Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*klaging på Netcom*

 

Du har jo da selvsagt gjennopprettet telefonen i iTunes, slik at den nye informasjonen i telefonen om hvilke SIM-kort som er godkjent har blitt oppdatert..?

seff har jeg det..han kan jo ikke ha låst opp for andre sim kort da han ikke spurte etter email nummeret på telefonen. Noe folk har fortalt meg skal vere rutine når man ringer for å si opp abbonementet.

Lenke til kommentar

Hei!

Lurer på iphone 3G etter jeg nå sliter litt med problemer med min WM telefon (og et serviceverksted som bare lager alt mye værre).

Har lest at den ikke har fildeling, hvordan er det dere da enklest mulig sender bilder til hverandre (når den ikke har mms heller)?? F.eks. hvis samboeren har et bilde jeg så gjerne skulle hatt... (samme med sanger o.l.).

 

Også lurer jeg på hvor god GPSen er?

Lenke til kommentar

GPSen er OK. Den duger i friluft og bak begrenset med byggningsverk. Kan brukes til lokalisering og stegvis forklaring av vei (vei beskrivelser).

 

Når det gjelder sending av filer i epost, er det vel begrenset hva man får gjøre når filene er mottatt - tror ikke du kan lagre de på noen måte eller kopiere de til iTunes. Du må nok hente eposten dit du vil ha den. Bluetooth støtter bare trådløse "håndsfri" sett og det er ikke IR eller mulighet til å dele via WiFi.

Lenke til kommentar

Jess! Da fikk jeg nettop vite at den nye W880i'en min er vannskadet.

Har lyst på en iPhone 3G men den virker litt avangsert.

Masse oppdatering?

Fjusking med systemet?

Masse knoting for og få simkortet til og virke?

 

Bør jeg importere?

Kjøpe en ubrukt fra en selger på Finn.no, eller bør jeg gå for NetCom's abo. ?

 

 

Er litt på bærtur føler jeg, noen som orker og hjelpe en stakkar som sitter med en Noia 3310 for øyeblikket :!:

Lenke til kommentar

Om du er redd for knoting, synes jeg du skulle gå for norsk og Netcom.

Har ikke hatt noe problem med sim. Oppdatering skjer lett via iTunes. Masse funksjoner om du vil, og lett å håndtere. Desto mer du installerer, desto mer feil kan oppstå. Jeg anbefaler telefonen glatt, eneste minusene mine er batteriet og litt dårlig signalmottak.

Lenke til kommentar

Ikke noe jeg har lagt merke til. Det høres mer ut som et operatørproblem.

 

Also; for dere med iTalk abb der ute (og sikkert mange andre NetCom abb også), så funker det å sende "forbruk" til 1989. Det er bare synd at den tjenesten koster en hel krone for hver gang (og en melding, for oss med "begrenset" antall).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...