Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og da viser den der helt til hendelsen slutter?

Er ute etter noe som dette:

calendar.jpg

Men har hørt at Kate ødelegger iPhone og sånt

Endret av Anixion
Skrevet

Det kan løses ved å Jailbreake telefonen og laste ned en kalender app som finnes på Cydia, eller var det Installer.

Så får du oppført på skjemen kalenderhendelser som er forestående.

Så da fyrer vi likegodt løs: :D

Noen som har en guide til jailbreaking?

Hva er fordelene og ulempene ved jailbreaking?

osv...

Skrevet

Iphonen min er på posten i Oslo nå :) Jeg venter som en gal unge for å få den :( Håper jeg får den før helga :)

Men jeg har lest at mange får den med ødelagt skjerm osv, er det MANGe eller er det 1 av 100 sjangs liksom?

Skrevet
Jailbreakin. Noen som kan legge en guide her? Eller en dirrekte link? Jeg er elendig til å finne slikt selv :(

Hmmmm....

Hvis du blar HELE 4 sider tilbake i dette topic, så er guiden nevnt der 2 ganger.

I hele dette topic er vel guiden nevnt mellom 10 og 20 ganger.

Hvis du synes det er vanskelig å finne en slik guide, bør du vurdere din kompetanse til å jailbreake telefonen selv. :)

He he.. Tusen takk :-D

Skrevet

Fikk iPhonen til jul, og var så noob at jeg lastet ned v. 2.2 :ph34r:

Er det mulig å jailbreake den da? I såfall, kan noen sende en link hvor det står forklart?

Og, kan noen linke meg til en side hvor man kan laste ned apps, etter at den er jailbraket?

Skrevet
Er det mulig å jailbreake den da? I såfall, kan noen sende en link hvor det står forklart?

Og, kan noen linke meg til en side hvor man kan laste ned apps, etter at den er jailbraket?

That's was a good vending. Kan you gjentake that please?

Maybe we can use it on the next page of this topic....

(Jeg river håret ut av hodet her nå :roll: )

Skrevet

Hvorfor var du noob?

Skrevet

Hvorfor var du noob?

Kanskje hvis han tenkte å låse den opp for bruk med alle sim-kort med software, når dette slippes rundt nyttår. Det går ikke hvis du oppgraderer til 2.2 i iTunes.

Skrevet

Det er sant. Hvis det er grunnen har han jo driti seg greit ut. Men skulle jeg gitt bort en iPhone til jul skulle jeg fader meg betalt for å få den lovlig låst opp også.

Skrevet

Spørsmål (fordi jeg ikke klarer å finne ut av det selv): selger Telenor abonnement med ubegrenset nedlasting? Vurderer å låse opp telefonen min når jeg får bedre råd.

Skrevet

Hva med blåtann? Hører det suger på denne iPod mobilen. Hadde hvert greit om det kunne brukes stereo blåtann headsett.

Og flash da. Flash basserte web sider og online media spillere. DVS. Enkelte videoer kan ikke spilles av på nett.

Skrevet
Hva med blåtann? Hører det suger på denne iPod mobilen. Hadde hvert greit om det kunne brukes stereo blåtann headsett.

Og flash da. Flash basserte web sider og online media spillere. DVS. Enkelte videoer kan ikke spilles av på nett.

Og? Hva var hensikten med innlegget ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...