Gå til innhold

Dette kan være Norges-Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vil salget gå her i Norge da mon tro? Det må jo bli mye billigere å kjøpe fra usa....

 

Stort sett hele slekta mi har gått over til både Mac og iPhone, har trykt litt på iPhone, synes kansje den er litt klumpete, kunne gjerne tenkt meg enn litt mindre og lettere versjon. Ett lite problem er å trykke på skjermen for oss som har litt negler...Har nå LG Viewety og der fungere skjermen bedre sånn sett

Endret av -mon-
Lenke til kommentar

Jeg hater Apple og alt av deres produkter.. men jeg syntes overhode ikke det er rart det kommer så mange artikkelere om Iphone.. Den er sinnsykt populær.. Vær gang den blir dratt frem er det alltid 2-3 stk som vil holde den og spør om den er bra/dyr osv.. Av folk jeg kjenner er det dritmange som vil ha/eller har Apple Iphone.. Og når det nå er en forbedret utgave på vei.. Den nå værende Iphone er også en knall bra telefon.. Den mangler en del teknologi som muligens kommer i den nye Iphone..

 

Syntes det er helt forståelig at det kommer en drøss men artikkeler om denne..

 

Jeg venter bare på nyheter om HTC Raphael =)

Lenke til kommentar

Tema for posten min: Slutt og klag på iPhone-maset.

 

Nå er jeg lei at hver nye artikkel om iPhone skal bli bomba med syting over hvor mye iPhone-nyheter det kommer for tida. Amobil sier selv at dette er de mest leste artiklene hver dag, uten unntak. Så hva i all verden sier det dere? At folk er interessert i iPhone?

 

Og hva i all verden er alt bullshitet om hvor mange artikler delt på markedsandel blablabla. Hvem i all verden er interessert i å skrive om dagens fjortismobiler som ikke har noe mer spennende enn et nytt versjon av et spill å by på sammenlignet med proffmobiler for 2-3 år siden? Og hvem i all verden vil lese det? Nei, kom dere ned på jorda og se ting i perspektiv og ikke bare klag fordi dere hater apple! Er drittlei!

Lenke til kommentar

jeg stusser litt.. hvorfor ikke skrive iPhone når dere skriver korrekte måte på LGs telefoner, som KF, KU osv.. hvorfor skriver dere ikke Kf og Ku på dette? er faktisk irriterende å ikke lese iPhone.. man skulle nesten tro at dette ikke spilte noen rolle, men er faktisk irriterende

Lenke til kommentar

Synes enkelte syter bra mye til å angivelig ikke intereressere seg...de får nu med seg hver eneste artikkel later det til. Disse syterne kan jo finne seg en egen forumpost å bashe Apple og iPhone på sånn at vi andre som faktisk er interessert.

 

Istedet for å syte og klage i kommentarfeltet til hver eneste artikkel...

 

Pubertetspuddinger...

Lenke til kommentar
That aside. Håper apple lager baksiden i alu, ikke dne hvite plasten.. IMAO ser den ut som en iPhone slått helseløs, men det er bare meg...

 

Enig. Syns den ser helt horribel ut! Syns heller ikke mye om de runde kantene heller. Den ser mer ut som no make-up beholder enn en telefon.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...