Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt HTC Diamond, Sony Ericsson Satio (m/symbian), og jeg har hatt iPhone 3G det siste halvannet året. Men jeg har aldri vært så fornøyd med en telefon som iPhone, og det er faktisk en grunn til at jeg kjøpte meg iPhone 3GS for noen dager siden. iPhone ligger foran på mye annet, og kamera er noe du bruker sjeldent. iPhone funker konge for meg!

Lenke til kommentar

Argumentene står sterkt verden over, men over til skjermen. Jeg vil se at du klarer å lage en ripe i skjermen på en HD2. Du klarer det nok på de andre skjermene som er dekket med plast.

 

Er det ikke bare å oppdatere gratis når Windows Mobile Phone 7 kommer da? Da blir jo HD2 fryktelig mye bedre, ikke sant?

 

Eller kan man ikke oppgradere i det hele tatt, men må nøye seg med Windows Classic istedet? Det ville jo være fryktelig :)

 

Tviler på at det kommer upgrade ja. Men HD2 banker jo alle idag med sitt nåværende OS. Men gleder meg til HD3 med WP7

Lenke til kommentar

Argumentene står sterkt verden over, men over til skjermen. Jeg vil se at du klarer å lage en ripe i skjermen på en HD2. Du klarer det nok på de andre skjermene som er dekket med plast.

 

Er det ikke bare å oppdatere gratis når Windows Mobile Phone 7 kommer da? Da blir jo HD2 fryktelig mye bedre, ikke sant?

 

Eller kan man ikke oppgradere i det hele tatt, men må nøye seg med Windows Classic istedet? Det ville jo være fryktelig :)

 

Tviler på at det kommer upgrade ja. Men HD2 banker jo alle idag med sitt nåværende OS. Men gleder meg til HD3 med WP7

 

Aiaiai, nå beveger du deg inn på et farlig område. Å si at Windows Mobile er det beste OSet idag sier litt om deg og din tidligere mobile portefølje. Det er din subjektive mening, men både meningsmålinger, salg og statistikker motbeviser din påstand. HD2s HARDWARE er meget god. Innmaten? Nei. Sense er flott det, men man kan sminke en gris så mye man vil, men det er fortsatt en gris.

 

Og nei, eksisterende WM-modeller vil ikke kunne oppgradere til WM7, men jeg vil tro at gutta på XDA kommer til å klare det, i og med at de har klart å porte Android over til Windows Mobile-mobiler.

Lenke til kommentar

Vel vi får vel legge inn neste versjon av iPhone OS når den kommer helt gratis når den kommer vi da, selv på den gamle 3G-en.

Når den nye modellen kommer til sommeren får i se om det blir kjøp med en gang, eller om vi kan drøye den litt til. Det kommer an på hva som blir nytt i neste modell. Kanskje man kan drøye den enda lengre og heller ta sikte på neste modell igjen hvis det bare er snakk om en liten oppdatering.

Men snakker vi en dobling eller mer av hastighet igjen blir det nok kjøp er jeg redd :)

Lenke til kommentar

Argumentene står sterkt verden over, men over til skjermen. Jeg vil se at du klarer å lage en ripe i skjermen på en HD2. Du klarer det nok på de andre skjermene som er dekket med plast.

 

Er det ikke bare å oppdatere gratis når Windows Mobile Phone 7 kommer da? Da blir jo HD2 fryktelig mye bedre, ikke sant?

 

Eller kan man ikke oppgradere i det hele tatt, men må nøye seg med Windows Classic istedet? Det ville jo være fryktelig :)

 

Tviler på at det kommer upgrade ja. Men HD2 banker jo alle idag med sitt nåværende OS. Men gleder meg til HD3 med WP7

 

Aiaiai, nå beveger du deg inn på et farlig område. Å si at Windows Mobile er det beste OSet idag sier litt om deg og din tidligere mobile portefølje. Det er din subjektive mening, men både meningsmålinger, salg og statistikker motbeviser din påstand. HD2s HARDWARE er meget god. Innmaten? Nei. Sense er flott det, men man kan sminke en gris så mye man vil, men det er fortsatt en gris.

 

Og nei, eksisterende WM-modeller vil ikke kunne oppgradere til WM7, men jeg vil tro at gutta på XDA kommer til å klare det, i og med at de har klart å porte Android over til Windows Mobile-mobiler.

 

Husk på at du bebeger deg innenfor Sense 98-99% av tiden du tilbringer med en HD2. Jeg sa heller ikke at det var det beste OS`et, men at den vinner alle tester med sitt nåværende OS. Ikke vri om her;)

Lenke til kommentar

Argumentene står sterkt verden over, men over til skjermen. Jeg vil se at du klarer å lage en ripe i skjermen på en HD2. Du klarer det nok på de andre skjermene som er dekket med plast.

 

Er det ikke bare å oppdatere gratis når Windows Mobile Phone 7 kommer da? Da blir jo HD2 fryktelig mye bedre, ikke sant?

 

Eller kan man ikke oppgradere i det hele tatt, men må nøye seg med Windows Classic istedet? Det ville jo være fryktelig :)

 

Tviler på at det kommer upgrade ja. Men HD2 banker jo alle idag med sitt nåværende OS. Men gleder meg til HD3 med WP7

 

Aiaiai, nå beveger du deg inn på et farlig område. Å si at Windows Mobile er det beste OSet idag sier litt om deg og din tidligere mobile portefølje. Det er din subjektive mening, men både meningsmålinger, salg og statistikker motbeviser din påstand. HD2s HARDWARE er meget god. Innmaten? Nei. Sense er flott det, men man kan sminke en gris så mye man vil, men det er fortsatt en gris.

 

Og nei, eksisterende WM-modeller vil ikke kunne oppgradere til WM7, men jeg vil tro at gutta på XDA kommer til å klare det, i og med at de har klart å porte Android over til Windows Mobile-mobiler.

 

Husk på at du bebeger deg innenfor Sense 98-99% av tiden du tilbringer med en HD2. Jeg sa heller ikke at det var det beste OS`et, men at den vinner alle tester med sitt nåværende OS. Ikke vri om her;)

 

Jeg har selv hatt HTC og Window-mobiler før, og jeg bevegde meg alltid utenfor "skinsene". Å koste problemet under teppet fungerer i en periode, men til slutt så må man dykke ned i elendigheten for å få gjort noe. Jeg sier ikke at HD2 er en elendig mobil, men jeg sier at av erfaring at Windows Mobile er elendig.

 

Men Windows Mobile er fortid nå. Det som gjelder nå er Windows Phone 7. Vi får se hvordan denne blir. Den blir hvertfall ikke dårligere enn Windows Mobile.

 

Og hvorfor diskuterer vi Windows Mobile og HTC her? En moderator kommer til å slette disse innleggene uansett, siden vi er off topic.

Lenke til kommentar

Argumentene står sterkt verden over, men over til skjermen. Jeg vil se at du klarer å lage en ripe i skjermen på en HD2. Du klarer det nok på de andre skjermene som er dekket med plast.

 

Er det ikke bare å oppdatere gratis når Windows Mobile Phone 7 kommer da? Da blir jo HD2 fryktelig mye bedre, ikke sant?

 

Eller kan man ikke oppgradere i det hele tatt, men må nøye seg med Windows Classic istedet? Det ville jo være fryktelig :)

 

Tviler på at det kommer upgrade ja. Men HD2 banker jo alle idag med sitt nåværende OS. Men gleder meg til HD3 med WP7

 

Aiaiai, nå beveger du deg inn på et farlig område. Å si at Windows Mobile er det beste OSet idag sier litt om deg og din tidligere mobile portefølje. Det er din subjektive mening, men både meningsmålinger, salg og statistikker motbeviser din påstand. HD2s HARDWARE er meget god. Innmaten? Nei. Sense er flott det, men man kan sminke en gris så mye man vil, men det er fortsatt en gris.

 

Og nei, eksisterende WM-modeller vil ikke kunne oppgradere til WM7, men jeg vil tro at gutta på XDA kommer til å klare det, i og med at de har klart å porte Android over til Windows Mobile-mobiler.

 

Husk på at du bebeger deg innenfor Sense 98-99% av tiden du tilbringer med en HD2. Jeg sa heller ikke at det var det beste OS`et, men at den vinner alle tester med sitt nåværende OS. Ikke vri om her;)

 

Jeg har selv hatt HTC og Window-mobiler før, og jeg bevegde meg alltid utenfor "skinsene". Å koste problemet under teppet fungerer i en periode, men til slutt så må man dykke ned i elendigheten for å få gjort noe. Jeg sier ikke at HD2 er en elendig mobil, men jeg sier at av erfaring at Windows Mobile er elendig.

 

Men Windows Mobile er fortid nå. Det som gjelder nå er Windows Phone 7. Vi får se hvordan denne blir. Den blir hvertfall ikke dårligere enn Windows Mobile.

 

Og hvorfor diskuterer vi Windows Mobile og HTC her? En moderator kommer til å slette disse innleggene uansett, siden vi er off topic.

 

Hehe ja vi kan avslutte denne diskusjonen her og nå. Har stor tro på WP7, men likte ikke heelt homescreenen. HD3 med WP7 i slutten av året. Penger er allerede satt av.

Lenke til kommentar

Dette bilder sier det meste.

 

 

hax2010

 

JEG LASTER NED FILMER DIREKTE FRA IPHONE, NYE FILMER OG SERIER RETT FRA ITUNES(25 kr for filmen, trenger ikke laste ned PIRAT og legge over på mobilen som du gjør) HD2 har ikke tv out muligheter engang!

 

OG ANNGÅENDE MUSIKK, TRENGER BARE 1 FORMAT, OG DET ER MP3(også musikk kan lastet ned via mobilen. greier HD2 det? NEI)

 

SAMME OM BILDET ER 20 MB ELLER 40 kb , ser ikke så vanvittig mye forskjell uansett på en Hd2/iPhone, oppløsningen er for lav til det på begge telefoner lille gutten min

 

 

- Ingen problemer å kun fungere på 1 PC(jeg har uansett backup på me.com + på dvd ( snart kommer Ubuntu linux støtte også

-ikke god nok modem funksjon? hø? aldri hatt noe problem med å bruke mobilt bredbånd via iphone til pc gjennom kabel eller blåtann

- ikke filbehandler? joda, finnes på appstore eller via jailbreak

- multitasking? får vi med jailbreaking eller så fungerer det fint fint med push (trenger virkelig IKKE ha 10-15 programmer samtidig !)

- ikke copy og paste? hø? fungerer da super fint, noe jeg IKKE fikk til skikkelig på HD2, bare rot der(kanskje han som skrev listen aldri har prøvd 3.x?)

- homescreen kan modifiseres til døde gjennom jailbreak

- tusenvis av radio kanaler gjennom appstore (og iPhone har OFFLINE spotify, noe HD2 IKKE har)

- oppløsningen på iPhone er da helt fin, noe vi ikke kan si om HD2 sine ikoner og latterlig lave 65000 farger

- batterlei levetiden på en 3GS er BEDRE enn hos HD2 (hilsen en som har testet begge)

- aldri hatt dårlig dekning(men på 3G innrømmer jeg den er litt dårlige enn hos andre)

- GPS på Iphone har jeg aldri hatt problemer med

- låsning til appstore? ingen problemer, da det finnes 150000 programmer der, programmer som er laget til iPhone til HARDWARE) noe som ikke kan sies til HD2, er 99+% er laget til andre mobiler enn HD2, marketplace og optmarket er VIRKELIG en dårlig spøk i forhold til APPSTORE)

- slette bilder og spilleliste er ikke noe problem for min del iallfall

- fett og dritt størkner MER på HD2 enn 3GS(iPhone 3g er heller ikke noe å juble for angående fett og dritt)

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...