vestlia Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Hei! Har sett litt på Spore, og det ser ganske tøft ut når man lager "dyret" sitt, men hva skjer egentlig etterpå? Så litt på hjemmesiden, men der stod det bare at man kunne utforske den verden man kjente eller andre verdener, men hva går egentlig spilet ut på?
Laland Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 (endret) Latterlig morosmt! Laster en video opp på youtube nå, linker når den er ferdig.. ganske fornøy med "tingen" min, jeg. Edit: Endret 15. juni 2008 av Laland
Kaffeleif Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Prøvde å lage noe liknende menneske, øyene og munnen var litt vrien
xFreakyx Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 (endret) hahahaha Pedobear! ;D men har du fullverjon av CE siden du har andre ting? ;S eller har du "juksa" og laget munnen selv? ;P Endret 15. juni 2008 av xFreakyx
Frederick_ Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 http://www.youtube.com/watch?v=hTt7y7_uZ5k likte hvordan han "gikk" Skal si jeg lo når jeg så det
hvo91 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Hei! Har sett litt på Spore, og det ser ganske tøft ut når man lager "dyret" sitt, men hva skjer egentlig etterpå? Så litt på hjemmesiden, men der stod det bare at man kunne utforske den verden man kjente eller andre verdener, men hva går egentlig spilet ut på? Du starter som en celle og spiser og vokser til du er stor nok til å gå til land så spiser du der og vokser og jakter så lager du en stamme/tribe som du kontrollerer og utvikler til et samfunn og så får du mer og mer teknologi så du kan gå til andre planeter og ødlegge og angripe etc etc ><
MrL Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hei! Har sett litt på Spore, og det ser ganske tøft ut når man lager "dyret" sitt, men hva skjer egentlig etterpå? Så litt på hjemmesiden, men der stod det bare at man kunne utforske den verden man kjente eller andre verdener, men hva går egentlig spilet ut på? Denne videoen viser kort alle delene i spillet Endret 15. juni 2008 av MrLG
Laland Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 (endret) Latterlig morsom fysikk i det spillet her. Jeg trodde DOA chicksa hadde fet fysikk, men neppe. (slenger opp en link når videoen er lasta opp) Edit: http://www.youtube.com/watch?v=7MLkwF3qJZE bewbage physics! Endret 15. juni 2008 av Laland
Isvarmt Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Hvordan registrerer man seg, når jeg prøver å opprette bruker på trial versionen så kommer det bare fra at koden som brukes for å installere spillet ikke kan godkjennes,noen andre som har dette problemet :-)
Laland Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Jeg får heller ikke registrert meg.. men det funker jo like bra å laste opp videoene manuelt!
hvo91 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Tror Maxis gjore noe >-< Spore fikk jo fra 77 videoer til mange tusen siden leaken >.<
Bad_Byte Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 (endret) Min første skapning / freak =] 'War Ball' Endret 15. juni 2008 av Bad_Byte
Cyberfrog Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 The date when the product that you Pre-Ordered will be released has been changed. The product listed below will now be available on 22 June 2008 Agh.
Dr. Mobius Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Haha, jeg ler meg skakk av alle disse skapningene. Jeg skal laste ned dette i morra. Skal bli moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå