Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
telle rlitt på knappene om jeg kommer alikevel. var på Ringenes Herre-maraton i natt og har vært oppe i nesten 30 timer så er litt uggen i formen.

Høres slitsomt ut. Du kan jo dukke opp hvis du kvikner til, ellers så får du finne bingen.

Tom

Skrevet

Det er nå forholdsvis mildt da, heldigvis. Og med ullundertøy får man tåle litt yr-regn. Jeg får heldigvis skyss så går jeg ikke i usikkert vær.

RandiA

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hallo i luka. Er alle helt oppslukt i julestria? Eller er dere klar for en liten utflukt før jul? yr.no prøver å skryte på seg brukbart vær neste helg.

Jeg kan godt tenke meg en liten fotoseanse på søndag den 19. Passer det ?

Tom

Skrevet
Jeg kan godt tenke meg en liten fotoseanse på søndag den 19. Passer det ?
Er det ikke litt lenge til? Eller mener du 19. april? ;-)

Kanskje, Skal sjekke med fruen, om det passer i julestria. Har mer enn nok å finne på, men hadde vært moro med en fototur før jul...

Skrevet

Jeg burde egentlig ha mulighet til å troppe opp denne gang (både 19. og 20. ;) ), om eksiløstlendinger er velkomne.

Bill mrk dårlig vær ingen hindring. :cool:

Skrevet

Så lenge du lover at ikke undereksponeringen din er smittsom, så vil jeg tro du er velkommen Euklid. ;)

Jeg regner med at jeg får tyn hjemme om jeg i det hele tatt tenker på å gjøre noe utenfor hjemmets lune vrede så nær opptil Messias fødselsdag, men jeg er jo villig til å ofre mye for deres selskap...

Skrevet

Garantert ikke smittsomt! Tror tvert imot det å bli eksponert for min mangel på eksponering har en preventiv effekt – omtrent som å få besøk av politiet og en narkoman på ungdomsskolen ... :fun:

Skrevet (endret)

Hmmm... Jeg var en av de som inni meg tenkt "jaa!", mens jeg ropte "neeei!" da vi ble spurt om dette hørtes kult ut etter junkiebesøket... Jeg er rar sånn... :roll:

Endret av Anew
Skrevet
Så lenge du lover at ikke undereksponeringen din er smittsom, så vil jeg tro du er velkommen Euklid. ;)

Jeg regner med at jeg får tyn hjemme om jeg i det hele tatt tenker på å gjøre noe utenfor hjemmets lune vrede så nær opptil Messias fødselsdag, men jeg er jo villig til å ofre mye for deres selskap...

Større tøffelhelt skal man lete lenge etter :p

Jeg er usikker på om jeg kan møte opp, men hva er planen?

Skrevet
Jeg er usikker på om jeg kan møte opp, men hva er planen?

Pokker. Skal vi ha plan også ;)

Bør finne et sted som er litt julete, slik at vi kan få en skikkelig julestemning? Og det er mulig å få seg en varm kakao etterpå.

Tom

Skrevet
Så var det meg og kalendre da. Det var selvsagt søndag den 20. jeg tenker på. Det er i 2010 at 19. desember er på en søndag...

Tom

Ser tynt ut for meg - når på dagen er dette?

Har foreløpig avtale på søndag, men den strekker seg bare 2 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...