Gå til innhold

Den store hat-tråden om iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gi en iPhone til mannen i gata og han kan ringe, surfe, tekste, lese mail og se på youtube.

Gi en HTC, HP Ipaq, (Windows Mobile-basert telefon) til mannen i gata og han leverer den tilbake etter fem minutter.

Mener du virkelig at det er lettere å lese en mail og gå inn på youtube med en iPhone enn en HTC Touch Diamond?

 

Har du prøvd begge?

Jeg har prøvd begge, og jeg skal love deg at jeg sleit mer med Diamond enn iPhone. Diamond har ikke noe som heter brukervennlighet. At ikke alt er tilgjengelig via menyen, men må ta i bruk start-linja er bare dumt. Noen kommer til å tro at jeg overdriver nå, men det jeg sier nå er helt sant: Jeg som aldri har syntes det er vanskelig å slette bilder/bruke et bestemt bilde som bakgrunnsbilde, brukte kanskje 20 min på å finne det ut på Diamonden. At man ikke kan slette bildene eller bruke de som bakgrunn via photo-menyen er så latterlig! Å slette et bilde på HTCen er den mest kompliserte måten å slette på som jeg har erfart.

 

Folk er forskjellige. Jeg synest diamanten hadde et helt ok brukegrensesnitt jeg. Fordelen (for meg) med WM er at jeg hadde forandret alt slik som jeg vil. Men det er meg og WM. Jeg brukte ytterst få av programmene som var med. Jeg bruker progam som fungerte akurat som jeg vil.

 

Jeg har ikke gjort noe annet enn prøvd HTC diamond men jeg har brukt WM veldig mye.

 

iPhone lar deg jo ikke forandre på noe :) jeg har ihvertfall ikke funnet program så lar meg gjøre det enda. Men det er meg da, jeg elsker å fikle med hver del

Lenke til kommentar
Jeg er sikker på at steve jobs kunne hold opp en hvit, rund skive med et halvspist eple på, tall fra 1-12 og to visere, en viser som brukte akkurat 60 minutter på runden rundt, og en som brukte 12 timer, og den store verden ville hyllet ham opp i skyene fordi det var en enkel sak som fortalte deg tiden! (merk, sekundviseren utelot jeg med vilje, apple må jo utelate grunnleggende funksjoner som kreves av alt annet som ikke har et eple på seg)

Steve Jobs er en dyktig mann, det er det ingen diskusjon om. Jobben til Steve Jobs er å selge så mye som mulig, og der troner han helt øverst. Men at mange hater han pga iPhone er latterlig. De hater han pga hans suksess med andre ord. Hvem ville du ha vært hvis du hadde valget mellom Steve Jobs eller den random mannen bak HTC?

 

ikke jobs, jeg hadde ikke greid å leve med meg selv som et slikt menneske! Det er en grunn til at jeg ikke leder en kult, ellet at jeg ikke går rundt og svindler folk for penger, eller at jeg ikke går rundt og prøver å få så mange mennesker som mulig til å bruke et system jeg har bestemt hvordan skal fungere og folkene ikke har en dritt de skulle sagt! Snakker vi bankkonto så er saken sikkert en annen. Fyren bak htc bruker ikke tid i media, så han får tid til å gjøre jobben sin!

 

Hva får deg til å tro at han svindler folk? Jeg føler meg aldeles ikke svindlet for min iPhone, siden jeg har aldri hatt en bedre mobil opplevelse. Selv om jeg måtte ofre et par hundrelapper ekstra angrer jeg ikke et sekund!

Lenke til kommentar
Jeg er sikker på at steve jobs kunne hold opp en hvit, rund skive med et halvspist eple på, tall fra 1-12 og to visere, en viser som brukte akkurat 60 minutter på runden rundt, og en som brukte 12 timer, og den store verden ville hyllet ham opp i skyene fordi det var en enkel sak som fortalte deg tiden! (merk, sekundviseren utelot jeg med vilje, apple må jo utelate grunnleggende funksjoner som kreves av alt annet som ikke har et eple på seg)

Steve Jobs er en dyktig mann, det er det ingen diskusjon om. Jobben til Steve Jobs er å selge så mye som mulig, og der troner han helt øverst. Men at mange hater han pga iPhone er latterlig. De hater han pga hans suksess med andre ord. Hvem ville du ha vært hvis du hadde valget mellom Steve Jobs eller den random mannen bak HTC?

 

ikke jobs, jeg hadde ikke greid å leve med meg selv som et slikt menneske! Det er en grunn til at jeg ikke leder en kult, ellet at jeg ikke går rundt og svindler folk for penger, eller at jeg ikke går rundt og prøver å få så mange mennesker som mulig til å bruke et system jeg har bestemt hvordan skal fungere og folkene ikke har en dritt de skulle sagt! Snakker vi bankkonto så er saken sikkert en annen. Fyren bak htc bruker ikke tid i media, så han får tid til å gjøre jobben sin!

 

Hva får deg til å tro at han svindler folk? Jeg føler meg aldeles ikke svindlet for min iPhone, siden jeg har aldri hatt en bedre mobil opplevelse. Selv om jeg måtte ofre et par hundrelapper ekstra angrer jeg ikke et sekund!

Ja, reagerte litt på det innlegget jeg også. Da synes jeg det er rart at folket lar seg svindle hele tiden. Hadde han svindlet folk, så hadde han hatt færre og færre kunder.

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar
Sier mer om deg enn om mobilen...

 

Her har vi det som irriterer meg grenseløst. Liker du ikke iPhone best er det noe galt med deg :)

Du misforstod meg. Jeg sa at hvis man bruker 20 minutter på å slette et bilde med HTC Diamond er det ikke (nødvendigvis) mobilen det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Sier mer om deg enn om mobilen...

 

Her har vi det som irriterer meg grenseløst. Liker du ikke iPhone best er det noe galt med deg :)

Du misforstod meg. Jeg sa at hvis man bruker 20 minutter på å slette et bilde med HTC Diamond er det ikke (nødvendigvis) mobilen det er noe galt med.

 

20 min? Nå skal jeg ikke være arrogant, men jeg tviler på at jeg hadde brukt 20 min på det. Filbrowser, finn bildet og slett, og har ikke diamond en god forbrowser så hadde jeg instalert en. Hadde klart det innen 20 min.

 

Om bilde programmet er så dårlig hadde jeg skifta ut det også.

Lenke til kommentar
Sier mer om deg enn om mobilen...

 

Her har vi det som irriterer meg grenseløst. Liker du ikke iPhone best er det noe galt med deg :)

Du misforstod meg. Jeg sa at hvis man bruker 20 minutter på å slette et bilde med HTC Diamond er det ikke (nødvendigvis) mobilen det er noe galt med.

 

20 min? Nå skal jeg ikke være arrogant, men jeg tviler på at jeg hadde brukt 20 min på det. Filbrowser, finn bildet og slett, og har ikke diamond en god forbrowser så hadde jeg instalert en. Hadde klart det innen 20 min.

 

Om bilde programmet er så dårlig hadde jeg skifta ut det også.

 

Men det å finne ut hvordan tok meg 20 minutter. Jeg fiklet innpå bildeviseren i lang tid, for jeg hadde aldri trodd at jeg måtte innpå start-linja og filebrowser. Men som jeg sa, jeg hadde aldri i verden brukt 20 minutter nå :!:

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar
20 min? Nå skal jeg ikke være arrogant, men jeg tviler på at jeg hadde brukt 20 min på det. Filbrowser, finn bildet og slett, og har ikke diamond en god forbrowser så hadde jeg instalert en. Hadde klart det innen 20 min.

 

Om bilde programmet er så dårlig hadde jeg skifta ut det også.

Det var jo akkurat det jeg sa, men du svarte med "Her har vi det som irriterer meg grenseløst. Liker du ikke iPhone best er det noe galt med deg :) "

Lenke til kommentar
Men det å finne ut hvordan tok meg 20 minutter. Jeg fiklet innpå bildeviseren i lang tid, for jeg hadde aldri trodd at jeg måtte innpå start-linja og filebrowser.

Det er akkurat det jeg sier. At du bruker 20 minutter på det sier ikke nødvendigvis at mobilen har dårlig brukervennlighet. Jeg vedder en dorull på at 7 av 10 du møter på gaten ville klart det på under 20 minutter, selv om de aldri har brukt den aktuelle telefonen før.

Lenke til kommentar
20 min? Nå skal jeg ikke være arrogant, men jeg tviler på at jeg hadde brukt 20 min på det. Filbrowser, finn bildet og slett, og har ikke diamond en god forbrowser så hadde jeg instalert en. Hadde klart det innen 20 min.

 

Om bilde programmet er så dårlig hadde jeg skifta ut det også.

Det var jo akkurat det jeg sa, men du svarte med "Her har vi det som irriterer meg grenseløst. Liker du ikke iPhone best er det noe galt med deg :) "

 

ok sorry :)

 

Sier mer om deg enn om mobilen...

 

Her har vi det som irriterer meg grenseløst. Liker du ikke iPhone best er det noe galt med deg :)

Du misforstod meg. Jeg sa at hvis man bruker 20 minutter på å slette et bilde med HTC Diamond er det ikke (nødvendigvis) mobilen det er noe galt med.

 

20 min? Nå skal jeg ikke være arrogant, men jeg tviler på at jeg hadde brukt 20 min på det. Filbrowser, finn bildet og slett, og har ikke diamond en god forbrowser så hadde jeg instalert en. Hadde klart det innen 20 min.

 

Om bilde programmet er så dårlig hadde jeg skifta ut det også.

 

Men det å finne ut hvordan tok meg 20 minutter. Jeg fiklet innpå bildeviseren i lang tid, for jeg hadde aldri trodd at jeg måtte innpå start-linja og filebrowser. Men som jeg sa, jeg hadde aldri i verden brukt 20 minutter nå :!:

 

Der ser du

Lenke til kommentar

Men å krangle om hvilken mobil som er best er egentlig idiotisk og teit. Blir som i barnehagen når vi kranglet om hvem sin far som var sterkest. Jeg for min del har hatt en W810i i lang lang tid, og den er bra for mitt bruk. Bra batterilevetid, og det går an å sende sms og ringe med den ;)

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...