Gå til innhold

Call of duty 5 : World at War (WW2) - Diskutér!


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Ta all informasjonen du finner her med ei klype salt.

 

 

CoD 5 called Call of Duty: World at War, set in Pacific

VG247: Call of Duty 5 has been confirmed as being called Call of Duty: World at War and is set in the Pacific theatre of WWII.

 

Kilde (N4G)

 

 

CoD5 has co-op, vehicles in multiplayer, CoD4 engine, every format apart from PSP

Loads of CoD5 info from latest gamesTM magazine!

 

Kilde (N4G)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sukk, tilbake til gamle traulige trakter som er så oppspist at det er vondt. Konseptet WW2 er dødt og det er intet nytt å hente, likevel terper de på det samme gamle om og om igjen.

 

1. Ta en stk "ukjent" Britisk/Amerikansk/russisk soldat med mer heltemot en Chuck Norris

2. Miks inn stokk dumme tyske soldater med blod på tann

3. Rist inn en forsiktig hint av "Alle tyskere under WW2 var onde nazijævler som fortjener døden".

4. Tilsett til slutt en stor porsjon hypp og et banedesigne mer rett frem enn en laserrett linje.

 

Serveres med en rykende fersk historie og en deilig dressing av klisje.

 

Voila, Call of Duty alla dagens.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

dette kan bli artig, får en nye setting av WW2 ihvertfall som vi ikke har spilt i enda.

og co-op kan være ganske morro i COD.

Lenke til kommentar

En ting som bekymrer meg veldig er (no offence) at det kommer til Wii. Hvordan skal de egentlig få dette til å funke? Kommer de ned til å tune det ned for at det skal passe for Wii? Virker som det selskapet som lager spillet bare prøver å smelle sammen noe fort på alle plattformer for å utnytte Suksessen til Call of Duty 4.

 

 

Edit:Treyarch aims to "explore the darkest corners of WWII," giving the military shooter more of a survival horror flavor by "tackling darker themes" and pitting players against a "new, seemingly alien fighting force."

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Synes de burde prøve seg på Vietnam krigen. Hvilke gode vietnam spill har vi? Vietcong! Og delvis Battlefield Vietnam. Ellers er det ingen ting. Hvorfor ikke? Uansett, at de tar krigen til havet kan jo blir morsomt, da jeg er lei av alt som heter Normandie.

 

Det eneste WW2 spillet jeg gleder meg til nå er BiA: Hell's Highway. Det ser faktisk rimelig bra ut. Operation Marketgarden er jo også et konsept jeg vil se. De forrige spillene var ganske gode, og jeg forventer at dette BiA spillet også blir bra.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg tror at teknologien har satt en liten grense for vietnam som sted i et slik spill... men idag er tekologien der så det kan gjøres, så det er nok ikke så lenge til vi får se det...

 

men BiA blir nok artig,

på mini-serien Band Of Brothers er Operation Markedgarden filmatisert.

og blir spennende i et spill, de "tapte" jo egentlig den.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Treyarch skal bare melke det? Er vel Activision som bestemmer når det skal lages et Call of Duty spill, og hvem som skal utvikle det.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Sukk, tilbake til gamle traulige trakter som er så oppspist at det er vondt. Konseptet WW2 er dødt og det er intet nytt å hente, likevel terper de på det samme gamle om og om igjen.

 

1. Ta en stk "ukjent" Britisk/Amerikansk/russisk soldat med mer heltemot en Chuck Norris

2. Miks inn stokk dumme tyske soldater med blod på tann

3. Rist inn en forsiktig hint av "Alle tyskere under WW2 var onde nazijævler som fortjener døden".

4. Tilsett til slutt en stor porsjon hypp og et banedesigne mer rett frem enn en laserrett linje.

 

Serveres med en rykende fersk historie og en deilig dressing av klisje.

 

Voila, Call of Duty alla dagens.

Jeg selv synes ikke WWII er oppbrukt, men en ting jeg er grundig lei av er operasjon Overlord, den er så oppbrukt. Skulle heller sett noe nytt som f eks Tyskerne under operasjon Barbarossa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja det skjønner ikke jeg, at vi ikke har sett ett WW2 spillfra tyskerene sitt synspunkt, det hadde vært bra.

og WW2 var relativt stor, maaaange senarior de kan ta fra.

Lenke til kommentar
ja det skjønner ikke jeg, at vi ikke har sett ett WW2 spillfra tyskerene sitt synspunkt, det hadde vært bra.

og WW2 var relativt stor, maaaange senarior de kan ta fra.

Er vel fordi Tyskerne tapte krigen, men synes det er litt rart at vi ikke har sett det enda (finnes unntak da, men det er stort sett strategispill). Er mange scenarioer ja, Japan hadde ganske heftig krig i Asia og Italia i Afrika.

Lenke til kommentar

Syns eit spill fra Korea kirgen hadde vert på sin plass eg :) Eller som det blir påpekt over her, eit spill der man spiller tysk menig i ein setting noe ala BIA spillene. Vietnam har også vert fraværende syns eg.

 

Men at settingen denne gangen er satt til stillehavet syns eg er positivt. Kan bli rimelig artig å innta Iwo Jima, og alle de andre øyene. Spillet bør bli rimelig bra for at eg skal virke intressert i større grad.

 

COD4 blir vel på ingen som helst måte ødelagt, bare satt i bedre lys kontra denne tittelen om den evt. feiler :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

To store skuffelser:

1 - Den kuleste delen er fjernet fra spillet, 4-player online SC.

2 - Stillehavskampanjen. Japanere og endeløse strender og jungler kan ikke måle seg med Tyskere og de varierte områdene i det europeiske krigsscenarioet. Heldigvis skal en del av spillet være i den Russiske kampanjen.

 

Positivt:

1 - Lenger utviklingstid = mest sannsynlig færre bugs enn treeren. Pengene Acti. tjente på CoD4 kommer også sikkert godt med.

2 - CoD4 grafikkmotor med ødeleggbare miljøer.

3 - Perks, får virkelig håpe de har perks som tilsvarer de gamle klassene som Medic, Artillery og etc.

4 - Fortsatt kjøretøyer! Tenk deg kombinasjonen av stridsvogner og ødeleggbare miljøer!

5, Virker som om de ikke sparer på effektene og aldersgrensen og lager litt dyster stemning, noe ingen virkelighetstro krigsspill på next-genkonsollene unntatt CoD4 har prøvd.

5 - Split-screen campaign.

 

Referer her til nyeste OXM.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...