Jump to content
tomsi42

Fototreff for Akam Oslo

Recommended Posts

Jeg var medlem av den siden ganske lenge og den var mer død enn denne tråden.

Ja, skal det være noen vits må vi få flere medlemmer inn. Men det er litt enklere å planlegge og minne folk på et tidspunkt og sted.

Ja, skal det være noen vits må vi få flere medlemmer inn. Men det er litt enklere å planlegge og minne folk på et tidspunkt og sted.

Takk for tips! Jeg har meldt meg inn i gruppen nå, og håper vi klarer å organisere noen treff. Kjenner ingen med fotointeressen jeg har, og er stort sett en ensom traver med kamera.

Jeg, tomsi og eks (?) tar en liten fototrask i regnet i morgen. Hvis flere føler seg overøst med spontanitet og fotoglede i morgen, så er dere hjertelig velkommen til å bli med.

Se etter idioter med paraply i den ene hånden og kamera i den andre ved fontenen utenfor Nationaltheatret stasjon kl. 13:00. 

Edited by Andreasfe

Nesten to år siden siste innlegg her,.

Har alle forlatt interessen/ forumet, eller er det fortsatt noen som kunne tenke seg et fototreff i Oslo?

17 hours ago, birk88 said:

Nesten to år siden siste innlegg her,.

Har alle forlatt interessen/ forumet, eller er det fortsatt noen som kunne tenke seg et fototreff i Oslo?

Er vel ikke helt tiden for å møtes i "store" grupper med "fremmede"?

Aetius skrev (2 timer siden):

Er vel ikke helt tiden for å møtes i "store" grupper med "fremmede"?

Nei, det er vel ikke helt det, men tror vel ikke det er fare for "stor" gruppe.
Og som Kryptodebunker skriver, utendørs og hvis man passer på smitterådene, så burde det vært en mulighet.

• Like 1