Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Tiden er kommet. Tiden der jeg for første gang vurderer å hoppe over til Android og HTC EVO.

 

Skjerm: 4,3 " 480 x 800, 1GHz Snapdragon, 512MB RAM, 4G Wimax, Android 2.1 Sense, 8 MPX kamera, med et front kamera på 1,3 MPX. HDMI-ut, og 720P video-innspilling osv osv.. :cry:

 

Apple skal imponere noe i det h****** om jeg skal kjøpe den neste iPhonen.

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen bra kontaktliste-apps som folk kan gå god for?

 

Et eksempel på noe som plager meg:

Jeg sender en melding til et telefonnummer jeg har lagret: 12345678. Får svar fra +4712345678, men da blir samtalen med nummeret uten retningskode foran en separat samtale. Blir som om jeg har sendt meldinger til to forskjellige kontakter, og dette er veldig irriterende. En måte å fikse dette?

Lagre kontaktene med 0047 foran da vel..

Lenke til kommentar

Tiden er kommet. Tiden der jeg for første gang vurderer å hoppe over til Android og HTC EVO.

 

Skjerm: 4,3 " 480 x 800, 1GHz Snapdragon, 512MB RAM, 4G Wimax, Android 2.1 Sense, 8 MPX kamera, med et front kamera på 1,3 MPX. HDMI-ut, og 720P video-innspilling osv osv.. :cry:

 

Apple skal imponere noe i det h****** om jeg skal kjøpe den neste iPhonen.

 

Hva synes dere?

 

Den har 3G.

Lenke til kommentar

Er det noen bra kontaktliste-apps som folk kan gå god for?

 

Et eksempel på noe som plager meg:

Jeg sender en melding til et telefonnummer jeg har lagret: 12345678. Får svar fra +4712345678, men da blir samtalen med nummeret uten retningskode foran en separat samtale. Blir som om jeg har sendt meldinger til to forskjellige kontakter, og dette er veldig irriterende. En måte å fikse dette?

Lagre kontaktene med 0047 foran da vel..

 

Vel, med alle andre telefoner har dette funket helt fint, og med 200+ kontakter lagret uten retningskode først sier det seg selv at det hadde vært greit med en enkel løsning.

Lenke til kommentar

Du kan forandre det som står under Innstillinger-Generelt-Nettverk-Mobildatanettverk-APN ved å f,eks sette en bokstav foran. F.eks for meg blir netcom til anetcom (Lett å huske hvis man vil forandre det tilbake)

 

Da vil den ikke kunne bruke mobildata i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hei

Noen som vet om man kan laste ned (kanskje i form av en apps)støtte for Adobe reader flash ?

kom fra utlandet her om dagen og skulle sjekke flybussen.no, men det går ikke uten adobe.

likeledes med java, kommer ikke på nettbanken uten. Er det noen der ute som har noen tips å komme med, så blir jeg veldig takknemlig. :-) :-)

Lenke til kommentar

Nope, Telenor er så feige.. Først bruker de SuperPluss, så legger dem med SuperTekst og dermed fjerner hele SuperPluss opplegget på iPhone.. Bare fordi dem mener at de ikke tjener penger på det..

Bedre sagt; Telenor yter flott kundeservice ved å låse opp telefoner helt gratis. Da de så at dette i stor grad ble utnyttet i forbindelse med iPhone-kjøp valgte de å fjerne dette konkrete abonnementet, i stedet for å gjøre slutt på praksisen om å låse opp gratis. Bra valg :)

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden får man ut bilder fra iPhonen etter reinstallasjon av PC og iTunes? Får jo beskjed om at alle bildene på telefonen blir erstatta av bildene i mappa (som er tom) som jeg skal synkronisere til? :realmad:

 

nice, funka endelig å åpne den i min datamaskin.

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Nope, Telenor er så feige.. Først bruker de SuperPluss, så legger dem med SuperTekst og dermed fjerner hele SuperPluss opplegget på iPhone.. Bare fordi dem mener at de ikke tjener penger på det..

Bedre sagt; Telenor yter flott kundeservice ved å låse opp telefoner helt gratis. Da de så at dette i stor grad ble utnyttet i forbindelse med iPhone-kjøp valgte de å fjerne dette konkrete abonnementet, i stedet for å gjøre slutt på praksisen om å låse opp gratis. Bra valg :)

 

Takk for svar.

De har lagt til mulighet for SuperPluss igjen, koster nå totalt 5538,- for en 32GB. De var jo såpass mye billigere enn alle andre, så skulle bare mangle at de satte opp prisen litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...