Gå til innhold

Call of duty 5 : World at War (WW2) - Diskutér!


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen som kan si meg hvorfor mitt tag pluttselig ble blått når jeg spilte online? og noen var røde og?anyone?

 

Blått = allierte, rødt = fiender?

 

nei ikke det. var litt dårlig forklart.skal ta den lange utgaven.

når du spiller kan du se navnet til lagkameratenen dine i grønnt. på mitt og en til sitt navn var det blått og ikke grønnt. og i lista var det et blått skjold med 2 geværer over foran navnene våre. og i lobbyen var feltet vårt blått. og en på det andre laget hadde rødt felt :hmm:

Endret av wassiboy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Obs, inneholder en spoiler.

 

vel cod 4 er et flott flott spill...men det handler ikke om noe som har skjedd, derfor liker jeg ww2 spill, for det har skjedd. Online delen i cod 4 er genial. Det var det første spillet jeg kjøpte til ps3 å spiller det enda. Det som lacker fra cod4 online er sniper mulighetene. Banene er så trange at det ikke blir like tilfredsstillene å ha overvåking over et område. Dette ble heldigvis endret i cod5. Jeg er en sniper person, så dette passet meg utmerket, banene er gode å spille på, så online delen er det absolutt ingenting å klage på. Synes også enspiller delen var helt grei, selv om den var litt rett fram. Den hadde noen gode stunder da som f.eks da tyskerne brenner bygningen du er i osv. Godt spill:) gleder meg til å fortsette etter julemaset har roet seg:)

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Obs, inneholder en spoiler.

 

vel cod 4 er et flott flott spill...men det handler ikke om noe som har skjedd, derfor liker jeg ww2 spill, for det har skjedd. Online delen i cod 4 er genial. Det var det første spillet jeg kjøpte til ps3 å spiller det enda. Det som lacker fra cod4 online er sniper mulighetene. Banene er så trange at det ikke blir like tilfredsstillene å ha overvåking over et område. Dette ble heldigvis endret i cod5. Jeg er en sniper person, så dette passet meg utmerket, banene er gode å spille på, så online delen er det absolutt ingenting å klage på. Synes også enspiller delen var helt grei, selv om den var litt rett fram. Den hadde noen gode stunder da som f.eks da tyskerne brenner bygningen du er i osv. Godt spill:) gleder meg til å fortsette etter julemaset har roet seg:)

 

Og akkurat der nevner du en av mange ting som ødelegger online delen av dette spillet. Dette er det desidert verste spillet som finnes hva camping angår.

Lenke til kommentar

Er litt enig med Bas ikke at dette er det verste spillet hva camping angår, men liker ikke snipere og campere, de sitter og gjemmer seg og dreper maybe 5-6 stk (finnes svæært få som er så gode som virkelig hjelper laget) skulle heller vært med laget og kjempet der folk vireklig trengs. Har en gang vært glad for en sniper og det var at jeg drepte en fiende så snur jeg meg så ser jeg han trekker kniven men akkuratt i det han skal til å stikke meg ned ser jeg blodet fosser fra hodet hannes, snur meg til venstre og ser en kamerat oppi skogen:) Wips la han rett til på vennelista og viste seg å være en hyggelig Portugiser:)

Lenke til kommentar
Jeg blir litt sånn forvirra her når noen ganger folk bare tåler et skudd fra revolveren eller rifla og andre ganger så tåler de opp mot 3 skudd på forskellige servere! Hva er dette, hvorfor kan ikke alt være standard!

 

Er det PC du referere til? Jeg er i hvertfall "hypersensitiv" (for å overdrive litt) på dårlig connection på X360, merker det uhyre godt når connection ligger på gul eller vipper fram og tilbake mellom gul og grønn, da må man "tømme" mange flere skudd i motstanderen før han går ned.

 

Dette spillet er også eksepsjonelt dårlig til å finne den beste hosten, har ikke tall på hvor mange ganger det kun er hosten som har god connection, mens resten av rommet ligger og vipper mellom gul og grønn.

Lenke til kommentar

hei:) har et spm jeg gjerne vil ha svar på:) dere vet etter hver online match så får du en slik after match report der det står hvor mange du har drept osv.. var med en venn og spilte online og der stod de hvor mange han drepte. Men når jeg spiller på min ps3 og leser after match rapporten så står der ingenting:S`? står

 

Kills:0

assist:0

 

noen som vet hva som har skjedd?:S er utrolig irriterende.. og et siste spm, hvor kan man se hvor magne han har drept på cod online?Frykter at der står 0 siden rapporten ikke får med seg noe:S

 

takker for svar og et godt nytt år til alle;D

Lenke til kommentar
Dette spillet er også eksepsjonelt dårlig til å finne den beste hosten, har ikke tall på hvor mange ganger det kun er hosten som har god connection, mens resten av rommet ligger og vipper mellom gul og grønn.

Det er som regel alltid drittamerikansk host fordi det alltid er flest drittamerikanere med. Så sånn sett er det greit... men for oss så suger det.

 

Nå har ikke jeg spilt dette så veldig mye, men hittil så har det vært veldig awesome lagfest.

Lenke til kommentar
Dette spillet er også eksepsjonelt dårlig til å finne den beste hosten, har ikke tall på hvor mange ganger det kun er hosten som har god connection, mens resten av rommet ligger og vipper mellom gul og grønn.

Det er som regel alltid drittamerikansk host fordi det alltid er flest drittamerikanere med. Så sånn sett er det greit... men for oss så suger det.

 

Nå har ikke jeg spilt dette så veldig mye, men hittil så har det vært veldig awesome lagfest.

 

Ja, sant det med amerikansk host, derfor er det no dritt at "search preference" satt til "local only" ikke funker. I utgangspunktet en genial ide om å kunne søke etter rom uten å havne på andre siden av jorda, men heller ikke dette funker veldig bra.

Lenke til kommentar
hei:) har et spm jeg gjerne vil ha svar på:) dere vet etter hver online match så får du en slik after match report der det står hvor mange du har drept osv.. var med en venn og spilte online og der stod de hvor mange han drepte. Men når jeg spiller på min ps3 og leser after match rapporten så står der ingenting:S`? står

 

Kills:0

assist:0

 

noen som vet hva som har skjedd?:S er utrolig irriterende.. og et siste spm, hvor kan man se hvor magne han har drept på cod online?Frykter at der står 0 siden rapporten ikke får med seg noe:S

 

takker for svar og et godt nytt år til alle;D

Man kan se hvor mange man har drept ved å gå inn på Barracks :)

Det andre kan være pga. En feil ellr noe.. Ikke vet jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...