Gå til innhold

Call of duty 5 : World at War (WW2) - Diskutér!


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

ok. er ikke noe krise akkuratt bare små irriterende:P er ikke noen bug på spillet heller siden det funker med en venn av meg å sikkert med dere å:p Men det rare er at der jeg så hvor mange jeg hadde drept der stod riktig antall så spillet for med seg det bare at på rapporten står der ingenting utenom hvor lenge det er til jeg levler;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fullført en gjennomspilling av spillet, og det gav definitivt med smak!

 

Et flott WW2 spill med en særegen historie og med mange episke øyeblikk.

Aldri har et spill gitt meg så mange sterke inntrykk samtidig og dette er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Og ja, jeg liker WW2 spill!

 

De var relativt variert og fine skildringer på oppdragene og det var fint med briefing før et oppdrag.

Det er selvfølgelig noen minus og ta med, bla. at grantaene er overhypret.

Etter gjennomspilling av enkelte missions på veteran, er det ufattelige mange ganger man dør av en simpel granat!

 

Jeg syntes det er flott at man kan se krigen i sitt perspektiv gjennom å spille amerikanerne og russerne ( sovjet). Eneste jeg syntes burde vært med, er å kunne spille som japaneserne.

 

Alt i alt er iallefall singelplayer delen nok for min del til å kjøpe spillet, og nyte det som sådan. Nå skal jeg begynne på multiplayer delen, som for min del, er et pluss.

Og hallo, er ikke våpnene fantastiske? :love:

Lenke til kommentar

Jeg har spilt gjennom singel player delen og spilt en del online. Spillet er så som så...fantastisk interessant og underholdende til å starte med..men dubber litt av etter som du har spilt både single og multi player en del. Jeg tenkte at dette var bedre en call of duty 4. Så jeg nermest sluttet å spille det. Men så sluttet jeg også å spille cod5. Jeg lastet for en liten stund siden de 4 nye cod4 banene via ps3store. Å disse banene var alt som skulle til for å få meg til å starte med cod4 igjen. Cod4 er og blir bedre...men har man lyst på variasjon så er det godt å ha cod5 i bakhånd.

Lenke til kommentar
e de sånn et skudd så e du dau?:p

Nesten.

 

Er på god vei selv nå. Kanskje det letteste COD-spillet på veteran spør du meg. Ikke det at det er lett... fordi det er nok av steder som er dritt, men hittil har jeg ikke opplevd mange drittsteder som i f.eks COD3.. Sånne steder som du bruker timer på og får lyst til å kaste kontrolleren gjennom TVen og knekke DVDen.. Har btw ikke klart å runne COD3 på vetz, makan til møkka-AI.. Flaks at spillet fortsatt er i èn del..

Lenke til kommentar

Haha.. xD Da syntes jeg det helt motsatte.. tror jeg.. Når jeg spilte Campaign på veteran på cod:Waw.. Jeg kom meg til Rerelentress ellr hva den nå heter. :p Jeg brukte hele 5 dager å komme meg opp den første hillen.. Helt på starten.. og når jeg var ferdig der gikk det smurt.. helt til starten av Hulene.. der var det full dreping og jeg døde stadig av granater.. xD.. Det er så F!"#¤%# irriterende med så mye granat kasting etter meg. -.-..... Når jeg kom meg halveis inn i hules.. gadd jeg ikke å spille mer for den dagen.. Neste dag hadde jeg lyst å spille en annen bane på recruit.. Gjett hva som skjedde!. Mistet SAVEN på Rerentless.. -.-! Da hadde jeg bare så utrolig lyst å kaste X360'en ut av Vinduet.. Jeg ble suur xD.. Etter det har jeg ikke giddet å spille på Veteran :p

Lenke til kommentar

Det teiteste er jo at det kommer så syyykt mange granater fra ingensteds. De prøver tydeligvis å bruke det som et slags anti-campe-system, fordi hver gang man gjemmer seg litt, i et par sekunder bare, daler det gjerne 3-4 nades ned perfekt i fanget ditt eller like ved deg - uansett hvor langt unna fiendegutta er. Testet faktisk det her i går og kom fram til at hvis du bare skytter litt random rundt omkring, samme hvor, så kommer det færre nades. :p Vet ikke om det helt fungerer sånn egentlig, men kanskje jeg lurer anti-campe-systemet litt ved å få det til å tro at jeg skyter og er aktiv. :wee: Mulig litt syk teori, men det er jo litt typisk COD-opplegg.

Samme var det i COD2 også husker jeg. Var et oppdrag hvor oppgaven var å vente på forsterkninger.. Hvis du da bare gikk å satt deg nede i bunkeren kommer det faktisk masse granater ned, så det blir umulig å sitte der.. Hvem i hælvette hiver de når fienden er på vei opp en bakke 200m ned.. Greit nok at det ikke er "meningen" å bare sitte der og vente, men herregud så irriterende og dårlig dritt... faen

Lenke til kommentar

De fleste dødsfallene jeg har hatt på veteran.. og nok de aller fleste som spiller dette spillet på Veteran har død mest av granater.. Men det er jo umulig å ikke sitte rolig på et sted da.. Eller blir du bare skutt i stykker.. :S Alle konser om deg.. og ingen andre. Så det er jo nesten ingen steder å finne seg litt fred å ro uten at en granat kommer midt oppi trynet ditt.. Også det værste.. Når en granat kommer ved deg.. så skal du komme deg helst unna.. Men Da er det såklart en teammate som står rett ved siden av deg og sperrer veien.. eller et annet objekt... PLAGSOMT.. Også en annen ting.. Noen ganger så faller det en granat forran meg. Også plutselig en bak meg.. HVor skal jeg løpe!? Vegger ved siden av meg.. -.- Boom død....

Lenke til kommentar

noe som jeg har merka på cod: waw og som er positivt er at fienden dør mye lettere nå, enn i de forrige cod spilla.

 

F.eks i 4ern kunne man skyte terroristene 2 ganger i brystet, de gav uttrykk for smerte riktignok, men var likevel i stand til å løfte geværet og fyre av igjen.

 

På 5ern dør de omtrent med ein gang :p

Lenke til kommentar

Begynte på veteran i dag. å herre det er som dokke ssier et granat regn! synes og på nest letteste at det var en del granater der, men uten at det var noe problem.. Idioitiske var på husker ikke helt hva banen heter men er den der du sitter bakpå en tanks i starten så må du hoppe av i skogen.. sitter fast på den banen:@ granater flyr rundt meg hele tiden. flytter seff på meg og kaster de vekk!!men får å klare det må jeg no får Fa** med ha 10 hende!! Men gir ikke opp;)

Lenke til kommentar
Sånn dritt skjer når det ikke er Infinity Ward som skal produsere spiller. Treyarch skal bare melke det.

Alle husker hvordan COD 3 var. Det var ikke et direkte dårlig spill, men langt fra standaren satt av IW

 

FAEN ta treyarch!!! De suger heftig, de klarer faen ikke gjøre noe riktig!!! Singleplayer på WAW var som å hamre hodet mot veggen i 6 timer. AI'en er så dårlig, fiendene løper bare rundt å skriker BANZAAAI!!! Og for å øke vanskelighetsgraden på spillet så får man av en eller annen rar grunn granater foran seg til en hver tid, LOL! Alt på multiplayer går så jævla treigt, og våpenlydene suger big time!!! Jeg gleder meg sykt til COD MW2, det kan ikke feile. Boondock Saints er ikke sååååå bra Downs :cool:

Lenke til kommentar

Er det noen andre som har samme problem som meg angående Campaign: Jeg gidder ikke å spille mer og avslutter (Save & Quit), for deretter å gjøre hva jeg vil. Når jeg senere velger Resume Game blir loadingen til oppdraget nesten ferdig før jeg havner på menyen og en error-melding popper opp. Et eller annet om at noe ikke støttes av denne versjonen av spillet. Trykker jeg fra der Continue, blir loadingen derimot ferdig, og jeg starter på begynnelsen av oppdraget. Kanskje dèt er meningen, men ikke loadingproblemene. Blah

 

PS3-versjonen forresten

Lenke til kommentar
Er det noen andre som har samme problem som meg angående Campaign: Jeg gidder ikke å spille mer og avslutter (Save & Quit), for deretter å gjøre hva jeg vil. Når jeg senere velger Resume Game blir loadingen til oppdraget nesten ferdig før jeg havner på menyen og en error-melding popper opp. Et eller annet om at noe ikke støttes av denne versjonen av spillet. Trykker jeg fra der Continue, blir loadingen derimot ferdig, og jeg starter på begynnelsen av oppdraget. Kanskje dèt er meningen, men ikke loadingproblemene. Blah

 

PS3-versjonen forresten

 

har det slik jeg også.

 

Hvis jeg saver i et oppdrag og quiter, må jeg begynne på begynnelsen av oppdraget...

 

har også ps3 versonen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...