Gå til innhold

Call of duty 5 : World at War (WW2) - Diskutér!


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har samme problem som meg angående Campaign: Jeg gidder ikke å spille mer og avslutter (Save & Quit), for deretter å gjøre hva jeg vil. Når jeg senere velger Resume Game blir loadingen til oppdraget nesten ferdig før jeg havner på menyen og en error-melding popper opp. Et eller annet om at noe ikke støttes av denne versjonen av spillet. Trykker jeg fra der Continue, blir loadingen derimot ferdig, og jeg starter på begynnelsen av oppdraget. Kanskje dèt er meningen, men ikke loadingproblemene. Blah

 

PS3-versjonen forresten

 

har det slik jeg også.

 

Hvis jeg saver i et oppdrag og quiter, må jeg begynne på begynnelsen av oppdraget...

 

har også ps3 versonen...

Det er faenmæ plagsomt, og at du i tillegg må laste inn banen på nytt. Men det kan jo hende at det blir ordnet i en patch eller noe da forhåpentligvis

Men jeg synes spillet er bra med co-op. Det er som cod4 bare nye elementer og ww2.

Flammekaster og hunder er rått da, og moro at noen steder kan du hive raketter på fienden som smeller noe jævli!!

Men jeg syns spillet er bra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen andre som har samme problem som meg angående Campaign: Jeg gidder ikke å spille mer og avslutter (Save & Quit), for deretter å gjøre hva jeg vil. Når jeg senere velger Resume Game blir loadingen til oppdraget nesten ferdig før jeg havner på menyen og en error-melding popper opp. Et eller annet om at noe ikke støttes av denne versjonen av spillet. Trykker jeg fra der Continue, blir loadingen derimot ferdig, og jeg starter på begynnelsen av oppdraget. Kanskje dèt er meningen, men ikke loadingproblemene. Blah

 

PS3-versjonen forresten

 

har det slik jeg også.

 

Hvis jeg saver i et oppdrag og quiter, må jeg begynne på begynnelsen av oppdraget...

 

har også ps3 versonen...

Det er faenmæ plagsomt, og at du i tillegg må laste inn banen på nytt. Men det kan jo hende at det blir ordnet i en patch eller noe da forhåpentligvis

Men jeg synes spillet er bra med co-op. Det er som cod4 bare nye elementer og ww2.

Flammekaster og hunder er rått da, og moro at noen steder kan du hive raketter på fienden som smeller noe jævli!!

Men jeg syns spillet er bra

Kan man kaste raketter? eller mener du Mortar shells? Og jeg tror ikke at man kan gjøre det på online?!

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar
Er det noen andre som har samme problem som meg angående Campaign: Jeg gidder ikke å spille mer og avslutter (Save & Quit), for deretter å gjøre hva jeg vil. Når jeg senere velger Resume Game blir loadingen til oppdraget nesten ferdig før jeg havner på menyen og en error-melding popper opp. Et eller annet om at noe ikke støttes av denne versjonen av spillet. Trykker jeg fra der Continue, blir loadingen derimot ferdig, og jeg starter på begynnelsen av oppdraget. Kanskje dèt er meningen, men ikke loadingproblemene. Blah

 

PS3-versjonen forresten

 

har det slik jeg også.

 

Hvis jeg saver i et oppdrag og quiter, må jeg begynne på begynnelsen av oppdraget...

 

har også ps3 versonen...

Det er faenmæ plagsomt, og at du i tillegg må laste inn banen på nytt. Men det kan jo hende at det blir ordnet i en patch eller noe da forhåpentligvis

Men jeg synes spillet er bra med co-op. Det er som cod4 bare nye elementer og ww2.

Flammekaster og hunder er rått da, og moro at noen steder kan du hive raketter på fienden som smeller noe jævli!!

Men jeg syns spillet er bra

Kan man kaste raketter? eller mener du Mortar shells? Og jeg tror ikke at man kan gjøre det på online?!

Du kan hvertfall gjøre det i singleplayer

Lenke til kommentar
hei :) jeg lurer på om det går ann å ta vekk blode på cod 5 :p ( liker ikke så mye blod jeg ) har ikke kjøpt det så det er derfor jeg spør

Armer og bein flyr jo rundt om kring på spillet.. så nei tror ikke det.. xD men har ikke sjekket da.. men som jeg har sett.. så går det ikke ann..

 

takk for svar TehJøran :)

Lenke til kommentar

Har spillt en 4-5 brett nå, men må si at dette var ganske skuffende. CoD4 er mye bedre. Det kommer jo granater mot meg absolutt hele tiden her. Alle gangene jeg har blitt drept har det vært en granat som har vært årsaken. Det blir litt for dumt at de kommer flygende hele tiden. Og fiender og de du er på lag med er jo stokk dum. De står i veien i døråpninger så jeg ikke kommer meg inn og holder derfor på å bli drept. De løper også rett inn i skuddlinjen. Grafikkmessig er det heller ingen forskjell synes jeg fra CoD4. Merker med andre ord at det ikke er samme folkene som står bak CoD4, og de andre i serien utenom CoD3, men det var jo også skuffende.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
min PC klarer cod 4 uten lagging (hadde spillet krevd bitte litt mer, hadde det nok lagga litt). Men det jeg lurer på er da om PCen klarer cod 5 uten lagg?

Spille du på low me 30-40 fps så lagge sikkert Cod5, men ikkje ellers

 

Noen som vet om CoD5 bruke securom? (gidd ikkje å legge in securom på pcen siden har akkurat lagt inn xp på nytt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...