Gå til innhold

Anmeldelse: Haze (PS3)


Anbefalte innlegg

Bioshock er på tur.

 

vitsen med å få det 6-12 måneder etter det kom på pc uansett da? uff.. Fader så tragiske skytespill på ps3 :ph34r:

resistance var jo greit det, men i forhold til feks Bioshock er det jo som oppkast å regne :)

 

Call of duty 4 og rainbow six er jo krem da, er ikke så viktig for meg at det skal være exclusive, men blir misunnelig når xbox har så bra exclusives :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt av fordelen med denne genrasjonens konsoller var jo at de la av seg den altterlige oppløsningen tidligere konsollgenrasjoner har hatt. Men ser ut til at dette er i ferd med å forsvinne også, det har vært for mange spill i det siste med mindre enn 720p (og 720p er ikke akkurat oppsiktsvekkende høy oppløsning)

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er noe i det ATW sier her, men er det så rart at konsollspillene, sett bort fra ren maskinkraft, ikke kommer i høyere oppløsninger enn 720p når majoriteten av HD-skjermer der ute likevel ikke har høyere oppløsning?

 

Er screenshotsa pussa på? Ser da slettes ikke så verst ut..

Lenke til kommentar
Det er noe i det ATW sier her, men er det så rart at konsollspillene, sett bort fra ren maskinkraft, ikke kommer i høyere oppløsninger enn 720p når majoriteten av HD-skjermer der ute likevel ikke har høyere oppløsning?

 

Er screenshotsa pussa på? Ser da slettes ikke så verst ut..

 

Problemet er forsåvidt ikke at de fleste spill kommer i 720p, problemet er at mange spill kommer i lavere oppløsning enn 720p.

 

AtW

Lenke til kommentar

Overasker meg ikke, syntes fra dag 1 at historien luktet værre enn gamle gymsokker og hele spillet lyste uinteresangt i en verden full av glans og perler.

 

Husker og hvor tydelig jumpende glad enkelte var for at dette ble et PS3 ekslusivt spill og X360 viste ikke hva de kom til å gå glipp av. Erm, jeg tar til takke med tilbehør jeg, ingen hovedrett for meg takk.

Lenke til kommentar
Det første jeg lurte på når jeg begynte å spille Haze, var hvorfor i all verden de har lagt standardskyteknappen til R1, når det i mine øyne er liten tvil om at R2 er «avtrekkerknappen».

 

Fordi det er utrolig ubehagelig å bruke R2? nei R1 er bedre å bruke i mine øyne

Er ikke standardknappen R1? Mener på det er R1 på både GRAW2 og Vegas2.

Lenke til kommentar

Litt synd at spillet er såpass midt på treet, hadde gledet meg litt til dette...

 

Men til dere som hater L/R2, bruk fingertuppene. Det gjør jeg og har aldri hatt nevneverdige problemer med dem.

 

Og var det ikke slik at spilet kjørte i oppskalert 576p? Mener det var noe med at de ville ha stabil framerate. WTF, Insomniac og Criterion kjører 720p med fantastisk grafikk og superstabile 60 frames. RCF:ToD går muligens ned til 55 om du slipper helvete løs med fusion grenades...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Spilt i litt over en time, syntes det er helt greit. Såklart ikke så veldig mye nytt å hente, men jeg syntes historien ikke er så verst. Veldig greit coop-system, og en del kule våpen. At du også har boter i Multiplayer hjelper faktisk litt på :) Jeg er faktisk ikke så skuffet som de fleste, jeg har forventet lite og dermed blir jeg ikke så skuffet som mange andre :)

 

Jeg sier ikke at Haze er noe spesielt bra, jeg bare sier at jeg syntes det virker bedre enn det de fleste anmeldelsene får det til å virke. Men det er bare min mening da :p

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Må bare si at jeg likte ingressen på forsiden:"Å spille Haze er som å spise bomull – du kjenner at du har noe i munnen, men det smaker ingen ting." Fikk meg en go latter, men dette er sikkert litt OT:P

 

Ellers så ser ikke spillet lovende ut!

Endret av intelli-musa
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...