du starter som en celle og spiser og vokser til du er stor nok til å gå til land så spiser du der og vokser og jakter så lager du en stamme/tribe som du kontrollerer og utvikler til et samfunn og så får du mer og mer teknologi så du kan gå til andre planeter og ødlegge og angripe etc etc ><

Skrevet (endret)
Hei!

Denne videoen viser kort alle delene i spillet

Endret av MrLG
Skrevet

Hvordan registrerer man seg, når jeg prøver å opprette bruker på trial versionen så kommer det bare fra at koden som brukes for å installere spillet ikke kan godkjennes,noen andre som har dette problemet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...