Gå til innhold

Call of duty 5 : World at War (WW2) - Diskutér!


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes flere av kartene er relativt dårlige/kjedlige. Samtidig som de ikke virker til å by på like mange muligheter som kartene i 4eren. Snakker om gode "spots", altså hemmelige snarveger, gjemmeplasser, utsiktspunkt osv. Virker ikke som om de har lagt like mye tid i å lage genuint gode maps.

 

Er dog nok av dem, har knapt vert innom alle enda, og er vel lvl 30 ca.

 

Våpenbalansen er merkelig, da det knapt finnes en eneste grunn til å bruke noe annet enn en SMG, de dreper på to skudd uansett avstand virker det som, og med steady aim blir det nesten latterlig lett å eie folk med SMGer.

 

Ikke for å snakke om tanks, sykt frustrerende innslag. Tåler jo evig.

Lenke til kommentar
Grafikken imponerer meg ikke - kunne likså godt kjøpt det til Wii :p Brettdesign syns jeg er kjedelig, og hvorfor har de slengt et par tankser inn i MP?

Fordi dem kansje ville være litt snille og glede oss med at man også kan styre tanks isteden for at man bare kan gå rundt.. også er det jo litt fint med litt andre utfordringer enn bare vanlig våpen..

Lenke til kommentar

Orker ikke lese hele tråden, men er det flere enn meg som har problem med at classen man lager ikke lagres slik som den skal?

Får helt feil perks og granater når jeg skal spille.

valgte f.eks "3x special grenades" og fikk kun en.

 

Edit:

Crap. Så ikke at jeg var på konsoll-delen. :) Sorry.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Sykt vanskelig på veteran var det også.

'burn them out' er jo umulig nesten.

Du må bruke taktikk vettu ;9

hint: bruk aim ass. så sikter du bare og skyter.. så dreper du fortere pluss, kast smoke for å storme med Flamethrower :p Det var sånn jeg greide Burn'em out!

 

Ja jeg gjør det men de spawner oppå kantene vettu og instakiller meg.

Brukte du lang tid på den levelen? Er den slik som i starten hele tiden? Sykt irriterende..

Lenke til kommentar

Jeg hadde problemer når jeg skulle til den andre mortaren, der sleit jeg en god stund. Løp så langt frem du klarer for så og løpe langt tilbake igjen. Da ordner soldatene så og si alt for deg, mens du skyter litt fra avstand. Er kun et sted jeg har sliti like mye så langt på veteran, skal selv begynne på eviction. Tanks-brettet var kjempelett, brettet etter var også et av de lettere etter min mening.

Lenke til kommentar
Sykt vanskelig på veteran var det også.

'burn them out' er jo umulig nesten.

Du må bruke taktikk vettu ;9

hint: bruk aim ass. så sikter du bare og skyter.. så dreper du fortere pluss, kast smoke for å storme med Flamethrower :p Det var sånn jeg greide Burn'em out!

 

Ja jeg gjør det men de spawner oppå kantene vettu og instakiller meg.

Brukte du lang tid på den levelen? Er den slik som i starten hele tiden? Sykt irriterende..

Brukte ca 2 timer tror jeg. :p Men jeg når de spawner oppå kanten der så pleier jeg som sagt, kaste smoke og løpe med flammekaster og drepe så mange jeg kan.. Og når du tror du har drept fleste parten så setter du deg inn i et hjørne der de oppå kanten ikke kan drepe deg.. husk og kast smoke over hele området du skal komme deg til.. :)

 

EDIT: Japserne skyter ikke lenger viss dem er i et smoket område.. da vi dem sannsynelig storme.. så vær på vakt ;)

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...