Gå til innhold

Call of duty 5 : World at War (WW2) - Diskutér!


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøvde den nazi zombie moden. Men er det ikke mulig å få tak i bedre våpen enn m1 geværet? skulle gjerne hatt ei hagle :p

 

Jo? Det henger jo en del våpen på veggene i de forskjellige rommene du kan låse opp, og man kan også få tilfeldige våpen fra kassen i det andre rommet i første etasje

 

Jeg visste ikke man kunne gå opp i annen etg, eller ned i kjelleren etter det igjen. Det hjalp virkelig. Jeg synes denne zombie moden alene er verdt et kjøp av waw. Når man sitter på kvelden og spiller dette over live, jeg skvetter som faen noen ganger. Jeg mener det er mye bedre enn den vanlige online delen. Jeg er av dem som savner våpnene i cod4, grunnet rekkevidde og magasinkapasitet.

Lenke til kommentar

Rmd boksen? Rdm? Random?

Testa Ray Gun a? :) Den er hissig, men var litt kjipt når jeg gikk tom for ammo på den i level 16 når jeg bare hadde Thompson ved siden av :p

 

Fikk spillet på fredag, og har gjort endel på singleplayer, og har kommet til rank/level 16 eller 17 online. Hittil så har jeg fått inntrykk av at det er et veldig bra spill, kanskje ikke like bra som CoD4, men hva skal man forvente?

Lenke til kommentar
Rmd boksen? Rdm? Random?

Testa Ray Gun a? :) Den er hissig, men var litt kjipt når jeg gikk tom for ammo på den i level 16 når jeg bare hadde Thompson ved siden av :p

 

Fikk spillet på fredag, og har gjort endel på singleplayer, og har kommet til rank/level 16 eller 17 online. Hittil så har jeg fått inntrykk av at det er et veldig bra spill, kanskje ikke like bra som CoD4, men hva skal man forvente?

 

Et bedre spill, selv om Cod 4 er bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...