Gå til innhold

Funcom overrasket over puppebråk (PC)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Denne tråden, slik den har utviklet seg, gjør mere dårlig for dataspilling enn det ikke-nyheten om puppene gjør. Jeg tror jeg har fått frem poenget mitt. Det er åpenbart mange som føler at de trenger å distansere seg fra en stereotyp om dataspillere som artikkelen ikke engang klarer å bevise at eksisterer. Men det blir litt krampaktig når alle sitter her og snakker om hvor patetiske disse spillerne er, uten at man vet om de finnes engang...

 

 

Noe sier at du er en av dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne tråden, slik den har utviklet seg, gjør mere dårlig for dataspilling enn det ikke-nyheten om puppene gjør. Jeg tror jeg har fått frem poenget mitt. Det er åpenbart mange som føler at de trenger å distansere seg fra en stereotyp om dataspillere som artikkelen ikke engang klarer å bevise at eksisterer. Men det blir litt krampaktig når alle sitter her og snakker om hvor patetiske disse spillerne er, uten at man vet om de finnes engang...

 

 

Noe sier at du er en av dem.

 

Vennligst kom med et argument. Det er nok tull i denne tråden allerede.

Lenke til kommentar
Er det seriøst noe å klage over at puppene på en avatar har blitt mindre? Hva er det de har gått fra? F til DD? Er en hel haug her inne som sier: huh? har de blitt mindre?

 

Og sist, men ikke minst.. Dette ville ikke skjedd hadde de blitt større!

 

Jeg hadde reagert på det, mest fordi jeg charakteren min e male. Hadde jeg hatt en female og de ble større, sånn i latterlig størrelse, så hadde jeg nok gapskrattet om jeg var så heldig å merke det (ser mest ryggen tross alt). Men, må si om min character plutselig fikk en forandring i utseendet som jeg ikke likte ville jeg reagert litt. De som truer med å si opp er jo "standard" fjortissene som sier det samme i alle spill når det gjelder hva som helst, ikke at de gjør det.

Lenke til kommentar
Mange mistenkte også at puppekrympingen var et forsøk på å utvanne Age of Conans voksne innhold, kanskje for å gjøre spillet mer familievennlig.

Hoho. Tydeligvis ikke så voksne mange av de som spiller AoC i alle fall, uavhengig av innhold. :roll:

Det som alle ble redde for, når ryktene og konspirasjonsteoriene vokste som fjær som blir til hønseflokker var vel at dette var første steg på veien til å snike spillet til å bli mer såkalt "familievennlig". De så for seg en gradvis senking av aldersgrenser og ville si stopp med en gang.

 

(At noen sikkert tenkte bare på pupper er en annen sak :-) )

Lenke til kommentar

Hvis kvinner skal kunne lage flatbrystede karakterer, skal jammenmeg jeg kunne lage et feit mannfolk også.

 

Ble veldig skuffet når jeg skulle lage min PoM alt og fant ut at "big" ikke var et fint ord for feit.

 

Forsåvidt er det rart at "bugs" har en tendens til å gjøre spillet mer "familievennlig", alle "utfordrende" emotes ble jo også en stund fjernet på grunn av en "bug". Foreløbig godtar jeg funcom sin forklaring, men hvis det blir en trend :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Whoopsie, setter du kvinner med lite utagrerende bryst på lik linje med menn med massivt utagrerende ølmager? :hm:

Poenget hans er jeg enig i, vi trenger ikke å anta for mye ut fra innlegget hans heller! Det er jo politisk korrekt å furte over at damer i spill ser sånn og sånn ut, skulle likt å se oss menn klage over at så godt som alle menn i spill har vaskebrett!

Lenke til kommentar
Hvis kvinner skal kunne lage flatbrystede karakterer, skal jammenmeg jeg kunne lage et feit mannfolk også.

Whoopsie, setter du kvinner med lite utagrerende bryst på lik linje med menn med massivt utagrerende ølmager? :hm:

 

Jeg sammenligner på ingen måter Keira Knightley med Drew Carey, men sier bare at begge to passer ikke inn i Conan verdnen selv om de passer inn i veldig mange andre roller.

Lenke til kommentar

Greit det, spøkte bare litt med deg. Alle som har lest litt Conantegneserier vet jo hvordan standarden er i den verdenen, så det er jo helt korrekt av Funcom å bruke store bryst på damene, og vaskebrett på mannfolkene, ergo ingenting å klage over. Men jeg syns det er morsomt noen mener at det er en "kvinnegreie" å furte over store bryst i spill.

Lenke til kommentar

Må si meg enig, kan ikke si det er mangel på barmfagre kvinner i Conan verdenen. Der er C cup minimum, og små tanga truser er hele garderoben. Man kan klage på det alt man vil, men slik har jeg alltid husket Conan serien. En diger barbar med vaskebrett, bulende muskler og ett digert våpen i nevene og ei dame med bryst som setter loven om tyngdekraft i tvil.

 

Man skal holde seg til materialet tross alt :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...