Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Møkk! :(

Min TV er litt sær, sletter kanaler hvis man søker på nytt (noe jeg selvfølgelig gjorde)... så da må jeg bruke en dag eller to på å søke opp alle kanalene igjen.. Grr. :(

Haha, jeg gjorde selvfølgelig samme tabbe... Har styra lenge med å navngi og sortere alle kanalene, så nå må jeg gjøre det -igjen-.

 

Det må jo være tilbake før onsdag, hvis det egentlig skulle komme tilbake i går...

 

Edit:

Vi jobber med å forbedre kabelnettet i ditt område og må med beklagelse koble ut deler av dette en periode. Nettet vil være i ordinær drift igjen innen kl. 13:30.

Endret av Bruun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ONSDAG?? hvis kanalene blir borte helt til onsdag ber jeg om trekk fra husleia

 

Mm. Det bør man egentlig allerede gjøre. har vel snart vært 2 døgn uten noe som er inkl. i leiekontrakten nå...

Blir sikkert ikke borte til onsdag, men tør i grunn ikke håpe på at det kommer tilbake før dagen er over. Noe som i tur vil si at det mest sannsynlig ikke vil fungere før mandag.

 

 

Haha, jeg gjorde selvfølgelig samme tabbe... Har styra lenge med å navngi og sortere alle kanalene, så nå må jeg gjøre det -igjen-.

 

Det må jo være tilbake før onsdag, hvis det egentlig skulle komme tilbake i går...

 

Edit:

Vi jobber med å forbedre kabelnettet i ditt område og må med beklagelse koble ut deler av dette en periode. Nettet vil være i ordinær drift igjen innen kl. 13:30.

 

Ja, utrolig irriterende.

Er det en melding fra CanalDigital? :o

Endret av Nannari
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan er policyen til Voll med tanke på ikke-sutdenter? En av de jeg bor med har tenkt å flytte ut før jul, og planlegger derfor selvfølgelig å leie ut hybelen sin til noen andre. En av de intresserte var visstnok en ikke-student. Jeg høres sikkert fordomsfull ut nå, men jeg merker at det ikke frister særlig mye å kjøkken og stue med en fyr på 30+ som ikke engang er student.

Lenke til kommentar

2. er best, synes jeg ihvertfall. I første kan alle se hva du driver med, så det er helt klart verst å bo der. Det gode med tredje etasjen er at du ikke hører bråk ovenifra, noe vi i andre og første stadig opplever. Men jeg syns 2. er best fordi 3. har for mye trappetrinn.. hehe.

Lenke til kommentar
Hvordan er policyen til Voll med tanke på ikke-sutdenter? En av de jeg bor med har tenkt å flytte ut før jul, og planlegger derfor selvfølgelig å leie ut hybelen sin til noen andre. En av de intresserte var visstnok en ikke-student. Jeg høres sikkert fordomsfull ut nå, men jeg merker at det ikke frister særlig mye å kjøkken og stue med en fyr på 30+ som ikke engang er student.

 

JEg tror det er noen regler på at du må være student for å bo her, siden det er en studentby, også er det noe med at det er NTNU sitt nettverk. mulig jeg tar helt feil men

Lenke til kommentar

Om man har DC++ (er det noen som bruker det?!) og er på en egen voll/moholt HUB, da vil nedlastinga ikke telle på den daglige grensa eller hva? Og hva er adressen til denne hub-en? :)

 

Kan man spille spill over LAN på voll? Jeg tenker da at jeg har la oss si CoD 5 på rommet og en venn har det på rommet sitt, og at vi spiller på LAN?

Endret av bigbadVuk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...