Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Ikke noe jeg har lagt merke til. Det høres mer ut som et operatørproblem.

 

Also; for dere med iTalk abb der ute (og sikkert mange andre NetCom abb også), så funker det å sende "forbruk" til 1989. Det er bare synd at den tjenesten koster en hel krone for hver gang (og en melding, for oss med "begrenset" antall).

 

forbruket er jeg alt overstiget:P men kan jo sjekke dette på minside på netcom.no, mulig det er operatørproblem, er netcom jeg har da? kan det altså være senderforhold?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig dette har vert tatt opp før...

Når jeg går inn på Min Side hos netcom og ser på forbruk så står det att jeg har surfet/brukt 11,7MB, men når jeg sjekker på telefonen hvor mye jeg har brukt så står det att jeg har sendt 26kb og mottatt 203kb.

 

Er det netcom som roter her?

 

kan sjekke hvordan det er gjort hos meg på netcom.no og på iphone'en, men hvor finner jeg summen på netcom.no da? på spesifisert? (fant ikke noe sammenlagt der, bare enkelt ganger)

Lenke til kommentar

Litt halvveis on topic:

 

Hvis man kvitter seg med iTalk, hvilket abonnement burde man bruke i stedet?

Jeg vil helst bruke enten Telenor eller Netcom, ikke noe lite fly-by-night selskap med kundeservice annen hver tirsdag etter 17.00.

 

Jeg bruker for det meste wifi, og når jeg bruker 3g er det gjerne mye samtidig, så maxpris på daglig bruk er et must. SMS og ringepris trenger ikke være så fantastisk billig, for jeg bruker telefonen temmelig lite. Månedsprisen bør likevel være liten, ingen vits å betale 180kr i mnd for å spare 18 kroner på ringeprisen.

Lenke til kommentar

Og der døde iPhoneen min... en knapp måned tok det. Først låste den seg. Prøvde reset, men da havnet kun eplet på skjerm og ingenting skjedde. Tenkte jeg skulle prøve å gjenopprette i iTunes, som siste alternativ, men iTunes fant ikke iPhone og låste seg istedet.

Lenke til kommentar

Min låste seg også, etter 1 dag!! Fikk helt hvit skjerm og klarde ikkje gjøre noen ting. Så jeg prøvde gjenoppretting, telefonen så ut til å fungere fint ,men jeg fikk en feilmelding i itunes om att det ikke gikk ann å koble til tlf.

 

Jeg skal prøve gjenoppretting en gang til, går det ikke da så får jeg starte fra scratch og sette opp telefonen som ny...

 

Makan til dritt...

Lenke til kommentar

Ja, det går greit i iTunes som NeXz sier, men det kan bli tungvindt etter hvert siden det bare går an å forandre en sang av gangen (såvidt jeg vet).

 

Jeg bruker ID3-tagit til å forandre attributter på flere filer samtidig, som f.eks. album, sjanger, årstall for utgivelsen osv. Er mange nyttige funksjoner i dette programmet som gjør det enkelt. Anbefales! :)

http://id3-tagit.pluemper.name/

Endret av r
Lenke til kommentar

Man kan forandre info på flere sanger samtidig i iTunes også. Er bare å markere f.eks. 10 sanger samtidig, høyreklikke på en av de og velge "vis info".

 

Dialogboksen som da dukker opp med navnet "informasjon om flere objekter" viser all informasjon som er felles for de markerte sangene. Felter som ikke inneholder noe har enten ingen informasjon utfylt, eller så er det en eller flere av filene som har forskjellig info fra resten av de man har markert.

 

Skriver man inn noe i et av feltene i vinduet, f.eks. ved å skrive inn 2005 som årstall, vil alle de markerte sangene få dette årstallet i infoen sin uavhengig av hvilken informasjon hver enkelt sang hadde i det aktuelle feltet fra før. Funker fint med albumnavn også. :)

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Og der døde iPhoneen min... en knapp måned tok det. Først låste den seg. Prøvde reset, men da havnet kun eplet på skjerm og ingenting skjedde. Tenkte jeg skulle prøve å gjenopprette i iTunes, som siste alternativ, men iTunes fant ikke iPhone og låste seg istedet.

 

Johoo. Klarte å fikse den. Koblet til via iTunes igjen. Lot iTunes prøve å finne iPhone i en halvtime. Det fungerte. Gjenopprettet fra gammelt. Å sikkerhetskopiere tilbake fungerte ikke. Uansett. Kan ihvertfall ringe og motta samtaler igjen.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg telefon med wifi, men har forstått at man surfer gratis på internett med telefon med wifi i trådløse soner. Har tenkt at min neste telefon skal være med wifi p.g.a. gratis surfing. Har lenge tenkt på iPhone 3G, men det har vært så mye negativ omtale om den både på forumer, DinSide og IT-avisen. Stemmer teorien min om wifi på mobiltelefon, eller har noen en bedre forklaring?

Endret av unison
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...