Avean Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Har egentlig aldri satt meg skikkelig ned med videoredigering før, siden jeg er designer og kan lage det meste selv, alt fra lyd til musikk til lydeffekter og 3D så fnyser jeg av program som er Drag & Drop. Sånn føler jeg Pinnacle Studio og Vegas er. Jeg har klare meninger om hvordan tittelintroen skal se ut, vil at den skal bevege seg slik og slik. Føler man ikke kan lage noe helt EGET med disse programmene. Er Adobe Premiere veien å gå? Aldri satt meg helt inn i Premiere før men, men det er vel som Photoshop at man må fikle med det noen år før man blir god med det. Endret 5. juni 2008 av Avean
Colaflasken Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Vet noen kompisser driver med noen Adobe produkter og de sier at du kan gjøre alt du vill på det programet Men tror det tar mange år før du blir skikkelig flink i det. Det koster mye da, men tror de har valgt en annen måte og få tak i det på Endret 5. juni 2008 av Colaflasken
Avean Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Ja var det jeg tenkte, virker som Vegas og Studio programmene er mer for hobbybrukerne som vil ha noe enkelt for og greit, ikke noe profft. Får kjøpe meg en bok og lære meg det skikkelig.
Colaflasken Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Finnes ganske mange guider i adobe programet, vet ikke om hvordan de er men prøv de
Aqualong Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Vegas 8 Pro brukes av mange til profesjonell redigering. Vegas Movie Studio derimot, er en del enklere. (Denne kommentaren var til de som trodde at Vegas var et hobbyprogram)
BonzoDog Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Vegas 8 Pro brukes av mange til profesjonell redigering. Vegas Movie Studio derimot, er en del enklere.(Denne kommentaren var til de som trodde at Vegas var et hobbyprogram) Og så har du Vegas Movie Studio Platinum Edition som ligger mellom disse igjen. Sony har også vært behjelpelig med en sammenlikning mellom disse for den som måtte være interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå