ATI vs GeForce Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Ingame video fra FarCry 2. Enjoy Kan se at dette er xbox versjonen, tatt i betraktning at man ser en Y en gang i blant. http://gameinvasion.comcast.net/gameinvasi...1_gi_ubidaysfc2 Endret 26. mai 2008 av ATI vs GeForce
aspic Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Eg har liksom alltid fått inntrykk av at Far Cry 2 skal vere så sjukt revolusjonerande. Den videoen eg såg no (eller delen av den), virka meir som ein light-versjon av crysis. Kanskje litt sånn GTA IV i Afrika Neida, spelet er vel langt i frå ferdig, og eg gleder meg sjukt til å fyre det opp i 360'n. Endret 26. mai 2008 av aspic
ATI vs GeForce Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Ser helt utrolig ut spør du meg. Light versjon av crysis? Naah, ser like bra ut som crysis.
aspic Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Joda, godt mogeleg.. Eg har knapt spelt crysis, men grafikken var ikkje noko steg OPP frå crysis om du forstår. STEIKE så kult det var når fyren vart skutt! Ei heil lita scene
TCi Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ser at 360-versjonen ikke skinner like mye som PC-versjonen. Regner med at interaktiv vegetasjon kommer med DX10? Ut i fra filmen virket det ikke så veldig imponerende. Den viste liksom ikke annet enn vanlig skyting. Håper på litt mer dyphopp inn i selve spillet. Var liksom ikke noe spesielt som skilte seg ut her.
Bruker-104685 Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Ser at 360-versjonen ikke skinner like mye som PC-versjonen. Regner med at interaktiv vegetasjon kommer med DX10? Ut i fra filmen virket det ikke så veldig imponerende. Den viste liksom ikke annet enn vanlig skyting. Håper på litt mer dyphopp inn i selve spillet. Var liksom ikke noe spesielt som skilte seg ut her. Måtte igjen komme kommentarer som rakker ned på konsoll "360", du viser det gang på gang Ok viss du skal ha spillet til å skinne på en pc må du ut med jallefall 6000kr for å få det ca medium grafikk i en god oppløsning Og det dem viser av konsollversjonen er faktisk i en anna tid på døgnet i forhold til pc versjonen som jeg tenker meg att pcen der er omtrent en ca 10000kr maskin pr idag Siden folk tar å går imot konsoller, så må jeg jo tekniskt sett ta tilbake Til dere som sier "hvor" er det bilde av konsollversjonen skaff dere briller, det viser tydelig att det spilles på Xbox 360 da både X og Y er innblandet, så slutt å skap dere På pc så reloade man ikke med X, og bruker Y osv, på pc går det i meste w,a,d og r osv Etter en gjennomgang av filmen så er det faktisk vist kun fra 360 versjonen, og har sett flere antyder att konsoller ikke kan god grafikk, synes att FarCry 2 ser like imponerende som Crysis gjorde, og det er imponerende til å være en liten konsoll vil jeg si Endret 27. mai 2008 av Toman85
akristina92 Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Uff, CS i Afrika med Crysis-grafikk -- ikke spesielt interessant med andre ord. Nok et FPS.
Sangesland Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 virket utrolig kjedelig :S helt vanlig fps eneste positive var grafikken.
Andrull Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Det burde ikke komme som at et sjokk at PC-verjsonen vil skinne en del mer enn Xbox versjonen. PC ER kraftigere, dyrere, og bedre. Etter en gjennomgang av filmen så er det faktisk vist kun fra 360 versjonen, og har sett flere antyder att konsoller ikke kan god grafikk, synes att FarCry 2 ser like imponerende som Crysis gjorde, og det er imponerende til å være en liten konsoll vil jeg si Å si at konsoller ikke kan grafikk blir litt vel drøyt, men ja, i forhold til en god PC så blir både PS3 og Xbox 360 lagt i skyggen. Men dette er da ikke noe nytt.... Crysis-grafikk er det nok ikke, men ganske god til å være konsoll. (litt vanskelig å se når man ikke har bedre skarphet/større bilde) Måtte igjen komme kommentarer som rakker ned på konsoll "360", du viser det gang på gang Ok viss du skal ha spillet til å skinne på en pc må du ut med jallefall 6000kr for å få det ca medium grafikk i en god oppløsning Og det dem viser av konsollversjonen er faktisk i en anna tid på døgnet i forhold til pc versjonen som jeg tenker meg att pcen der er omtrent en ca 10000kr maskin pr idag Siden folk tar å går imot konsoller, så må jeg jo tekniskt sett ta tilbake Svært så ofte du skal presessisere dette så nøye. Er det slikt vi kan forvente oss hver gang det kommer spill med god/grei grafikk? Tror nemmelig de aller, aller fleste er fullstendig klar over dette. Med tanke på at det har vært slik de siste 10 årene med PC VS konsoll. Og ja, vi entusiaster VET at det krever en god PC, og det har vi også. Og ser man på andre filmer/bilder så skal det ikke kreves så mye fantasi for å se at det krever en topp-maskin for å dra spillet på full grafikk. Nok tullprat, bare gi oss spillet! Måtte igjen komme kommentarer som rakker ned på konsoll "360", du viser det gang på gang Ok viss du skal ha spillet til å skinne på en pc må du ut med jallefall 6000kr for å få det ca medium grafikk i en god oppløsning Hvorfor "i en god" oppløsning når Xbox 360 kjører med lav oppløsning? Er ikke det mest sammenlignbart? Xbox 360 er vel over 3 år gammel, og det burde vel være en selvfølge at grafikken vil være dårligere. At maskinen blir rakket ned på dette punktet er rett og slett uungåelig om man skal sammenligne mot PC. Når det er sagt så virker det veldig imponerende om dette blir endelige resultatet på Xbox 360. Endret 27. mai 2008 av andrull
-sparks- Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Denne demonstrasjonen var mye mindre imponerende enn den gamle E3 07 demoen. http://www.gametrailers.com/player/usermovies/103158.html Latterlig hvor dårlig aim han i trådstarters video har forresten Også litt merkelig hvordan healing foregår ved å pirke ut kuler, jeg kjenner litt til militær sanitet, og det prøve å fjerne en kule fra en skadet er det aller siste du bør gjøre. Det har ingen hensikt å fjerne den, og med mindre du er i ett sterilt rom, så vil ikke slik pirking i dype sår føre til noe annet enn dødelige infeksjoner. Endret 27. mai 2008 av -sparks-
-sparks- Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Ja, det ser vel litt greiere ut enn å havne i sjokk også bruke det neste halvåret på sykehus Endret 27. mai 2008 av -sparks-
AvidGamer Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Er det en video der han forteller om spillet? Jeg spår at han forteller at ting er dynamisk..... :!: EDIT: Synes spillet ser fælt barnslig ut iforhold til Crysis...vanskelig å si hvorfor, men å se armene hans gjøre forskjellige ting som å dra ut ei kule fra hånden, sette inn en sprøyte osv...minner meg formye på oldschool skyte spill. Endret 27. mai 2008 av AvidGamer
TCi Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Måtte igjen komme kommentarer som rakker ned på konsoll "360", du viser det gang på gang Det var ingen nedrakking mot 360, bare en observasjon. Jeg har selv en 360. Etter en gjennomgang av filmen så er det faktisk vist kun fra 360 versjonen, og har sett flere antyder att konsoller ikke kan god grafikk, synes att FarCry 2 ser like imponerende som Crysis gjorde, og det er imponerende til å være en liten konsoll vil jeg si 360/PS3 har ingen problemer med å skvise ut god grafikk, så lenge spillet er designet for konsollene. Far Cry 2 ser ikke ut til å være den beste porten. Virker som PC-versjonen er hovedfokuset. Filmen viser ingenting av det som faktisk er hva som det unike i Far Cry 2. Den bare viser en som spiller det som et vanlig skytespill. Hadde sett fram til å se flammekasteren i bruk på vegetasjonen.
MrL Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Graffikken virker helt grei, men er nok ikke den som imponerer meg mest i dette spillet. Egentlig trenger de ikke no Crysis graffikk heller, for det virker som Far Cry lager en mye bedre stemning i omgivelsene enn det crysis gjør(altså med vær effecter og afrika sin råe natur) og jeg tror Far Cry 2 fokuserer mye mer på gameplay(noe som er bra), men alikevel har det rimelig bra graffikk. Blir nok et bra spill dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå