Skribenten_ Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Ja da var Kil'Jaeden nede, og bare a gratulere SK Gaming. Men jeg lurer på, hvem er de? har hørt at de er et selskap som får penger for å spille wow. Et slags prosjekt fra SK gaming as på en måte.
Luddezor Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Greit at noen andre enn Nihilum får 1st kill. Men afaik er Nihilum i ferd med å rakne. Og ang. SK Gaming, dem er oppkalt etter.. Aff, nå har jo jeg glemt det, det var en front/organisasjon etter den 2. Verdenskrigen tror jeg.
PSV Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Viser bare at SK Gaming har mest tid til å bruke på å bevege seg til scripted encounters, beviser ingenting.
Lightningwolf Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 SK gaming raidet på skift. Nihilum raida ikke på grunn av CL finalen. Nihilum vinner på stilpoeng.
Katten Geir Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 sk gamig = curse gaming de var nr 2 på illidari council etter nihilum i april 07 men de endra navn til SK for en litta stund sia. Schroet Kommando er også en relativt bra CS klan i tilleg.
Sneglen Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 SK Gaming's WoW-divisjon er, som nevnt, tiligere Curse, som sener endret navn til Meet Your Makers, og nå er under SK Gaming-organisasjonen. Artig å se at Nihilum får konkurranse, gjør det bare mer spennende å følge med for de som finner interesse i det (Husker det var spennende når DnT og Nihilum kjempet om World First på Kel'Thuzad )
Stoop kid Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Viser bare at SK Gaming har mest tid til å bruke på å bevege seg til scripted encounters, beviser ingenting. Bortsett fra at ingen visste hvordan de var scripta, noe som gjør det hele vanskeligere. Da jeg PvPet i går sa jeg på vent hva som kom til å skje rett før det skjedde i flere tilfeller. Det var nesten skummelt. Det er så få ulike taktikker som fungerer skikkelig at det føles som PvE innimellom. Raider for gøy i mitt guild, bryr meg egentlig ikke særlig hvordan det står med toppguildene, men det er litt trist å tenke på at vi er flere måneder unna de samme bossene. Endret 26. mai 2008 av Quicko
Ghaundan Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Viser bare at SK Gaming har mest tid til å bruke på å bevege seg til scripted encounters, beviser ingenting. Vil påstå de fleste boss scripts er vaskeligere å slå enn de fleste spillere i WoW Beviser ingenting? Jaha ja, rart hvordan alle som sier pve ikke krever ferdighet aldri har kommet så langt. Samme gjelder PvP. Om det ikke beviser noe, kan du bare ta å gjøre det? For å bevise at du også kan det. Gratulere da SK, håper det var verdt det
DisplayName123 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Viser bare at SK Gaming har mest tid til å bruke på å bevege seg til scripted encounters, beviser ingenting. Vil påstå de fleste boss scripts er vaskeligere å slå enn de fleste spillere i WoW Beviser ingenting? Jaha ja, rart hvordan alle som sier pve ikke krever ferdighet aldri har kommet så langt. Samme gjelder PvP. Om det ikke beviser noe, kan du bare ta å gjøre det? For å bevise at du også kan det. Gratulere da SK, håper det var verdt det Synes du virkelig det er rart? Har heller ingenting med at de ikke har "ferdighetene" som kreves for å komme dit, men at PvE ikke interesserer dem.
.tomf Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg synes fortsatt det er morsomt at pvp pros som aldri har klart å komme seg forbi, eller orket å komme seg forbi kara nivå klager over at PvE ikke krever ferdighet, og at det bare handler om å flytte seg til rett tid. Raid Sunwell og kom tilbake plx. Pvp handler jo forsåvidt også om å flytte seg til rett tid. ^____________^
Knofle Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Synes du virkelig det er rart? Har heller ingenting med at de ikke har "ferdighetene" som kreves for å komme dit, men at PvE ikke interesserer dem. Og dette gjelder selvfølgelig ikke den andre veien.
DisplayName123 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Synes du virkelig det er rart? Har heller ingenting med at de ikke har "ferdighetene" som kreves for å komme dit, men at PvE ikke interesserer dem. Og dette gjelder selvfølgelig ikke den andre veien. Det har jeg aldri sagt.
Zepticon Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Viser bare at SK Gaming har mest tid til å bruke på å bevege seg til scripted encounters, beviser ingenting. Vil påstå de fleste boss scripts er vaskeligere å slå enn de fleste spillere i WoW Beviser ingenting? Jaha ja, rart hvordan alle som sier pve ikke krever ferdighet aldri har kommet så langt. Samme gjelder PvP. Om det ikke beviser noe, kan du bare ta å gjøre det? For å bevise at du også kan det. Gratulere da SK, håper det var verdt det i et boss encounter så vil hver reaksjon være den samme hver gang, dvs dersom du får en uventet reaksjon på 93%hp så vil du får den samme reaksjonen hver gang du når 93%hp. Ergo, vil ikke bossen kreve noe annet enn prøving og feiling, hvor man jobber seg nedover de scriptede reaksjonene helt til man kommer til 0% Grunnen til at dem som driver med PvP ikke er kommet langt i endgame raiding er fordi, dem enten ikke gidder å investere 5 timer daglig på å piske den samme bossen opp og i mente for å drepe den, eller fordi dem synes det er bedre å spille mot en dynamisk fiende som ikke gir samme reaksjon hver gang den utsettes for samme stimuli. Og nei, PvE krever ikke skill. Gir man en PC kontroll over ett 25-mans raid så vil den klare å downe en boss, og når bossen først er død, så vil PC-en kunne kjøre samme downeskript hver gang med eksakt samme resultat, bossen dør.
DaXoN Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Viser bare at SK Gaming har mest tid til å bruke på å bevege seg til scripted encounters, beviser ingenting. Vil påstå de fleste boss scripts er vaskeligere å slå enn de fleste spillere i WoW Beviser ingenting? Jaha ja, rart hvordan alle som sier pve ikke krever ferdighet aldri har kommet så langt. Samme gjelder PvP. Om det ikke beviser noe, kan du bare ta å gjøre det? For å bevise at du også kan det. Gratulere da SK, håper det var verdt det i et boss encounter så vil hver reaksjon være den samme hver gang, dvs dersom du får en uventet reaksjon på 93%hp så vil du får den samme reaksjonen hver gang du når 93%hp. Ergo, vil ikke bossen kreve noe annet enn prøving og feiling, hvor man jobber seg nedover de scriptede reaksjonene helt til man kommer til 0% Grunnen til at dem som driver med PvP ikke er kommet langt i endgame raiding er fordi, dem enten ikke gidder å investere 5 timer daglig på å piske den samme bossen opp og i mente for å drepe den, eller fordi dem synes det er bedre å spille mot en dynamisk fiende som ikke gir samme reaksjon hver gang den utsettes for samme stimuli. Og nei, PvE krever ikke skill. Gir man en PC kontroll over ett 25-mans raid så vil den klare å downe en boss, og når bossen først er død, så vil PC-en kunne kjøre samme downeskript hver gang med eksakt samme resultat, bossen dør. tja derfor Boss figth er vanskelig pus man har det som kalles Brukerfeil / uventet bruk av energi *for kick for eks* og man har andre ting som kan fucke det opp INGEN klarer en boss 100% perfekt Vær gang vis man klarer det er det nok mere fordi man har mye bedre gear en normal når man døde ofte
Matsemann Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Og nei, PvE krever ikke skill. Gir man en PC kontroll over ett 25-mans raid så vil den klare å downe en boss, og når bossen først er død, så vil PC-en kunne kjøre samme downeskript hver gang med eksakt samme resultat, bossen dør. Who cares? Folk får gjøre det de liker best. (Det du sier er dessuten feil). Dette er heller ikke en PvP vs. PvE diskusjon. Gidder ikke poste nytt innlegg: Nei, han har ikke rett. Bosser targeter/charger random, ting kan bli resista og man critter forskjellig. Ville likt å se 25 botter ta siste boss i ZA. Lurer på hvordan det går i fasen med tornadoer Endret 26. mai 2008 av Matsemann
Lightningwolf Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Og nei, PvE krever ikke skill. Gir man en PC kontroll over ett 25-mans raid så vil den klare å downe en boss, og når bossen først er død, så vil PC-en kunne kjøre samme downeskript hver gang med eksakt samme resultat, bossen dør. Who cares? Folk får gjøre det de liker best. (Det du sier er dessuten feil). Dette er heller ikke en PvP vs. PvE diskusjon. Han har vel strengt talt rett, men det er nå så.
Darth Kjell Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Så mange som sier dette ikke er en stor prestasjon. At det er en scriptet encounter har ikke så mye med saken å gjøre. For det første var det SK som var først ute til å finne ut hvordan det var scriptet, og hvordan de da skulle gjøre det. Det andre er, hvis det liksom skal være så enkelt å ta en scriptet encounter, hvorfor er det så få som klarer det? Tenk bare på Naxx, BT o.l. Det finnes haugevis av guider og videoer om hvordan du skal gjøre det, og enda er det bare et fåtall som klarer det. Dette må bety at det faktisk er ganske vanskelig. Det blir som å si at CS er veldig enkelt, det er bare å sikte på motstanderen for så å skyte først. Eller at å ta straffe er utrolig enkelt i fotball. Det er jo tross alt bare å skyte ballen hardt opp i et kryss. Enkelt i teori, relativt vanskelig i praksis. Man kan ikke bare kjøre et script etter at man vet hvordan bossen skal tas. Det er, etter det jeg har forstått, flere random element i mange av kampene i SW. Jeg håpet at Nihilum skulle klare world first, men jeg må bare ta av meg hatten for måten SK klarte det på. Tror ikke det å raide i skift gjør prestasjonen så mye mindre. Det er nesten som å klage på at Rosenborg vant serien hvert år i en årrekke bare fordi de trente mer. Å raide i skift fører også med seg at du får inn nye spillere som også trenger litt tid på å lære seg de nye taktikkene. Det er jo heller ikke slik at SK kom ut av intet. De har prestert bra i lang lang tid. At Nihilum rakner tror jeg ingenting på. De har vært borti slike ting flere ganger før, og bestandig kommet sterkt tilbake. At de klarer world first på twins, selv om de hadde mange nye spillere som ikke var "samstemt" enda, er sterkt. Jeg tror mange av problemene Nihilum møtte på var selvforskylte. Neg (resto shaman som gikk over fra Nihilum til SK midt i SW) hadde klaget på, over lang tid, at mange av folkene i Nihilum ikke holdt mål. Tror også at stahet når det kommer til off-speccs også hadde litt å si. Nihilum har alltid vært i mot speccs som retribution, enhancement, moonkin o.l. De har som regel rett i at disse speccene er jevnt over dårligere enn enkelte andre speccs, men det betyr ikke at de ikke kan være nyttige av og til. Det hadde kanskje vært lurere å få tak i f.eks en enhancement shaman i god til før SW. På denne måten hadde han/hun fått tid til å bli kjent med spillestilen til resten av raidet. Det blir vanskelig når du plutselig må "panikk-rekrutere" rett før SW bare fordi du ser at man trenger en en enh. shaman. Tror Nihilum har lært av dette, og vi har nok ikke sett det siste til Kungen & co. Endret 26. mai 2008 av Darth Kjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå