Gå til innhold

Fotball-treff i Oslo 21 juni klokken 13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jaaaa! Endelig får man se den mystiske Ueland!

dama til Ueland (og Ueland) har vistnok sett meg på trikken et par ganger. han kommer nok tilå snike seg rundt på banen også ;(

Skrevet
Tar du turen noen landsdeler for å være med, så skal jeg alltids klare å flytte meg et par bydeler. :)

Wicked.

Hey...folks, stem 12 juli, 2 dager etter bursdagen min, så kan dere spandere bursdagspils på meg :D

Skrevet
Hey...folks, stem 12 juli, 2 dager etter bursdagen min, så kan dere spandere bursdagspils på meg :D

Stemte den 19. Men alt etter 1. juli er helt O.K. for meg.

En kinotur etter fotballen hadde vært greit.

Skrevet
hvis det er problem med overnatting så har jeg et 16-manns-telt som skal stå i hagen hele sommer...

Awesome :wee:

Har sittet i flere timer og vurdert hvilke hotell jeg skal ta meg råd til. Må man være edru når man returnerer til teltet? :innocent:

Skrevet
Wow, Ueland.

Jepp. Så nå regner jeg med dere alle vet hvem som skal grisetakles og trøyeholdes så mye som fysisk mulig?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

kOMMmer vel uansett dato jeg og Datasjur.

Skrevet
Skal nok sørge for å spandere pils på deg uansett jeg. ;)
Skrevet
Tar du turen noen landsdeler for å være med, så skal jeg alltids klare å flytte meg et par bydeler. :)

Wicked.

Jamen da er jeg i Nederland igjen! :(

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Før 26 juli er must hær også når jeg tenker meg om

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Jeg kan alle dagene, men ikke i august pga elvefestivalen.

Når på dagen blir det?

9/10? :p

Neida mener selvfølgelig 12/13?

Skrevet

26.juli og/eller 2.august er vel uaktuelle for treff siden Ekeberg er stedet. Midt i Norway Cup det jo. Så ingen grunn til å stemme på de lørdagene vel?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...