Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt av en samtale dere har. Så koselig.

 

prada8: Du kan komme hit og spise kake og gele (må spises med sugerør) i morgen. Blir skikkelig barnebursdag. Har kjøpt prinsessekopper og 100 ballonger.

 

hawaii2k: Roterende dør er ganske oppfinnsomt. Uansett tror jeg ikke det slår vårt.

 

Jeg vil også nevne at det er jævlig digg med brannalarm klokka ti på to natta før eksamen. Jippi!

Lenke til kommentar
sånn med lang frakk og hard-metall stil?

 

Njaaa, det vil jeg ikke si. De frakkene jeg bruker er ikke så veldig metall-aktig. De er ganske fine og varme om vinteren. Selv om jeg hører på en del tyngre musikk kler meg meg slett ikke slik. Folk rundt meg sier jeg kler meg litt snobbete. :p

 

Og en brannalarm er bestandig koselig. Eller for min del, så våkner jeg av at folk slamrer med skuffer og skap på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Litt av en samtale dere har. Så koselig.

 

prada8: Du kan komme hit og spise kake og gele (må spises med sugerør) i morgen. Blir skikkelig barnebursdag. Har kjøpt prinsessekopper og 100 ballonger.

 

hawaii2k: Roterende dør er ganske oppfinnsomt. Uansett tror jeg ikke det slår vårt.

 

Jeg vil også nevne at det er jævlig digg med brannalarm klokka ti på to natta før eksamen. Jippi!

 

Hvem har lagt seg ti på to? Er vel bare greit å få et lite avbrekk:- )

Lenke til kommentar
off.. kjipt å ende opp med sånne folk. idag hang jeg med en gutt fra annen etasje og sa at det var så trasig i min etasje fordi vi kun er tre stk som faktisk omgås og prater med hverandre. han sa at i hans etasje omgås de ikke i det hele tatt, og at det va veeldig vanlig for alle etasjer på voll.. er det sant?

 

Hørt om mange etasjer som har det sånn, men på min etg er det veldig sosialt. Nesten alltid noen på kjøkkenet :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...