Ghaundan Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Siden jeg for tiden jobber seint skift, og været her på nordvest landet ikke alltid like stabilt, så tenkte jeg det kunne være kjekt å spille litt. dessverre vet jeg ikke helt hva, jeg liker det meste. RPG, RTS, FPS, Adventure etc etc. Så jeg lurte på om noen her hadde tips, helst noe med en god storyline jeg kan kose meg med, det kan godt være gammelt. Spilte gjennom Monkey island 3 for litt siden, like magisk som før
vesleengen Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 hva med god gammeldags nintendo? kjøre på med emilator og så har du mange hundre kjente og kjære spill å kose deg med
Gonzolaz Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Et spill jeg tror vil passe deg hvis du ikke har prøvd det før er Grim Fandango. Flott adventure spill med veldig god og underholdene historie.
Ghaundan Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Gamle nintendo spill har lite storyline såvidt jeg vet, noen tips der? Fandango ja, kom aldri langt på det når jeg prøvde for mange mange år siden. Må kanskje titte litt på den igjen. The Witcher har jeg spilt, kom meg ganske langt før jeg mistet save gamen min og. Har patchen som fikser load tidene kommet? Kunne godt tenkt å spille gjennom det igjen om loadingen var mindre.
AvidGamer Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 The Witcher har jeg spilt, kom meg ganske langt før jeg mistet save gamen min og. Har patchen som fikser load tidene kommet? Kunne godt tenkt å spille gjennom det igjen om loadingen var mindre. Siste patchen kuttet ned på loading betraktelig ja. Vekke er den da ikke.
Ghaundan Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Forventet jeg ikke heller, men kortere hadde vært å foretrekke Da fyrer jeg kanskje opp det igjen da.
veluci Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 er det mulig og få sinn emulator eller hva det nå heter av nintendo 64, slik att du kan spille nintendo 64 spill som f.eks banjo kazooie???
affe90 Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 (endret) er det mulig og få sinn emulator eller hva det nå heter av nintendo 64, slik att du kan spille nintendo 64 spill som f.eks banjo kazooie??? Ja, det er fult mulig. Et søk på google så har du det. http://www.google.no/search?hl=no&q=n6...2B+pc&meta= Sånn, versågod. Endret 29. mai 2008 av Jørgen Pedersen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå